love_love_love
קצת להכיר את שתי הדמויות הראשיות של הסיפור🖤🖤🖤

👄התאהבתי בעבריין 🔫-עומרי ותמרה- הקדמה

love_love_love 23/09/2018 602 צפיות אין תגובות
קצת להכיר את שתי הדמויות הראשיות של הסיפור🖤🖤🖤

תמרה📚
תמרה היא בת 17 והיא לומדת בבית ספר לאומניות. תמרה היא "הילדה הטובה" ומנגד היא "מרדנית" היא הילדה שמוציאה את ציונים הכי גבוהים בכיתה, זו שכל המורים אוהבים, שמביאה נחת, שכל התלמידים אוהבים…חוץ מדניאלה(תופיע בהמשך) זו שלא לוקחת סיכונים בכלום והולכת על בטוח, זו שמצחיקה תמיד את כולם, זו שתמיד עושה הכל בסדר, שלא צריך לתקן אותה ואי אפשר לתקן אותה…אבל מצד שני תמרה לא יכולה שישלטו עליה, היא תמיד חייבת להגיד את המילה האחרונה, היא בעלת עקרונות מוצקים שמצדיקים כל פעולה שהיא תעשה, היא זאת עם השגעונות הכי גדולים שסוחפים את כולם אחריה, תמרה היא קצת רעה ולא בצדק לפעמים… תמרה גאוותנית ומעט רכושנית, לתמרה יש את הפרצוף הכי קשוח שהיא רוצה אך מנגד תמיד היא עם חיוך רחב על הפנים… כי תמרה היא מיקס של תכונות, משהו לא צפוי, תמרה בחורה מלאה בחלומות, תמרה היא מסוג האנשים המיוחדים שפוגשים פעם בחיים, תמרה יכולה להיות המלאך הכי טוב או השטן הכי מנוול.
לאבא של תמרה בידיוק נפתח עסק משפחתי לקפה שקרוי על שמה "קפה תמרה", היא ואחיה עובדים בעסק מיד אחרי שעות הבית ספר כדי לעזור לאבא שלהם, הם מתגוררים בבית שנמצא קומה מעל בית הקפה ובשכונה שקרובה להכל בעיר, הם משפחה מדהימה ומאוחדת יש בינהם אהבה ייחודית. לאביה קוראים דן, לאחיה קוראים יונתן, ולשתי החברות שלה קוראים אלמוג ושיר.
שלושתן הן תופעה בתחום השירה והריקוד, תמיד מפתיעות ומרשימות את כולן. תמרה היא בחורה בעלת שיער שטני ארוך וגלי במיוחד, עיניי דבש, שפתיים משורתתות כאשר השפה התחתונה שלה עבה במיוחד והעליונה דקה, היא שזופה וגובה ממוצע.

עומרי
עומרי הוא בן 18, הוא לא לומד בשום בית ספר ואין לו שיעורים לעשות, הוא דחה את השירות הצבאי בשנה, הוא גר לבד עם אמא שלו-היא חד הורית אחרי שאבא שלהם נטש אותם, הם גרים לבד ואמא שלו עושה הכל כדי שיהיה מאושר… אבל עוצרי בחר בדרך הלא נכונה, הוא וחברים שלו עוסקים בגניבות, מכירת מוצרים באופו לא חוקי, בפריצות… עומרי גדל לחיים נוראים שהפכו אותו למי שהוא, אדם כל כך קשוח וכל כך מרושע, האושר מתחמק ממנו והגורל מתאכזר לאותו ילד בן 18 שייחל לעצמו חיים רגילים כמו כולם, עומרי הוא הנער הכי מוכר בשכונה שלו, כולם מפחדים ממנו ונזהרים ממנו, כולם יודעים שאסור להתעסק איתו. הוא גבוהה ושחום, שיער חום, עיניים שחורות ושפתיים מלאות ואדומות, יש לו עצמות לחיים ולסת שמרכיבה צורת פנים מושלמת, הגב שלו רחב והשרירים שלו בולטים הודות לגופיות הלבנות הצמודות שמבליטות את זה, יחד עם השרשרת והטבעת שמאפיינים אותו. עומרי הכיר בחורה בשם דניאלה מהבית ספר לאומניות שמבעד לרחוב, היא מעוניינת בו מאוד, היא רוצה לצאת איתו על מנת שכל העולם ידע שהיא השיגה את הגבר הכי מוכר כמעט בעיר למרות הרושם שלו, מצדו של עומרי אין התרגשות רבה… עומרי נפגש איתה לעיתים לקיום יחסים ולא יותר מכך, דניאלה מודעת לזה שהוא לא רוצה מעבר, שהוא לא מעוניין בזוגיות ושאם הוא רוצה להיות עם מישהי אחרת לעוד מפגש מיני הוא יעשה זאת, הוא לא מתחייב לאף אחת ולשום דבר ככה החיים גידלו אותו… אבל היא ממשיכה להאמין שיום אחד הוא יתאהב בה. לאימו קוראים אילנה, ולחבורה שלו קוראים דקל, עדן, ודור.

עומרי ותמרה הם ההפכים הגמורים, המרדן והילדה הטובה, הקשוח הפסימי והבחורה הכי אופטימית וחייכנית שיש, שני אנשים שהחיים לא חייכו אליהם אבל כל אחד בחר בדרך שונה בחיים שלו… שני אלו לא יודעים איזה הפתעה החיים מתכננים עבורם-משהו מהאגדות.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך