love_love_love
😈🤣😍

👄התאהבתי בעבריין 🔫-עומרי ותמרה- פרק 15

love_love_love 08/10/2018 672 צפיות אין תגובות
😈🤣😍

תמרה📚
אני ועומרי פרודים כבר שבוע, הייתה לי תחושה שהקשר שלנו לא יצליח…אנחנו שונים מידיי בשביל שזה יעבוד כמו שצריך.
אני מנסה להתחמק מפגישות מקריות איתו, אני מנסה להימנע מלדבר עליו, אני מנסה להימנע מכל דבר שקשור אליו..אבל הזיכרון שלו לא מרפה ממני…אני לא מצליחה להשכיח אותו ממני, הרגש שלי אליו יותר גדול מהכל וזה הורג אותי, זה הורג אותי כי הגאווה שלי לא תהיה מסוגלת לבקש ממנו לדבר על הדברים כמו שצריך.

"את מוכנה להפסיק לאכול גלידה ולראות סרטים כמו זקנה" שיר אמרה לי בזמן שהיא התיישבה לידי בסלון ולקחה ממני את הגלידה "מה?" שאלתי בפליאה "תראי איך את נראית" היא צחקה עליי "שיר אל תציקי, טוב לי ככה" שיקרתי לה ובעיקר לעצמי "אני לא חושבת על אף אחד, אני לא צריכה להיות יפה בשביל אף אחד, אני לבד ואני עצמאית וטוב לי ככה" הסברתי לה והחזרתי לעצמי את הגלידה שלי "למה אתם כאלו טיפשים?" היא נזפה בי ולקחה לעצמה גם כפית "אתם? את רואה עוד מישהו?" שאלתי בציניות "די תמרה, את יודעת מה הכוונה שלי" היא גלגלה עיניים "כן הבנתי מה הכוונה, עומרי, אבל מבחינתי הוא לא קיים, הוא סתם גבר מיושן משנות ה50 שאין לו מושג בכלום בחיים" כעסתי "את מגזימה..זה ממש מגוחך, אתם בסך הכל צריכים לשבת ולדבר" היא המשיכה בניסיון הכושל להחזיר בינינו "אני לא מגזימה…אבל יש משהו שאת צודקת בו, אני מגוכחת" התחלתי להגיד "לא התכוונתי לזה ככה" שיר המשיכה "לא לא, אני יושבת, משמינה מגלידה בזמן שהוא טורף לו שם בחוץ כמה בחורות קלות, אני לא אתן לזה לקרות" אמרתי ועזבתי את הגלידה בצד "מה את מתכננת?" תמרה שאלה בייאוש "מסיבה, מסיבה גדולה, מסיבה שכולם יהיו בה, שכולם יסתכלו עליי" אמרתי בנחישות ושיר צחקה "אוקיי אז איפה? מתי?" שיר שאלה "היום בעוד שלוש שעות" קבעתי "את משוגעת, בחיים לא נספיק לארגן משהו תוך שלוש שעות, זה בלתי אפשרי" היא נבהלה "אין דבר כזה בלתי אפשרי בשבילי" השבתי לה ותפסתי לה ביד כדי להתחיל לסדר הכל למטה בשכונה.

עומרי🔫
תוך שנייה הגיעה לאוזניים שלי המסיבה שתמרה מארגנת בשכונה וכמובן שלא יכולתי לפספס את זה, למרות שכעסתי עליה, למרות שהתעצבנתי עליה הייתי חייב לראות שהיא בסדר…לפקח עליה מרחוק וגם סתם לראות אותה, לשמוע את הקול שלה, להריח אותה.

המסיבה התחילה ובידיוק נכנסתי, היא לא הבחינה בי, היא רקדה המון והייתה זוהרת שם, אין אחד שלא הסתכל עליה… תוך כדי שהלכתי עם השתייה בין האנשים ראיתי שני בחורים מדברים אחד עם השני ומצחקקים תוך שהם מסתכלים ומצביעים עליה, ידעתי שהם בטח מעבירים עליה את הפנטזיות המיניות שלהם "יש לכם בעיה כלשהי?" שאלתי אותם באיום והם מחקו את החיוך מהפנים ברגע "יאלה סעו" המשכתי לאיים עליהם וחזרתי להביט בה, במיוחד כשהיא רקדה די צמוד לכמה בנים "עומרי באת" שיר אמרה והתקרבה אליי "כן, נראה לך שאני אפספס?" צחקתי והיא בחזרה "לא חשבתי אחרת" היא אמרה והסתכלה על תמרה "יאלה לך, לך תציק לה, אני רואה שאתה רוצה" היא המשיכה לצחוק והלכה.
תמרה בידיוק ניגשה לדוכן השתייה ואני אחריה "שכחת שזה לא עושה לך טוה אה?" אמרתי לה והיא נבהלה "מה אתה עושה פה מטומטם?" היא כעסה עליי..וכל כך אהבתי לראות אותה כועסת "סתם, באתי למסיבה את יודעת" הרגזתי אותה "זה פרטי" היא השיבה "זה לא פרטי כשזה בשטח ציבורי" המשכתי להתווכח איתה "אוו אתה פשוט מעורר רחמים אתה יודע? באת לפקח עליי..תתעורר-אנחנו לא יחד" היא ניסיתה לפגוע בי עם חיוך מרושע על הפנים שלה, אז משכתי את אחת הבחורות שעברה לידינו במקרה ונישקתי אותה, בלי שום הודעה מוקדמת "כן ברור לי שאנחנו לא יחד" אמרתי ולקחתי את הבחורה לרחבת הריקודים תוך כדי ששלפתי את המשקה שתמרה הכינה והבאתי אותו לבחורה שאיתי, ידעתי שכל רצף הפעולות הזה ישגע אותה וזה בידיוק מה שרציתי.
לאורך כל המסיבה יכולתי לראות את המבטים הקשוחים של תמרה, היא לא יכלה לסבול את העובדה שאני שם ולא איתה, אם יש משהו שידוע לי מהחיים זה כשפוגעים לבן אדם בנקודה חלשה הוא יכול להגיע לשני מצבים-התפרקות נפשית או נקמה, וכמו שאני מכיר את תמרה היא תחזיר לי.

המזל שלי ממש שיחק לטובתי היום, אפילו יונתן הזמין אותי לבוא לישון אצלם בבית כדי שמחר בבוקר אני אקח אותו לכמה סידורים "אחותי מסדרת למטה הכל, אז היא לא תראה אותך, אל תדאג" יונתן אמר כשנכנסנו לבית שלהם ולמען האמת רציתי שיקרה בידיוק ההפך, שהיא תראה אותי.

תמרה📚
"את רוצה להגיד לי שהמטומטם הזה ישן אצלי בבית היום?" שאלתי את אלמוג בזמן שניקינו את הלכלוך שנוצר בחוץ "כן, יונתן סיפר לי" היא המשיכה וחיוך עלה על פניי "מעולה" קפצתי משמחה ושיר הופתעה "תגידי את בסדר? היא אומרת לך שעומרי אצלך בבית" שיר אמרה לי בדגש על כל מילה "יופי, וזו ההזדמנות שלי לנקום בו על מה שהוא עשה לי" צחקתי.
"כשנכנסתי לבית ראיתי את יונתן ועומרי יושבים במרפסת, אז התגנבתי במהירות לחדר שלי כדי שלא יראו אותי.
מההיכרות הקצרה שלי עם עומרי אני יודעת עליו שעד השעה 3 בלילה הוא אף פעם לא נרדם, הוא תמיד הולך, שותה מים, מתיישב וככה עד שהוא נרדם, אז חיכיתי בסבלנות לשעה שאח שלי ילך לישון וישאיר את עומרי לבד.

לבשתי את הפיג'מה הקצרה שלי שבחרתי במיוחד עבורו, מכנס תכלת קצרצר וצמוד שמבליט לי במיוחד את הישבן וגופייה תכלת תואמת, בסגנון מלמלה בעלת מחשוף די עמוק, נעלתי את נעליי הבית שלי ופיזרתי את השיער יפה כמו שהוא אוהב… הסתכלתי קצת במראה ויצאתי מחוץ לחדר.
ראיתי את עומרי בידיוק כמו שדיימנתי שיקרה- עומד מול המקרר, בוחן מה הוא יכול לקחת לשתות והתקדמתי אליו "אפשר לשתות או שאתה מגן על המקרר מפורצים?" שאלתי אותו מאחורי הגב והוא הסתובב אליי, הגירוי שרציתי לעשות לו בעזרת הגוף השלי, עבד גם לכיוון ההפוך…כשראיתי אותו בלי חולצה "מה את עושה לבושה ככה?" הוא שאל בזמן שהוא בחן אותי מכף רגל ועד ראש "סליחה? למה אני צריכה לתת לך הסברים איך להתלבש בבית שלי?" שאלתי אותו והתקרבתי אליו יותר "מה את מנסה לעשות?" הוא שאל אותי והצמיד אותי למקרר "אוי מסכן, החמצן לא ממש מגיע לך למוח…אז אני אסביר לך לאט לאט, אני גרה פה אוקיי? עכשיו קיץ וחם- אז אני לובשת פיג'מה קצרה, ואני מאוד צמאה אז באתי למזוג לעצמי מים… הבנת, או שההורמונים הגבריים שלך לא מאפשרים לך לחשוב?" אמרתי לו עם חיוך זדוני ומרושע על הפנים "עד כדי כך כאב לך הנשיקה שלי עם הבחורה היום?" הוא ניסה להתגרות בי בחזרה והוא גם הצליח במשימתו "אל תצחיק אותי, כבר שכחתי אותך אם לא קלטת, אתה יכול לעשות מה שבאלך" ניסיתי להחזיר לו, אבל לא הלך לי… דיברתי באופן שלא מראה שככה אני חושבת באמת והוא צחק "שיהיה לך לילה טוב ילדונת, ואם את צמאה אני ממליץ לך חלב, זה בידיוק לגיל שלך" הוא השיב לי והלך לחדר.. הוא הותיר אותי שם לבד, עצבנית במיוחד.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
11 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך