🌸הכול התחיל מתאונת דרכים מקרית 🌸 פרק 2

Bloddy bomb 07/05/2019 413 צפיות אין תגובות

-תמרה-
אני לא יודעת בכלל איך אתחיל לחקור על מישהו שנפטר לפני עשר שנים.
איך עושים זאת וחוקרים על מישהו כמו גבריאל שנהרג בתאונת הדרכים בשנת 2007.
אני יושבת בפינת הספריה ומבינה שאני חייבת להכיר איזה סוג של בן אדם הוא, ולמה כל כך הרבה אנשים העריצו אותו בסתר.
אני לא יודעת למה אני צריכה להרגיש עצובה כאשר הדבר היחיד שקושר אותי לאדם המסקרן הזה- זאת האפשרות שאני אוכל לנסוע בזמן ולנסות למנוע את מה שקרה.
אבל איך אני אוכל מבלי שידעו שאני משנת 2014.
קודם לכן אני צריכה שתהיה לי מכונת הזמן, יש לכם רעיונות איך אפשר יהיה בכלל לבנות אותה.
אה יש לי רעיון! אם אוכל לערוך חיפוש כמו שצריך בארון הבגדים שלי אולי אני אוכל לבנות אותה בלי הצורך להסתכל על חוברת הפעלה כלשהי.
מהר מהר הוצאתי את כל מה שהיה בתוך שתי המגירות הקטנות, אך לא מצאתי שום דבר שאוכל עם זה לבנות את מכונת הזמן.

לבסוף נכנעתי והתיישבתי על המיטה, תוך כדי שאני מנסה להרגיע את עצמי.
לפני שהצלחתי להבין מה קורה, ראיתי מזוודה אדומה שהייתה מאוד אהבה על אימא שלי ונכנסתי לתוכה בלי ששמתי לב שהמזוודה האדומה והמוזרה היא בעצם מכונת זמן בהתהוותה.

כשנחתתי בשנת 2007, מי המציא את מכונת הזמן? מה בכלל אני קשורה לכאן?, עוד סתם ילדה משועממת שכמוני שאין לה עניין בנסיעה בזמן.
נסיתי לחפש אותו, עניין אותי מאוד לראות איך הוא היה נראה.
ופתאום בום.. טראח התנגשנו אחד בשנייה וקיבלתי פשוט הלם רציני כאשר ראיתי אותו, חשבתי שאני עדיין חולמת.
אלוהים, זה הוא, זה גבריאל שנהרג בתאונת הדרכים.
מה אני עושה בכלל? בטח ההורים שלי דואגים כמו מטורפים תשלומי.
"את מרגישה טוב?" הוא שאל אותי כאילו הייתי חולה.

* * * * * * *

-גבריאלה-
לאחרונה אני שואלת את עצמי האם גבריאל עדיין אוהב אותי.
אני לא יודעת מה עובר עליו בזמן האחרון, אני בכלל לא יודעת מה אני מרגישה.
אולי יכול להיות שהוא עובר תקופה קשה והוא פשוט זקוק למישהו שיתמוך בו. אני לא יכולה לדעת שום דבר.
אולי כדאי שאברר מה קורה איתו בימים האחרונים?
אולי בכלל הוא לא רוצה לשתף אותי במה שהוא מרגיש?

* * * * * *

-גבריאל-
אני מתבונן עליה ממושכות ולא מאמין עדיין. איך לא ראיתי אותה קודם? היא כל כך יפה ובו בזמן גם מושכת!
"איך קוראים לך?" אני שואל אותה ומגלה שיש לה עיניים מאוד יפות.
"תמרה, ולך?" היא שאלה והביטה בי במבט בוחן.
אני מרגיש כאילו זכיתי בלוטו!

* * * * * * *

המשך יבוא…..


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך