love_love_love
מה אתם אומרים על הזוג?

👄התאהבתי בעבריין 🔫-עומרי ותמרה- פרק 13

love_love_love 06/10/2018 725 צפיות אין תגובות
מה אתם אומרים על הזוג?

עומרי🔫
"מה ניסע במונית או באוטו שלי?" יונתן שאל אותי ואת דור קצת לפני שיצאנו "במונית, שכולנו נוכל לשתות" דור אמר ועמדנו לקום "תראו מי כאן…שלושת הרמאים" תמרה אמרה בזמן שירדה במדרגות עם שיר ואלמוג "בבקשה לא" יונתן מלמל לעצמו ואני צחקתי "אולי תפסיקי" יונתן אמר לה והיא התעצבנה יותר "אתם גם יוצאים וגם לא אומרים לנו" שיר הוסיפה "טוב בסדר, סליחה, אנחנו יוצאים שכחנו להודיע" דור אמר כדי לרצות את שיר "מה אתה מבקש סליחה יפחדן?" צחקתי על דור ותמרה פתחה עליי עיניים "סליחה?" היא כעסה "ואיי ואיי הסתבכת" יונתן צחק "לא התכוונתי לזה ככה" אמרתי לה והיא התקרבה אליי יותר "אז למה התכוונת?" היא כעסה "סתם, לא צריך לעשות סיפור, כולה יוצאים" אמרתי לה ברוגע "כן, אתן יכולות לעשות מה שבנות עושות… לא יודע…לבשל, לרכל, לראות סרטי אהבה" הוספתי והן התעצבנו יותר "סליחה" הן אמרו כמקהלה "אחי אתה לא מפסיק להסתבך" דור צחק "אתה חתיכת שוביניסט" תמרה התעצבנה "אתן יודעות מה?באמת בואו נעשה מה שבנות עושות" שיר העלתה רעיון וידעתי שטוב זה לא הולך להיות "צודקת" תמרה העלתה חיוך והבנתי שזה לא הולך למקום טוב בכלל "מה, על מה אתן מדברות?" יונתן חשש "לא עניינכם, לכו תשתו, תכירו בנות" אלמוג אמרה ושלושתן עלו למעלה "אני מכיר את החבורת בנות האלו כמה שנים…השילוב של שיר ותמרה גרוע במיוחד והן משפיעות על אלמוג" יונתן אמר בחשש ונלחצנו "טוב בואו נצא, נטפל אחר כך בשטויות האלו" דור אמר וכולנו הסכמנו.

תמרה📚
התעוררתי בבוקר ישר למשמרת, כיוון שהיה לנו יום חופש "בוקר טוב אבא" אמרתי וירדתי במדרגות תוך כדי שלבשתי סינר "בוקר טוב יפה שלי" אבא אמר לי ונישק אותי בלחי "טוב, אני אקח הזמנות ואתה תהיה על ההגשה של האוכל?" שאלתי אותו והוא הסכים "קראתי לעומרי שיעזור לנו כאן היום" הוא אמר וניסיתי לחייך חיוך מאולץ.
היינו במהלך ההזמנות ובאמצע עומרי נכנס "…אז אספרוסו וקפה הפוך?" שאלתי את הלקוחות והוא בידיוק התקדם אליי "סבבה כבר מביאה לכם" אמרתי והתקדמתי למטבח כשהוא בעקבותיי "תמרה" הוא אמר ולא התייחסתי אליו "נו תמרה, חכי" הוא אמר ותפס לי את היד "עזוב אותי, אני באמצע עבודה" עניתי לו והוא נכנס אחריי למטבח בזמן שהכנתי את כוסות הקפה "את יכולה בבקשה להפסיק להתעצבן ולהיות כזו קנאית?" הוא אמר בכעס "זה ממש לא ככה, ואני ממש לא קנאית…אני לא יודעת מה המשחק שלך איתי כמו עם שאר הבחורות שלך" זעמתי עליו "אני לא משחק בך.. בחיים לא שיחקתי בבחורות, תמיד הן ידעו מה הגבול ולאן הן נכנסות, אם אנחנו זוג זה כי יש פה משהו אמיתי" הוא השיב לי "אתה פשוט לא מבין אה? המוח שלך לא מסוגל להכיל את זה" התעצבנתי יותר "להבין מה?" הוא שאל והתקרב אליי "אני נשבעת לך שאני החברה הכי לא קנאית שיש, אני אמנם קצת רכושנית אבל לא קנאית…אבל תבין שאנחנו זוג, שאנחנו יחד, אתה לא אמור להסתיר ממני דברים, אתה אמור לשתף אותי..אין לי עניין בלהיות הבחורה האחרת בזמן שאתה נמצא עם אחרות" נזפתי בו והוא התקרב אליי יותר והצמיד אותי אליו "אני מצטער, אני לא ידעתי שככה גרמתי לך להרגיש… זה חדש לי כל עניין הזוגיות והשיתוף הזה…את חשובה לי מידיי, ואת לא יכולה להיות הבחורה האחרת בחיים" הוא הסביר לי בזמן שהוא מלטף לי את הלחי ומנשק אותי. "אגב מה עשיתן בסוף אתמול?" הוא שאל בלחץ לאחר שהשלמנו "כלום, סתם ידענו שזה ילחיץ אתכם" צחקתי עליו "את רעה אה?" הוא צחק והתחיל לנשק אותי תוך כדי שאנחנו מתהלכים בנשיקה "לא בא לך לעלות למעלה לעשות איזה משהו נחמד?" הוא שאל עם החיוך התחמני שלו "רוצה-לא יודעת, מה שבטוח לא יכולה, יש לי משמרת" הסברתי לו והלכתי להגיש את הקפה.

עומרי🔫
התיישבתי על כיסאות הבר, שתיתי כוס קפה והסתכלתי על תמרה במהלך המשמרת שלה, היא הייתה כל כך יפה, אדיבה עם כולם, קופצנית, היא רקדה לאנשים יחד עם השירים שהתנגנו… היא יצרה בי דברים שלא האמנתי שבחורה יכולה ליצור, הייתי מאוהב בה יותר ויותר מיום ליום ולא העזתי להגיד לה את זה…נראה שאני אמיץ בהכל חוץ מלהגיד למישהי מה שאני מרגיש כלפייה.
"אהבה נמצאת במקום האחרון שתחפש אותה, יחד עם המפתח לבית והגרב הימנית" פתאום שמעתי את קולו של דן שהתקרב לשבת לידי.. כנראה הוא הבחין בדרך שבה הסתכלתי על הבת שלו "ושל מי המשפט הזה?" צחקתי וגם הוא "דניאל גרפונקל" הוא אמר והסתכל על הבת שלו ולאחר מכן שוב עליי "נו, תתחיל את הנאום הפילוסופי שלך, אני רואה שאתה רוצה" אמרתי לדן בגיחוך והוא צחק "מי היה מאמין אה?" הוא שאל "בטח שלא אני" עניתי בגיחוך "אני כן" דן אמר והפתיע אותי "מה?" לא האמנתי "אני מכיר את הבת שלי…איך שהיא הסתכלה עלייך כל פעם שהיא ראתה אותך, היה לה מין ניצוץ מיוחד כזה בעיניים…ניצוץ שלא ראיתי המון זמן" הוא התחיל לומר לי "אבל היא כזו , היא תשקר, היא תתרץ, היא תתכחש… עד שהיא תגיע לקצה, עד שהיא תרגיש שהאמת גוברת עליה" הוא הוסיף בחיוך "כמו אמא שלה, שילוב של דברים בו זמנית- טובה ורעה, ילדותית ובוגרת, אוהבת ושונאת… אני יכול להבין למה התאהבת בה ואני יכול להבין למה היא התאהבה בך" הוא המשיך בדבריו "כן, הבת שלך באמת מיוחדת, יש לה את הקטעים שלה אבל.. היא מושכת אותי, היא גורמת לי לצאת מדעתי לטובה…או לרעה, היא כל מה שחשבתי שלא יקרה לי בחיים" עניתי לו והוא שמח לשמוע "אני רק מבקש שתשמור עלייה, היא האוצר שלי, היא הדבר שאני הכי אוהב בעולם" הוא ביקש ממני ולחצתי לו את היד "זה המעט שאני יכול לעשות עבורך, אחרי מה שעשית בשבילי" הוספתי והוא חיבק אותי "אפשר גם חיבוק?" תמרה אמרה וקפצה על שנינו "משוגעת" דן אמר לה "יאלה צאו קצת לבחוץ אני אמשיך בנתיים" הוא אמר לה והיא הורידה מעליה את הסינר.
"אז מה קרה שהתחבקתם ככה?" היא שאלה וצחקתי "עניין של גברים" עניתי כדי לעצבן אותה "דיברתם עליי נכון?" היא צחקה "נכון" השבתי לה והצמדתי אותה אליי לחיבוק על הספסל. במהלך השיחה שלנו ראיתי את דניאלה באופק, מתקדמת לכיווננו וידעתי שזה הולך למקום לא טוב בכלל. "שלום לכם" היא אמרה יחד עם חברותיה וראיתי איך תמרה מוכנה כבר למלחמה הצפויה הזו "מה את רוצה?" תמרה ישר התעצבנתה ולא ידעתי איך להרגיע אותה "כלום, לאחל לכם המון בהצלחה" דניאלה השיבה עם חיוך מרושע וניתן לראות שהיא לא התכוונה לכך באמת "תודה רבה, עכשיו את מוזמנת ללכת" תמרה המשיכה להשיב בקשיחות בזמן שדניאלה צחקה "בטח אני אלך, רק לפני כן רציתי להגיד לך שאחרי כל כך הרבה פעמים עם עומרי במיטה הצבתי רף כזה גבוהה, שמאוד קשה לעמוד בו…בטח עבור מישהי שעדיין בתולה" היא לעגה לתמרה והלכה.. הפרצוף של תמרה נפל, היא הייתה נראת מובכת אבל מובכת בצורה חמודה, אני יודע מה עובר לה בראש ולמה היא מרגישה רע "תמרה" אמרתי והרמתי את פנייה הנפולות אליי "כן, אני בתולה ואתה היית הפעם הראשונה שלי, ואני גרועה, ואני לא מבינה בזה כלום, ואני ילדה קטנה חסרת ניסי…." היא התחילה להציף במילים ולהתגונן אבל השתקתי אותה בנשיקה "תסתמי כבר" אמרתי לה והיא חייכה "אני יודעת שזה נשמע ממש דבילי..אבל אני לא אשקר, יש בי חלק גדול שהיה רוצה שגם אני אהיה הפעם הראשונה שלך.." היא אמרה במעין מתיקות שפשוט משכה אותי אליה בכל המובנים "תקשיבי לי טוב, זה לא מעניין אותי שזו הפעם הראשונה שלך או שאת בתולה או כל דבר אחר… ולמען האמת ידעתי את זה, הרגשתי את זה אז" אמרתי לה והיא התבאסה "הייתי עד כדי כך גרועה?" היא נבהלה "לא ממש לא, זה היה פשוט שונה ומיוחד, לא משהו רגיל, ואני נהנהתי איתך ואת הדבר הכי יפה שיש… ואמנם זה לא הפעם הראשונה שלי אבל זה לגמרי הפעם הראשונה שאני עם מישהי שאני…" עמדתי להגיד אוהב… אבל לא הייתי מסוגל "…שיש לי רגשות חזקים אליה" המשכתי והיא חייכה אלי, הרגשתי שהיא ציפתה לשמוע משהו אחר אבל פשוט לא הייתי מסוגל.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
12 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך