love_love_love
תגיבו 🍷🏞

👄התאהבתי בעבריין 🔫-עומרי ותמרה- פרק 8

love_love_love 01/10/2018 697 צפיות תגובה אחת
תגיבו 🍷🏞

תמרה📚
עבר שבוע שלם מאז הפעם האחרונה שהתראתי עם עומרי, אבא שלי הקדיש לי וליונתן את השבוע האחרון והתעסק בנו המון, הרגשתי ששוב חזרנו להיות משפחה מאוחדת
בלי חתול שחור שיעבור בינינו. "למי חזר המצב רוח שוב פעם?!" שיר אמרה בשמחה כשהתיישבתי לידה בכיתה עם חיוך על פניי "ולמי אין מצב רוח כרגיל?" אמרתי בציניות כשאלמוג נכנסה לכיתה "מתערבות שהיא ככה בגלל יונתן?" שיר שאלה וצחקתי. "אוקיי דברי, מי או מה הבעיה הפעם?" שאלנו בשנייה שהיא התיישבה מולנו "אין שום בעיה" היא הכחישה וחייכה חיוך מזויף "אוקיי, ועכשיו את האמת" אמרנו לה ובידיוק יונתן נכנס לכיתה…היא בהתה בו והוא הפנה את מבטה אליה "שום בעיה אה?" צחקנו והיא החזירה אלינו את המבט שלה. "התנשקנו" אלמוג אמרה אחרי דקה של שקט "מה?" אני ושיר שאלנו באותו זמן והיא השתיקה אותנו "תסתמו כבר" היא ביקשה מאיתנו והסתכלה לוודא שיונתן לא מסתכל לכיווננו "תסבירי הכל עכשיו!" שיר הורתה לה "אחרי שאמרתי לו מה אני מרגישה והוא אמר לי שהוא לא מרגיש כלום סיכמנו שנשאר ידידים.. כל השבוע הזה יצא לנו לדבר קצת יותר, לשיר פה ושם, ואז לפני יומים הכרתי איזה מישהו מהמגמה שלנו ויצא לי לדבר איתו הרבה…אתמול במשמרת עם יונתן הוא היה עצבני עליי וניסיתי להבין למה, הוא התחיל לנזוף בי על הידיד שלי ועל סתם שטויות" היא הסבירה לנו ואני לא הבנתי "אז איך התנשקתם?" שאלתי שוב בחוסר הבנה "מכל העצבים שהיו בו הוא פשוט נישק אותי" היא הסבירה ושיר צחקה "נראה שזה ממש טרנד עכשיו להתנשק מעצבים" שיר אמרה והסתכלה עליי "טוב עזבו את זה, מספיק לדבר על בנים" התעצבנתי, לא רציתי להעלות שוב את הנושא של עומרי "מה לגבי המסיבת פתיחה?" אלמוג שאלה "היא תהיה היום בערב, אבל אין לי מושג מה קורה עם זה..זאת אומרת אבא שלי ואני קנינו הכל, קנינו בגדים, כמעט כל הלקוחות הקבועים יודעים על זה…אבל אין לי מושג איפה זה יהיה" אמרתי להן "זה מוזר" אלמוג אמרה ופתאום הבנתי שזה באמת מוזר "אני חייבת להבין מה קורה עם זה" מלמלתי לעצמי ומיד לאחר מכן השיעור התחיל.

"אז מה? יש לי אח קנאי?" שאלתי את יונתן בדרך הביתה "אז היא סיפרה לך?" הוא צחק "ברור, היא חברה שלי" השבתי לו והוא שתק "נו מה ההסבר לנשיקה?" שאלתי בסקרנות "אל תתחילי תמרה" הוא עצר אותי "נו דבר" האצתי בו "כלום, לא יודע, קינאתי בטמבל הזה שהיה איתה…אחרי שהיא אמרה לי מה היא מרגישה, התחלתי להסתכל עליה שונה אני מבולבל" הוא הסביר והיה מתוסכל… שמחתי שסוף סוף הולך להם, מתאים להם להיות זוג. נכנסו לבית קפה צוחקים בזמן שהוא עושה לי שקמח ובשנייה אחת החיוך ירד מפנינו, ראינו את אבא שלי יושב עם עומרי, מדברים וצוחקים בינהם "מה הוא עושה פה?" יונתן התעצבן והתקרב אליהם "אל תתחילו שוב" אבא שלי ניסה לעצור את יונתן "אבא מתי תפסיק להיות כזה תמים?" שאלתי בייאוש ולא העזתי להסתכל לעומרי בעיניים "טוב תעצרו ותקשיבו, לעומרי היה רעיון לעשות את המסיבה שלנו כאן בשכונה, להוציא שולחנות קצת החוצה, שזה יהיה נעים יותר" אבא שלי אמר בהתלהבות ולמען האמת הרעיון היה ממש טוב…אבל לא יכולתי להסכים איתו כיוון שזה אומר שאני מסכימה עם עומרי "וגם הזמנתי אותו ואת חברים שלו להגיע" הוא הוסיף והחיוך המתגרה של עומרי עלה "מקסים, ממש כל הכבוד, אחלה רעיון, למה שיגנוב לבד אם הוא יכול לעשות את זה עם כל החברים שלו?" אמרתי בכעס ואבא שלי התעצבן "די תמרה, אני לא רוצה לשמוע על זה יותר" הוא זעם והלכתי משם בעצבים.

"אז עומרי שם ויונתן שם, לכולם יש מישהו ורק לי לא" שיר אמרה בשיחת ועידה שלנו שעתיים לפני האירוע "ממש לא, מי בכלל רוצה את העומרי הזה" התחלתי להכחיש אבל המחשבה שעומרי יראה אותי יפה ריגשה אותי "נכון, וחוץ מזה מי צריך בנים נהנה שלושתנו יחד, נרקוד, נשיר… כמו תמיד" אלמוג הוסיפה והתפלאתי מהצורה שהיא מדברת, בכזו אסרטיביות "נכון, צודקת, תמיד ביחד היה לנו הכי טוב" המשכתי אותה ושלושתנו סיכמנו על התחלת התארגנות.

סיימתי מקלחת ארוכה במיוחד והתחלתי להתארגן לקראת הערב, אירוע כזה דרש המון סטייל-לבשתי מכנס גבוה פדלפון שחור וחגורה שחורה חלקה עם אבזם כסוף, גוזייה שחורה מסוגננת ומעל חליפת ג'קט שחורה פתוחה שחושפת את הגוזייה, נעלתי סנדל עקב שחור ואת השיער השראתי טבעי, התפארתי מעט בסומק מסקרה ואודם בורדו.
"וואו איזה יפה" יונתן החמיא לי וחיבק אותי חזק "גם אתה חתיך למרות שאתה אוהב להתלבש כמו היפסטר" אמרתי לו והוא צחק "מתי תלמדי להיות נחמדה?" הוא שאל וגלגל עינעים "יאלה בוא, אתה צריך לראות את אלמוג עוד" לעגתי לו ויצאנו החוצה..היו המון אנשים, מוזיקה טובה, אווירה טובה.
"הכי יפה פה" שיר אמרה בשנייה שהתקרבתי אליה בין כל המוני האנשים שהיו שם "מה קרה? מחפשת את עומרי?" היא צחקה שהבחינה בי מסתכלת על כל האנשים בציפייה "מה? ממש לא…מחפשת את אבא שלי" שיקרתי ולאחר מכן שיר הצביעה לי לכיוון מסוים "או איזה צירוף מקרים הנה אבא שלך… ועומרי, יחד" היא צחקה והתעצבנתי "נמאס לי שהם יחד כל הזמן" זעמתי והתקדמתי לכיוונם.

עומרי🔫
הגענו למסיבה עם החברים והם התרשמו "הייתי בטוח שיהיה יותר פלצני" דקל אמר ועדן הצדיק אותו "גם שאני הכרתי את המשפחה הזו חשבתי ככה, אבל הם שונים" הסברתי להם ודור בכלל הסתכל לכיוון אחר "נדבר כבר" הוא אמר והתקדם לשיר חברה של תמרה שהייתה בפינה בצד "הוא בקטע שלה אה?" עדן שאל "כן רצח" עניתי לו "כמו שאתה על תמרה" דקל השיב והורדתי את החיוך מהפנים "נראה לך שיש לי משהו עם הילדונת הזו?! אנחנו לא סובלים זה את זה" שיקרתי לו והלכתי משם.
התקדמתי לכיוון דן שבידיוק ראה אותי "נו מה אתה אומר עד עכשיו?" הוא שאל "פחות או יותר" לעגתי בציניות שהצחיקה אותו "תאמין לי, שום דבר לא מרצה אותך" דן אמר והמשיך להסביר לי פחות או יותר מה יהיה "….וזהו, תכף הילדים שלי יעלו לשיר יחד ותמרה תרקוד עם החברות שלה קצת" הוא הסביר ולא יכולתי לחכות כבר רציתי לראות אותה זזה.
"היי אבוש, אתה חתיך" תמרה התקרבה אלינו לפתע וחיבקה אותו בזמן שהוא מסובב אותה ומבחין בה "את יפייפה" הוא החמיא לה ובחנתי אותה בכל הגוף, היא הייתה הדבר הכי יפה במסיבה הזו, רציתי להכניס אותה לתא שירותים ולהוריד ממנה הכל. היא הסתכלה עליי והעלתה חיוך קטן ויפה, יכולתי לראות איך היא נושכת את השפה התחתונה שלה והיא פשוט גירתה אותי. "תעשו לי טובה שניכם, רק היום אל תריבו" דן אמר בייאוש ותמרה צחקה "אל תדאג, אין לי כוונה לדבר איתו-מבחינתי הוא קיר" היא אמרה ברוע הזה שמתאים לה והלכה "אל תתייחס אליה" דן אמר לי "הכל טוב" השבתי לו והלכתי לשבת ליד דור בספסל הקרוב "מה קרה? ייבשה אותך?" צחקתי עליו "סתום את הפה יבן זונה" הוא התעצבן בצורה שהצחיקה אותי "מה אתה מנסה בכלל ימפגר? הבנות האלו אותו דבר-ילדות קטנות, לך לבנות גדולות יותר עם ניסיון" הצעתי לו "בטח יצבוע, מצד אחד אתה אומר ילדה קטנה ומפונקת מצד שני דופק לה נשיקות ועוד שנייה משכיב אותה" הוא הצחיק אותי "היי כולם" פתאום שמענו את תמרה במיקרופון על הבמה הקטנה שהם הקימו "אני מקווה שכולם נהנים עד עכשיו, באמת חשוב לנו שהמקום הזה יהיה הלב של השכונה ושתאהבו אותו..
ועכשיו אנחנו נשיר לכם שני שירים שנכתבו על ידנו, אני ואח שלי נשיר שיר ואני וחברות שלי גם, מקווה שתהנו" היא אמרה וכולם הריעו ומחאו כפיים לאחר כמה שניות שיר ואלמוג חברות של תמרה עלו לבמה ודור התמתח "התעוררת אה" צחקתי עליו "סתום תן לראות" הוא אמר ומיד לאחר מכן התחיל שיר קצבי שהן רקדו ושרו…הדרך שבה אני ודור הסתכלנו עלייהן הייתה הזויה, בהינו בהם עם חיוך כל כך מטומטם, תמרה הייתה מדהימה איך שהיא זזה שם על הבמה עם הקול היפה שלה.
לאחר שהן סיימו אח של תמרה עלה ושר יחד איתה כמה שירים שקטים, אבא שלהם הסתכל עליהם בהערצה, יכולתי לראות את הדמעה שלו שהוא ניגב…בחיים אבא שלי לא הסתכל עליי ככה, גם בזמן שהוא היה איתנו-תמיד הוא זלזל בי…הלוואי עליי אבא כמו של תמרה, הוא התייחס אליי כמו בן, בחיים לא חשבתי שבן אדם יכול להיות טוב בלי אינטרס, אני לא מכיר אנשים כאלו.

עזרתי לדן להוציא כמה מאכלים החוצה וראיתי בצד את תמרה עומדת לבד, שותה שמפנייה והייתי חייב ללכת אליה "ילדות לא יכולות לשתות אלכוהול" אמרתי לה והיא צחקה "באמת? אז תעניש אותי" היא שאלה בחיוך עייף כזה וכרכה את ידייה סביבי "מה יש לך?" שאלתי לא מבין, החיבה המוגזמת שלה הייתה חשודה "כלום" היא ענתה והתחילה לנשק אותי בצוואר..התקרבתי להריח אותה והיא נדפה אלכוהול "אם אבא שלך ידע ששתית ככה הוא יהרוג אותך" אמרתי לה בדאגה וניסיתי לייצב אותה "אל תדאג, אני שולטת בעצמי" היא אמרה והתנדנה לי בידיים "את לא יודעת לשתות בכלל, למה את עושה את זה?" שאלתי מודאג ובדקתי שאבא שלה לא מסתכל עלינו "בואי איתי" אמרתי וגררתי אותה איתי לתוך הבית קפה בלי שאף אחד יראה ונעלתי את הדלת "מה אתה מתכנן?" היא שאלה בהתגרות תפסה לי את היד ומשכה אותי אליה לנשיקה "תעצרי תמרה, את שיכורה" אמרתי והרחקתי אותה ממני כדי שלא תעשה שטויות "לא אכפת לי, אתה לא מבין כמה אני רוצה לנשק אותך" היא אמרה ונשכה את השפה "את לא את לא שמה לב מה את אומרת, את תתחרטי" הזהרתי אותה והיא שוב הצמידה אותי אליה "אני לא, אני צריכה אותך" היא אמרה ונישקה אותי בלחי נשיקות קלות "את משחקת באש תמרה" אמרתי לה בלחץ והזזתי אותה ממני "אז שתשרוף אותי" היא ענתה ונישקה אותי, נשיקה ארוכה במיוחד, היא הלכה אחרונית והתיישבה על השולחן תוך כדי שהתנשקנו והורידה ממני את החולצה "די תמרה" עצרתי אותה והיא לא התייחסה, היא המשיכה לנשק אותי ופשטה מעלייה את הג'קט השחור במהירות וכרכה את ידייה סביב צווארי "אתה לא יודע אפילו מה אתה עושה לי בגוף" היא מלמלה בין הנשיקות, הייתי מוכן להעביר את הלילה הזה במיטה שלה, יחד איתה…אבל לא יכולתי לנצל אותה במצב הזה "די תמרה עצרי, בואי איתי" אמרתי ותפסתי אותה ביד יחד עם הג'קט והעליתי אותה לחדר שלה.


תגובות (1)

תמשיכי,זה מושלם!!!

01/10/2018 19:20
15 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך