love_love_love
תגיבו ותדרגו אם אהבתן 😙😗😚

👄התאהבתי בעבריין 🔫-עומרי ותמרה- פרק 12

love_love_love 05/10/2018 678 צפיות אין תגובות
תגיבו ותדרגו אם אהבתן 😙😗😚

עומרי🔫
התעוררתי לצידה של תמרה, בחיים לא הרגשתי ככה טוב עם מישהי, הרגשתי מאושר לצידה. היא שכבה על הצד עם הגב החשוף והיפה שלה, נישקתי את הגב שלה בנשיקות קטנות תוך כדי שאני מלטף את הזרוע שלה ומבריש את שיערה לאחור על מנת להעיר אותה… אחרי כמה שניות היא התעוררה והתמתחה "בוקר טוב לך" חייכתי והיא הביטה בי בחיוך "בוקר טוב" היא השיבה מובכת ורכנתי לנשק אותה עד שהיא נבהלה וקמה בבת אחת בתוך הסדין שהיה כרוך עליה "מה השעה?" היא שאלה בלחץ "שבע וחצי" השבתי לה והיא קמה במהירות מהמיטה כרוכה בשמיכה "אני לא מאמינה..עוד חצי שעה מתחיל בית ספר" היא נבהלה והצחיקה אותי "את כזו חנונית" לעגתי לה וקמתי אליה "אני לא, פשוט חשוב לי הלימודים" היא ענתה בהכחשה "ואת יודעת מה חשוב לי.." שאלתי בחיוך זדוני ומשכתי אותה אליי "אני יכולה לנחש" היא השיבה בחיוך ונשמעו דפיקות על הדלת שלה "תמרה את פה?" יונתן שאל אותה והיא רצה מהר לדלת "כן אני פשוט מתלבשת" היא תירצה לו ואמרה לי להיות בשקט "עוד חצי שעה מתחיל שיעור את תספיקי?" הוא שאל "כן ברור, תלך בנתיים אני כבר אצטרף" היא אמרה והוא הלך משם "איך אני אספיק להתארגן בחצי שעה?" היא שאלה אותי לחוצה ולבשה את החזייה שלה "יש לי רעיון" הצעתי לה והושבתי אותה עליי "מה?" היא שאלה לא מבינה "בואי איתי למקום כלשהו" הצעתי לה והיא צחקה "אתה צוחק נכון?" היא שאלה "בחיים לא החמצתי לימודים, לא חיסרתי, לא איחרתי אני…" היא התחילה לומר ועצרתי אותה "את מפחדת" צחקתי עליה והיא התעצבנה "ממש לא" היא השיבה "אז בואי, פעם אחת שימי את החוקים הקדושים שלך בצד ותעשי משהו שונה" הצעתי לה והיא נענתה בחיוב.

"לאן הולכים?" היא שאלה כשעלינו לאופנוע שלי "את תראי" אמרתי לה והסעתי אותה.
"הגענו" אמרתי לה והיא הייתה מעט המומה "ואוו הבאת אותי לרחוב…כמה נחמד" היא ענתה מעט בחשש כשראתה את האנשים, החפצים, הגרפיטי "את לא אוהבת אה? בואי נלך" משכתי אותה משם והיא עצרה אותי "לא לא, סליחה…אני קצת סתומה לפעמים, זה באמת חמוד" היא השיבה "מה זה פה רק?" היא שאלה וקירבתי אותה יותר "כאן יש קרבות היפהופ, כאלו של מוזיקה, אני מניח שאת יודעת מה זה.. וזהו זה רחוב שמתעסקים בו במוזיקה בעיקר" הסברתי לה והיא התלהבה "מה קורה אחי?" אחד החברים שלי אמר ונישק את ידה של תמרה "תזהר אה, היא חברה שלי" אמרתי לו והוא צחק "אפשר להשתתף?" היא שאלה והוא צחק "את בטוחה שאת בנויה לזה?" הוא שאל בזלזול והיא הרימה גבה "רוצה לראות?" היא שאלה ונכנסה למרכז האנשים, לקחה מיקרופון והחלה דו-קרב עם אחת המשתתפות וכמובן שכרגיל כולם התלהבו ממנה.

תמרה📚
היה לי ולעומרי יום מיוחד ביחד, צחקנו דיברנו הכרנו יותר לעומק.. הבנתי ששפטתי אותו לחינם, שבזבזתי זמן מיותר על ריבים. ישבנו לאכול גלידה בפינת הרחוב והתיישבתי עליו "נו היה שווה הברזה מבית ספר?" הוא שאל "אמ..כן" השבתי לו בחזרה ונישקתי אותו "שנייה אחת" הוא אמר בזמן שהטלפון שלו צלצל והוא ענה "הלו אמא?" הוא אמר ונתן לי להחזיק את הגלידה שלו לרגע "את חייבת אותי עכשיו?" הוא שאל מאוכזב "טוב אני בא" הוא השיב וניתק "מה קרה?" שאלתי אותו בזמן שאני ממשיכה לאכול מהגלידה ונעמדנו "כלום, אמא שלי צריכה עזרה במשהו קטן, בואי אני אקפיץ אותך לבית ואני אלך" הוא אמר לי ונישק אותי "לא, אני רוצה לבוא איתך" אמרתי בחיוך וכרכתי את ידיי סביבות "כן בטוחה?" הוא שאל "כן ברור, יאלה בוא" תפסתי בידו ועלינו לאופנוע שלו.

"היי אמא" עומרי צעק כשנכנסו לביתו וזרק את המפתחות שלו בצד "היי מתוק אני כבר באה" היא אמרה מתוך חדר אחר בבית ועומרי תפס לי ביד כדאי שאני לא אתבייש "היי אמא תכירי.. זו תמרה" הוא אמר והיא חייכה אליי "היי" היא השיבה ולחצה לי את היד "טוב אני אלך לסדר מה שאמרת, שבי בנתיים תמרה" עומרי אמר לי והתיישבתי בספה ואמא שלו ישבה מולי "אל תהיי מובכת" היא אמרה והביאה לי כוס מים "ידעתי שאת קיימת" היא הוסיפה ולא ממש הבנתי "מה?" שאלתי "בזמן האחרון עומרי התנהג שונה מהרגיל, ידעתי שיש איזו בחורה שמשגעת אותו והוא לא הודה בזה…ואני שמתי לב עכשיו איך הוא מביט בך…זו את" היא סיפרה לי והרגשתי מובכת, הרגשתי מיוחדת לרגע "אה באמת?" לא הצלחתי להאמין "מה היא כבר אומרת לך?" עומרי שאל כשהוא חזר "לא עניינך..דברים של בנות" אמרתי לו ואמא שלו צחקה "תשארי כאן לאכול איתנו?" אמא שלו הציעה ועומרי מיד ענה לה בחיוב בשמי "אנחנו בחדר בנתיים" עומרי אמר ומשך אותי איתו לחדר "אתה לא מנומס אתה יודע" אמרתי לו כשנכנסתי לחדר והוע סגר עלינו תוך כדי שהוא צוחק "כן? את רוצה לראות כמה?" הוא שאל בתחמנות, הוריד את החולצה שלו ומשך אותי אליו לנשיקה "עומרי די" צחקתי והדפתי אותו "מה?" הוא לא הבין והחל לנשק את צווארי "אמא שלך ממש ליד, היא תשמע אותנו" פחדתי והוא צחק יותר "תשמע אותנו עושים מה?" הוא החל להתגרות בי בצורה משעשעת "אתה ממש נהנה להביך אותי" אמרתי והוא הפיל אותי אחורנית למיטה שלו "איו לך מושג כמה אני אוהב את זה" הוא אמר והעביר את אגודלו על שפתיי "אמרתי לך שאתה בלתי נסבל?" שאלתי אותו "יותר מידיי פעמים שאני כבר לא יכול לשמוע את זה" הוא השיב ונישק אותי "די די, בוא נראה טלוייזיה וזהו" עצרתי אותו ולקחתי את השלט שהיה זרוק על המיטה "בתנאי שלא נראה סרטי רומנטיקה מסריחים" הוא ענה וצחקתי "וגם לא סרטי פעולה" השבתי לו ונשכבנו במיטה צפינו בסרט אקראי שלמען האמת ברובו לא התרכזנו בגלל הנשיקות שהתעסקנו בהם.

"איפה היית כל היום?" שיר שאלה אותי כשהיא נכנסה לחדר שלי בערב "סתם הסתובבתי" ניסיתי להתחמק "עם עומרי אה?" היא צחקה והעלתי חיול מסגיר "זהו? אתם יחד סוך סוף?" היא שאלה "אני לא יודעת אם אנחנו זוג, אבל מה שכן… היינו יחד" רמזתי לה ולקח לה כמה שניות להבין את כוונתי "מה? אני בשוק" היא קפצה משמחה וחיבקה אותי "ספרי לי מתי? איפה? איך?" היא ניסתה לשאוב פרטים "במסיבת תחפושות, זה פשוט קרה…" הסברתי לה והיא תפסה אותי לחיבוק "יופי, עכשיו נוכל לעשות דייטים משולשים" שיר שמחה..תמיד היא אהבה את השטויות האלו "אוי לא, אני שונאת דייטים" מלמלתי לעצמי ובידיוק יונתן נכנס לחדר "או שיר, טוב שאת פה" הוא אמר והתיישב לידנו "מה?" היא שאלה לא מבינה "אני צריך את הטלפון של דור" הוא ביקש ממנה והיא הביאה לו "למה בידיוק?" שאלתי בחשדנות "איך את אוהבת להתערב אה?" הוא צחק עליי "סתם, אני יוצא עם דור ועומרי" הוא אמר ואני ושיר הבטנו אחת בשנייה בחוסר הבנה "לאן?" שאלנו באותו זמן "סתם, לא יודע, איזה בר" הוא אמר והתקדם לדלת "איזה?" שאלתי והוא יצא "דור אמר לך משהו?" שאלתי אותה והיא ענתה בשלילה "איפה אלמוג? בטוח היא יודעת משהו" אמרתי והתקשרנו אליה.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
10 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך