love_love_love
הקדמה ופרק ראשון של הסיפור❤ מקווה שימצא חן בעינכם😍

💌OTRA PARTE DE MI💌 – הקדמה ופרק 1

love_love_love 14/01/2020 660 צפיות 5 תגובות
הקדמה ופרק ראשון של הסיפור❤ מקווה שימצא חן בעינכם😍

הקדמה 🥳
אלכס קאופמן👜🧥🖤
בת 24, לפני כשנה נכנסה לעסק של מותג בגדים חדש ומצליח לנוער בכל המידות וסטייל עכשווי שהטריף את המדינה והקים מספר סניפים בארץ, היא הצטרפה למחלקת פרסום ויח"צ של המותג ועקב היעילות והמסירות שלה לעבודה קודמה להיות אחת הסגניות החשובות. אלכס היא בחורה שנונה וחדה, היא עוקצנית ומעט מרשעת. היא בעלת ערכים ועקרונות והיא חברה טובה בדרך שלה…
מאז שהיא ילדה קטנה היא סבלה מריבים של הוריה, מהעובדה שאביה לא התייחס אליה ואמא שלה הייתה כל כך מרוכזת בעצמה, עד שיום אחד אבא שלה בגד באמא שלה והיא ראתה את זה מול העיניים שלה, היא הפכה לאדם קר שלא מאמין באהבה או בלהביא ילדים, היא לא חולמת על חתן או על להיות כלה בשמלה לבנה. עקב ההשפעה של הוריה היא התרחקה והפכה לבחורה הקשוחה והגאוותנית שהיא, היא מתמסרת רק לעבודה שלה ומאוד ממוקדת מטרה.
היא בחורה יפהיפיה- יש לה שיער שטני, עיניים ירוקות, נמשים ושפתיים בולטות, היא תמיד מסודרת ומתוקתקת מכף רגל ועד ראש, היא לבושה בבגדים יוקרתיים וחליפות.
אלכס בחורה עצמאית- עם רכב משלה, דירה משלה ושגרת חיים מאוד קבועה- עבודה, חדר כושר, שינה ובין לבין דייטים עם גברים שלא מובילים לשום מקום, בעיקר בגלל שהיא ממצה מאוד מהר, ולא באמת מעוניינת בזוגיות. קשה מאוד להוציא ממנה חיוך למרות שהיא מלאה בהומור רע וציני. לחברה הכי טובה שלה קוראים דניאלה, בחורה משעשעת שלא יודעת עדיין מה הכיוון שלה בחיים, היא בעייתית עם גברים ותמיד נפגעת מהם וזקוקה לעזרה של חברתה אלכס.

עומרי ספקטור👔💼🔥
בן 25, כבר שנתיים חלק מהחברה המשפחתית שלו לייבוא בדים איכותיים מחו"ל, כמעט כל מותג בגדים מתחיל פונה אליהם לשיתוף פעולה כיוון ששמם מאוד מפורסם וייצוגי. דוד שלו שהוא בעל החברה נמצא בחו"ל והוא העביר לעומרי את תפקיד המנהל באופן זמני לשנה הקרובה. עומרי כריזמטי, הוא יודע להשליט סדר אצל העובדים, אף אחד לא מעז להתעסק איתו ואין עובדת אחת שלא רוצה אותו.
הוא בחור מלא שמחת חיים, הוא מצחיק וחכם, הוא אוהב לבלות, לעשות כסף טוב ולהראות הכי מושקע שיש, הוא מכור לתהילה ולעובדה שהשם שלו הולך לפני.
הוא בחור יהיר מאוד, הוא לא מסוגל להפסיד ולא מסוגל לא להגיד את המילה האחרונה בכל דבר. הוא מסור לעבודתו ולכל פרויקט אחר בחיים שלו אך כשהוא מסיים את שעות העבודה הוא הופך לחיית לילה, הוא יוצא לבלות כל לילה והוא הכי מבוקש ומוכר במועדני העיר, כל לילה הוא יבלה במיטה שלו עם מישהי אחרת ובלי להשלות אף אחת, כולן רוצות אותו וחושקות בו והוא מודע לזה וגם לכך שהוא חתיך- הוא גבוה בעל חיוך מקסים שחושף שיניים לבנות וישרות, יש לו זיפים ושיער חום, בעל צבע עור שחום ועיניים מעט מלוכסנות, מפתח שרירים עקב שעות התעמלות רבות, תמיד לבוש בסטייל ובתכשיטים יוקרתיים.
החבר הכי טוב שלו הוא פלג אחד העובדים במחלקת כוח אדם, בחור רציני ומצחיק מאוד שונה מעומרי.

פרק 1⃣
《עומרי》
בוקר טוב עומרי, הקפה יהיה אצלך עוד 5 דקות" המזכירה שלי שירה אמרה לי ברגע שחציתי אותה בלובי ישר לתוך משרדי, את האמת שאני די מחבב את שירה, היא עובדת נאמנה וממושמעת כמו שאני אוהב, כי אלו שלא ממושמעים מוצאים את עצמם בלשכת האבטלה תוך פחות משעה. התיישבתי בכיסא שלי לאחר שתליתי את הג'קט שלי על הכיסא והתחלתי לפתוח את המיילים שלי…אני חושב שאני זקוק לעובד שיקרא עבורי את המיילים, אני במעמד גבוה מספיק כדי לשכור מישהו כזה. במהלך קריאת המיילים שירה נכנסה כמו שהבטיחה, עם הקפה שלי ושלחה לי חיוך תחמני ומתחנף, היא ניסיתה להזכיר לי בחיוך הזה את הלילה שהיה לנו יחד לא מזמן… אני בדרך כלל לא נוהג לשלב עבודה וחיים אישיים, אבל זה היה לילה שהייתי כל כך שיכור ששום דבר לא עניין אותי והיא פשוט התמסרה אליי בכזו קלות ומהירות שהיה קשה לסרב… היא ידעה בידיוק שאני לא מערבב, אבל ככה הן הנשים, עם תחמן וחכם שיודע להשתמש בחיצוניות שלהן כדי לשגע גבר בכל מעמד, בגלל זה אסור לזלזל בהן אף פעם, הן מסוכנות.

פתחתי את יומן הפגישות שלי שהתעדכן זה עתה וראיתי שהערב יש לי פגישה עם מותג בגדים חדש ומצליח לנוער "תואמה עבורך פגישה עם אלכס קאופמן בשעה 20:00 בערב בנוגע לשתפ" דוד שלי קבע לי את הפגישה ביומן ותוך שתי דקות שלח לי הודעת וואטסאפ "אחיין, שים לב שזו פגישה מאוד חשובה, תהיה נחמד לבחורה כי היא מאוד קשוחה. תביא תוצאות טובות כמו תמיד כי אנחנו זקוקים לשיתוף פעולה איתם- זה ישים אותנו בתודעה הציבורית. סומך עלייך שלא תערב פה אגו ושלא תתחיל איתה כמובן כי אני מכיר אותך" ההודעה שלו הצחיקה אותי, מוזר כמה שהוא מכיר אותי טוב.

《אלכס》
"עוד הפעם את אוכלת לי גלידה במשרד? מה קרה שוב מישהו בגד בך?" אמרתי לחברה שלי דניאלה כשנכנסתי למשרד בשעות הצהריים לאחר כמה פגישות חשובות "תמיד את חייבת להיות כזו ישירה ופוגענית?" היא מעט נעלבה אך גם לא לקחה את דבריי ברצינות מתוך הרגל, היא יודעת שאין לי סינון ואין לי כוונה לפגוע בה באמת, היא יודעת שזו האישיות המחורבנת שלי וחיה עם זה בשלום, היא אולי היחידה שמקבלת אותי וסובלת אותי ככה "את חייבת להפסיק להגיע לפה ולאכול גלידה כמו בחורה מסכנה שנזרקת ממקום למקום" המשכתי להטיח בה בזמן שהתיישבתי בכיסא שלי ושתיתי מכוס הקפה שקניתי בבית קפה הקבוע שלי… אני כל כך שונאת שאנשים מתמסכנים ונאלצים לחיות מנסיבות החיים, מצפים לאיזה נס שיגאל אותם מהייסורים שלהם "אבל זו האמת, אני באמת נזרקת ממקום למקום" היא התלוננה והתיישבה מולי "אז תתאפסי, תצאי לחפש עבודה, תלמדי משהו במקום לטנף לי את המשרד" כעסתי עליה בזמן שפתחתי את המיילים שנכנסו ובידיוק המנהל שלי שהוא אחד החברים הטובים הבודדים שלי ושל דניאלה נכנס "תזהר ממנה, היום נראה לי שהיא במחזור" דניאלה אמרה וחזרה לספה מה שגרם לו לצחוק יותר "טוב אז תנסי להיות עדינה לקראת הערב- יש לך דייט" הוא צחק והתיישב מולי, כמובן שהוא התכוון לפגישת עבודה זו אחת הדרכים שלו לצחוק עליי "מי הבחור?" שאלתי לאחר שלקחתי שלוק מכוס הקפה שלי "קוראים לי עומרי ספקטור, הוא כרגע המנהל הזמני של BHG החברה לייבוא בדים מחו"ל הכי מצליחה שיש במדינה, הוא נחשב איכותי ומצליח ואנחנו זקוקים לשיתוף פעולה הזה וגם הם זקוקים לנו, סומך עלייך שתייצרי אצלו תחושה שהוא זקוק לנו יותר מאנחנו לו" הוא הדגיש ודניאלה החלה לצחוק "אל תדאג גידי, אלכס תותחית בלגרום לבנים לרצות אותה יותר ממה שהם רוצים אותה" היא אמרה בזמן שהחזירה את הגלידה למקרר "מה יש מקנאה?" צחקתי "ברור" היא השיבה וחזרה לשכב בספה "טוב אם ככה אין ספק שילך טוב" גידי אמר תוך כדי שיצא מהמשרד. "אם הוא חתיך את חייבת להשיג לי את הטלפון שלו" דניאלה אמרה בהתלהבות יתרה, הבחורה הזו רואה פוטנציאל לזוגיות מוצלחת בכל מקום "אם הוא חתיך אני קודם אנשק אותו לראות מה הוא שווה בכלל" אמרתי תוך כדי שקמתי מהכיסא ולקחתי את התיק שלי "את יודעת שאת קצת מנוולת?" היא השיבה ויצאה איתי מהמשרד "כן אני יודעת" צחקתי והתקדמנו לרכב שלי.

"איפה אני שמה אותך?" שאלתי את דניאחה בזמן שהנעתי את הרכב "איפה שאת הולכת"
"לא נראה לי שחדר כושר זה המקום בשבילך אולי פיצרייה" לעגתי לה בצחוק
"די איזה כלבה רעה" היא אמרה והביאה לי מכה קטנה בגב.
———————————————
החלפתי למדי הספורט שלי- טייץ שחור של נייק, גוזיית נייק שחורה ומעלייה ג'קט ניילון שחור של נייק, אספתי את שיערי לקוקו גבוה מקורזל ונסעתי למכון הכושר הקבוע שלי כמו כל יום.
"מה קורה אלכס?" אסי אחד המאמנים שאל לשלומי בזמן שנעלתי את התיק שלי בלוקר "רגיל" השבתי ועליתי להליכון שלי בזמן שהוא נעמד לידי, הוא לא מפסיק להתחיל איתי לא משנה כמה אני רעה אליו, שהכרנו הוא מצא חן בעייני ואפילו התנשקו בדירה שלי עד שחברים שלו באו והרסו הכל ומאז אין לי בו עניין, אבל הוא מתעקש "ממשיכה להיות קשוחה אה?" הוא צחק ונשען על ההליכון "ממשיך להתעקש אה?" השבתי לו "ככה זה כשיש חשבון פתוח" הוא צחק "אה באמת? כי מבחינתי החשבון סגור" החזרתי ושמתי את האוזניות כדי שלא יפנה אליי יותר למרות שלא באמת שמעתי מוזיקה, אני שונאת לשמוע מוזיקה ולהתאמן.

《עומרי》
"אהלן" אמרתי לבחורה שעמדה בפתח מכון הכושר שנרשמתי אליו "היי" היא הסתדדרה במקומה והסמיקה תוך שהיא משחקת בשיער, אני יודע לזהות נשים שמתלהבות ממני בדקה, לא שקשה לזהות את זה יותר מידי "מה אתה חדש פה?" היא שאלה וניסתה להראות סקסית עד כמה שהיא יכולה "ככה אומרים" קרצתי לה "שיהיה בהצלחה" היא אמרה לי בזמן שהתקדמתי לבפנים… המכון היה נראה מרשים- הוא היה מלא בשטח, מתקנים חדישים, היו שם כל סוגי האנשים והגילאים, חדרי וי אי פי, סוגי חדרים מריקוד ועד פילאטיס, לא ידעתי במה אני רוצה להתחיל קודם… לאחר מבט סוקר העיניים שלי נישאו להלכונים- הייתה שם מישהי עם גוף מחוטב וסקסי ברמות והייתי חייב לגשת לשם.

"איזה קצב מטורף את, שלא תתעלפי" אמרתי שעליתי למכשיר שלידה, היו עליה אוזניות אבל ידעתי שהיא לא באמת שומעת שום דבר "אני יודע שאת לא שומעת מוזיקה" המשכתי לדבר והפעלתי את ההליכון שלי תחילה על מהירות נמוכה "מאיפה אתה יודע?" היא חייכה והעיפה אלי מבט סוקר "טריק ישן כדי לא לדבר עם אנשים" אמרתי לה והיא המשיכה לחייך "אצלי זה טריק כדי שבנים לא יתחילו איתי" היא סיננה לעברי והצחיקה אותי "את רומזת לי לא להתחיל איתך?" השבתי בציניות "מאוחר מידי, אני שונאת בנים עם משפטי פתיחה גרועים, אין לך צ'אנס" היא השיבה אש כאילו אנחנו בשדה קרב "איזה ישירות" השבתי ופעלתי בדרך הכי טובה שאני מכיר והורדתי מעליי את החולצה יחד עם הגברת קצב ההליכה "איזה גבר טיפוסי" היא אמרה והורידה את הג'קט שלה מעליה "אני יכולה לעשות את אותו הטריק ולדעת שזה עובד עלייך אפילו יותר טוב מאשר עליי" היא אמרה בביטחון מלא, באופן משונה זה העלה לי חיוך וגירה אותי, אהבתי את הישירות והרוע המתפרץ שלה, היא צריכה שמישהו יעמיד אותה במקום אז פשוט שמתי אוזניות והתעלמתי מדברייה כיוון שידעתי שזה עלול להרגיז אותה- ואין דבר יותר סקסי מאישה כועסת.
באיזשהוא שלב שנינו הורדנו את קצב ההליכה לאיטי והורדתי את האוזניות שלי ומיד שמתי לב שהפקידה בקבלה מתקדמת אליי "מצטערת להפריע לך פשוט נראה לי שתצטרך לעבור על כמה טפסים כחלק מהרישום שלך למכון..אתה רוצה להעביר אליי את מספר הטלפון שלך כדי שנדבר על זה ואני אעזור לך?" היא אמרה וקרצה לי, זה היה רמז עבה לכך שהיא רוצה לשכב איתי פשוט, הסיטואציה הייתה מהנה בעיקר בגלל שמזווית העין יכולתי לראות את הבחורה שלידי מסתכלת עלינו ומתרגזת "איו בעיה, נעבור על מה שצריך פשוט אני לא יכול להביא לך את הטלפון שלי כי הוא עסקי, אם תרצי תכתבי לי את שלך על היד ואני אתקשר" אמרתי לה והיא לא היססה לרגע וכך עשתה. "איזה ביקוש יש לבחור ללא החולצה, מעניין למה" היא התחכמה והצחיקה אותי "אני יכול להסביר לך בהזדמנות אם תביאי לי את המספר שלך" השבתי בזמן ששתינו ירדנו מההליכונים ושמנו את הבגדים שהורדנו קודם "הייתי מביאה לך את הטלפון שלי אבל הוא עסקי… אולי תביא לי את שלך ואני אתקשר בהזדמנות" היא קרצה לי והלכה משם, השאירה אותי עומד שם עם חיוך מטומטם ומגורה על הפרצוף עם רצון עז להעביר איתה לילה במיטה שלי ואיו סיבה שאני לא אצליח לעשות את זה-היא לא הראשונה שמשחקת אותה קשה להשגה.


תגובות (5)

סיפור יפה כתוב בצורה מצוינת. אבל אין בו שום דבר מיוחד זה פשוט כמו כל אותם הסיפורים אז פחות התחברתי אישית.

14/01/2020 15:19

    היי, כמובן שזכותך המלאה להתחבר או לא ותודה על המחמאה. בעייני הסיפור באמת שונה בדרך שבה האישה היא לא טיפוסית כפי שמצופה ממנה וניתן לראות את זה בהמשך הפרקים אם תחליטי להמשיך כמובן 😘

    14/01/2020 21:54

גם אני אוהבת את הסיפור שלך, תמשיכי אותו רק תאריכי יותר את הפרקים.

14/01/2020 19:45

    היי, תודה רבה😍😍
    הפרקים כתובים מראש ככה שהאורך לא ניתן לשינוי אבל מבטיחה שיהיה מעניין ויהיה מתח

    14/01/2020 21:55

זה מושלם תמשיכי😍

14/01/2020 23:23
17 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך