love_love_love
אחד הפרקים היפים👄👄👄

👄התאהבתי בעבריין 🔫-עומרי ותמרה- פרק 11

love_love_love 04/10/2018 875 צפיות אין תגובות
אחד הפרקים היפים👄👄👄

תמרה📚
"אתה כזה גבר טיפוסי" אמרתי ליונתן בזמן שערכנו את השולחן לקראת ארוחת ערב "מה את רוצה ממני?" הוא התייאש "אתה חושב שאלמוג לא סיפרה לי על הטריק הקטן שעשית היום?" אמרתי לו והוא צחק "כן, בואי נשמע מה עשיתי" הוא אמר וגלגל עיניים "הורדת חולצה כששיחקת כדורגל כדי שבנות יסתכלו עלייך" הסברתי לו והוא גיחך "אויי בנות, זה הבעיה שלכן, אתן לוקחות סיטואציה ומפרשות אותה איך שנוח לכן" הוא צחק והתיישב בכיסא "ממש לא, אתם פשוט נהנהים שכל הבנות מסתכלות עליכם" החזרתי לו והתיישבתי מולו "שלום באתי" אבא אמר ונכנס בדלת ולא לבד.. "באת עם עומרי? זה חדש.." אמרתי בציניות שהצחיקה את כולם, אף אחד כבר לא התרגש מזה "בוא שב עומרי" יונתן הציע לו "וואו ממש חברים טובים הפכתם להיות כולכם" מלמלתי לעצמי ואבא שלי צחק "הנסיכה שלי מקנאה" הוא אמר ונישק אותי במצח "ממש לא, אני מגישה את שניכם לעומרי במגש זהב" השבתי לו והתיישבתי בשולחן ממול עומרי וליד יונתן. "אז ספר לי קצת על המסיבה עומרי" אבא שלי פנה לעומרי עם מסיבה כלשהי והתחלתי להאזין להם "את האמת זה מסיבה שעושים כל שנה כאן בשכונה, מתחת לבית קפה, כולם חובשים מסכות לאורך המסיבה וזהו והמסיבה היא בת זו…." הוא עמד לסיים את המשפט ואבא שלי פתח עיניים "מסיבה קטלנית" הוא החליף משפט ואני צחקתי "נשמע טוב אולי תלכו?" אבא שלי הציע לי וליונתן "בטוח נלך, אני אתקשר להגיד לאלמוג" יונתן אמר ושלף את הטלפון "ואת?" אבא שלי שאל אותי בזמן ששתיתי וראיתי את החיוך המתגרה של עומרי "אני אבוא…אבל רק בשביל לפקח על אלמוג ויונתן, אני לא אשאיר אותם לבד" המצאתי תירוץ כדי שעומרי לא יחשוב שאני באה למסיבה בגללו.
"מתי זה תזכיר לי?" יונתן שאל כשחזר לשולחן "היום בלילה, זה עד הזריחה" הוא הסביר ואבא שלי נחנק מהאוכל "מה? לא לא" הוא נלחץ ועומרי צחק "יש לימודים ומשמרת מחר, אי אפשר" אבא שלי עצר את הנושא "אבא אל תהיה מיושן, לא מתאים לך" יונתן זרק לעברו "אתה לא חייב לחכות למסיבה כדי להתמזמז עם אלמוג אתה יודע?" לעגתי ליונתן והוא זרק עליי אורז מהצלחת "דיי משוגעים, לכו למסיבה עדיף מאשר שתמשיכו לריב בבית" אבא שלי צחק עלינו.

"פתוח" אמרתי כששמעתי דפיקות בדלת, אלו היו אלמוג ושיר שהגיעה עם דור "היי, מה אתם עושים כאן?" שאלתי לא מבינה "אני הזמנתי אותם" אבא שלי אמר והתיישב בספה עם יונתן ועומרי "מה קרה? כבר לא באלך להיות עם חברות שלך?" שיר שאלה וחיבקה אותי "טוב אני אלך לשבת איתם" דור אמר לשיר והתיישב יחד עם הבנים בספה בזמן שהם הפעילו את הפלייסטיישן ושיחקו. "אולי תקומו לעזור" צעקתי עליהם בזמן ששטפתי כלים "כבר באים יפה שלי" אבא שלי אמר בזמן שהיה שקוע במשחק "למה הם צריכים להיות כאלו…לא יודעת… בנים?" התעצבנתי והתיישבתי עם הבנות בפינת האוכל "נו, אז מה קורה עם דור?" שאלתי את שיר ואלמוג צחקה "כל הדרך הם התנשקו" אלמוג סיפרה בגלגול עיניים ושיר הביאה לה מכה קטנה בכתף "כן, נכון, התנשקנו, מה קרה רק שתיכן תהנו?" היא לעגה לנו "שתינו? סליחה יש לי מישהו?" עניתי כאילו עומרי לא קיים "אולי תפסיקי עם המשחק הגרוע הזה, את מתה על עומרי" שיר לעגה לי ואלמוג צחקה "ממש לא, הגיע הזמן שתבינו שהוא פשוט לא מעניין אותי" ניסיתי להכחיש "אגב אנחנו הולכות למסיבה נכון?" שאלתי אותן "'ברור" שיר ענתה "לא לא, האנשים האלו מלחיצים אותי" אלמוג השיבה וצחקנו "אולי במקום לרכל תגישו לנו שתייה" יונתן אמר לנו בחוצפה "קלטת איזה חבר חוצפן ושובינסט יש לך?" אמרתי לאלמוג והיא צחקה "אל תדאגי, להכל יש פתרון" אלמוג אמרה וקמה לכיוונם "מאמי, אולי תבוא איתי לחפש מה ללבוש להיום" היא אמרה והתיישבה עליו באמצע משחק "טוב…גם אני רוצה" שיר אמרה לי והלכה לשבת לצד דור.. רק אני ועומרי היינו בודדים, בנפרד, התקרבתי אליהם והסתכלתי על הדביקיות שלהם ולאחר מכן על עומרי שהסתכל עליי בחזרה, היה בי רצון להיות חלק מזה, רציתי גם לשבת איתו ולחבק אותו חזק "טוב יאלה די" אמרתי והפרדתי את הבנות מהם "כל היום נשיקות וחיבוקים, קצת כבוד עצמי" אמרתי והלכתי איתן לחדר שלי "קנאית" אלמוג מלמלה בדרך.
"יאלה נתלבש?" שאלתי אותן והצעתי להן את הארון שלי.
לבשתי חולצה מכופתרת בצבע שחור ומעלייה ג'קט אלגנט אפור, ג'ינס שחור סקיני עם חגורה, נעלתי עקב פלטפורמה שחורה והתאפרתי מעט.
שלושתנו ירדנו למטה וראינו שהבנים לא שם. "איפה אתה?" אלמוג התקשרה במהירות ליונתן "אנחנו במסיבה כבר, אני רוצה לראות אם תצליחי לזהות אותי עם מסיכה" הוא צחק וניתק "איזה מאמי" אלמוג חייכה "איזה מקסים" שיר השיבה מרוגשת "איזה טיפש" אמרתי לעצמי במרמור ואלמוג נתנה לי מבט די מלחיץ "מה?" שאלתי לא מבינה "כל כך כיף להיות חופשייה" שיקרתי להן ובעיקר לעצמי בזמן שהן דחפו אותי מחוץ לדלת ובעיקר לעצמי…
ירדנו למסיבה ולקחנו את המסיכות שחילקו בכניסה, קיבלתי מסיכה שחורה וגדולה שהבליטה לי את השפתיים והעיניים. המסיבה הייתה מדהימה, כולם רקדו בהתלהבות, היה רעש מטורף ושירים בכל הסגנונות. היה לי מאוד קל לזהות את עומרי בין המוני האנשים-הוא היה עם הגוף הכי יפה וגברי, עם השפתיים המדהימות והחיוך היפה שלו….וכל הבנות נדבקו אליו ורקדו סביבו "מה קרה מישהי מקנאה?" שיר צחקה כשהבחינה איך אני מביטה בו "אל תצחיקי אותי" הכחשתי "אה כן? אז למה את עומדת כמו מומייה ונועצת בו מבטים?" היא צחקה ופתאום הבנתי שהיא צודקת, ממתי אני נעמדת כמו פסל ולא מוציאה לכולם את העיניים "רוצה לראות מה זה מסיבה?" אמרתי לשיר בחיוך זדוני "אני לא בטוחה…" היא היססה. התקרבתי לאזור שבו נמצא עומרי עם שאר בנות המסיבה ורקדתי בקצביות ובחושניות לצלילי המוזיקה החדשה שהתנגנה, תוך כדי שצירפתי אליי גבר אקראי לריקוד…יכולתי שוב לראות את הקנאה שנטפה מתוך עינייו של עומרי, קנאה שגרמה לי להרגיש טוב עם עצמי, להרגיש שאולי אנע היחידה שמעניינת אותו באמת… הוא התקרב אליי לאט לאט, עם בקבוק בירה ביד, הוזיז את הגבר שהיה לידי והתקרב לאזור האוזן שלי… הגוף שלי רעד, היה בי צמרמורת, הייתי בטוחה שהוא מתקרב לנשק אותי את הנשיקות הפראיות והמיוחדות שלו "את ילדה קטנה" עומרי לחש באוזניי כשהתקרב אליי באמצע הריקוד והותיר אותי המומה באמצע המסיבה.

כבר חצי זמן מהמסיבה עברה, האנרגיות היו בשיא, כולם שתו, שמחו, רקדו, כאילו המסיבה רק התחילה… ראיתי את עומרי לוקח בירה ועולה איתה לגג שמעל המסיבה, מקום שאף אחד לא יכול להסתכל עלייך, כדי להתבודד כנראה… רציתי לדבר איתו כל כך, לנשק אותו שוב פעם, ולא ידעתי איך ללכת אליו בלי שיחשוב עליי שום דבר משונה, אבל באותה שנייה זה הדבר היחיד שעניין אותי, ללכת לראות אותו.
עליתי במדרגות לגג וראיתי אותו נשען על המעקה עם הבקבוק בירה ביד ובלי המסיכה שעל פניו…לאחר כמה שניות הוא הפנה אליי את מבטו ולא הוציא מילה, הייתה שתיקה מביכה ובו זמנית שתיקה יפה, הבטנו אחד לשנייה בעיניים בכזו תשוקה, הרגיש לי לרגע שהעולם קפא, שאין אנשים וזה רק שנינו שם "מה את עושה פה?" הוא שאל מעט כועס והפר את השתיקה ששררה בינינו "אמ…" התחלתי לגמגם "באתי כדאי…" לא ידעתי מה להגיד, הוא התעצבן יותר, והניח את הבירה שלו בצד "באתי.. לחפש את שיר… כן בשביל זה באתי כדאי לחפש אותה" התחלתי לומר בצורה כל כך מוזרה, בצורה לא מובנת "אבל אני רואה שהיא לא פה.. אולי ראית או…" התחלתי לזוז לחוצה במקומי והוא עצר אותי באמצע המשפט, התקרב אליי, תפס בידיי, הצמיד אותי לקיר ונשען כנגדי באגרסיביות תוך כדי שהוא אוחז בלסת שלי בידו הגדולה "את יודעת למה באת?" הוא שאל מעט זועם "כי את מקנאה בבנות שם למטה ואין לך את הביצים להגיד לי את זה, אז את עושה לי משחקי קנאה של ילדה בת 3" הוא אמר בזמן שהוא ליטף לי את הלחי "תפסיק להגיד שטויות" ניסיתי להיחלץ ממנו והוא לא אפשר לי "למה שלא תודי כבר? תודי שאת חמה עליי משנייה הראשונה שראית אותי" הוא אמר לי בגסות והביט לי בשפתיים בצורה כל כך מושכת "תפסיק" ביקשתי ממנו מובסת והוא לא עצר "תפסיקי את, את כל הזמן מחפשת אותי, תפסיקי לחפש אותי או שתמצאי אותי" הוא השיב לי בכזו סקסיות מפתה "פעם אחת בחיים תפסיקי להיות כזו ילדה קטנה וטובה, תפסיקי ללכת לפי הספר, תעשי מה שבא לך לעשות" הוא המשיך לומר לי וללטף את פניי תוך כדי "מה בא לך לעשות?" הוא שאל ואני בהיתי לי בשפתיים… באותו רגע רציתי לעשות רק דבר אחד וזה באמת מה שעשיתי-קפצתי עליו לנשיקה כל כך פראית שלא שלטתי עליה וכמובן שהוא זרם איתי בעוצמה, התשוקה שהייתה שם הייתה כל כך עוצמתית, אי אפשר היה לכבות את האש הזו, קפצתי עליו במהלך הנשיקה והוא הוריד ממני את המסיכה במהירות. "בוא איתי" אמרתי, אחזתי בידו וירדנו במדרגות לכיווו בית הקפה בלי שאף אחד יראה.
הכנסתי אותו לבפנים ונעלתי את הדלת "מה את עושה?" הוא שאל ובלי לענות לו חזרתי לנשק אותו, בהליכה אחרונית, תוך כדי שאנחנו עולים במדרגות בית הקפה ישר לבית שלי, מתנשקים בתשוקה לאורך כל הדרך לבית שלי. נכנסו לחדר שלי ונעלתי את החדר מאחוריי, הוא הוריד מעליי את הג'קט הלבן וזרק לרצפה תוך כדי נשיקות בצוואר שסיממו אותי, הוא הביט לתוך עיניי תוך כדי שהורדתי את חולצתו וליטפתי את גבו הגדול והחלק "את בטוחה?" הוא שאל בזמן שחייכתי אליו והנהנתי "אין לך מושג מה את עושה לי בגוף" הוא אמר ונישק אותי.. הוא פתח את כפתורי החולצה שלי והפשיט אותה מעליי "ולך איו מושג מה קורה לי בגוף שאני איתך" השבתי לו בזמן שהוא הוליך אותי אחרונית ונפלנו על המיטה כשהוא מעליי, ממשיכים להתנשק בכזו אהבה עוצמתית… התפכנו במיטה שוב, שהפעם אני מעליו.. הוא נישק את צווארי בכזו תעוזה ולאט לאט ירד לנשק את כתפיי, חשתי כזו צמרמורת שאני בטוחה שהוא הבחין בה…ידיו הגדלות החלו לגעת בגב שלי ופתחו בעדינות את קרסיי החזייה שלי שאותה הוא פשט אט אט, ואז היינו לגמרי ערומים אחד מול השנייה, כרוכים בתוך המצעים מתנשקים ועושים אהבה… הרגשתי כמו נסיכה בזרועתיו.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
15 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך