זה הסיפור(: .... אם אהבתם תגיבו ואני אכתוב המשך...(כדאי לכם , יש המששך מעניין! ) (:

1 באפריל שמח.

01/04/2011 860 צפיות 2 תגובות
זה הסיפור(: .... אם אהבתם תגיבו ואני אכתוב המשך...(כדאי לכם , יש המששך מעניין! ) (:

שלום .. קוראים לי שירה , אני רוצה לספר לכם קצת עליי …אני בת 13 מרעננה.
אני ילדה רגישה , לא הכי מקובלת בחברה…אבל אחת שיש לה מספיק חברים.
יש לי ידיד אחד…קוראים לו רון .. הוא הבן אדם הכי טוב שאתם יכולים לפגוש..
הוא מבין , רגיש ומרגש , מתחשב יודע להעריך…פשוט מלאך. מלאך שנשלח אליי.
הוא הידיד הכי טוב שלי , והוא הבן אדם שאני אני אוהבת בעולם , אני מתחברת אליו…והוא היחיד שבאמת מבין אותי..
בשבילי , הוא לא סתם ידיד … אני באמת מרגישה אליו משהו…משהו שלא הרגשתי לאף אחד אחר…משהו שגורם לי לחשוב – שהוא האחד … שאותו אני באמת באמת אוהבת , ולא סתם דלוקה עליו.
אני לא יכולה לתאר אותו… הוא באמת מדהים … הוא סומך עליי , ואני עליו. אני סיפרתי לו על מי אני דלוקה , אבל לא את מי אני אוהבת באמת…אני פשוט לא מסוגלת!
הוא אוהב מישהי , ואני יודעת את זה ואני גם יודעת מי זאת כי הוא סיפר לי . אבל זה לא העניין , אני פשוט לא יכולה לתאר את מה שקורה לי איתו , זה באמת ארוך ומייאש. הוא כל הזמן היה אומר לי שהוא אוהב אותי ומקדיש לי שירים…אבל אתם יודעים…כשהוא היה אומר לי שהוא אוהב אותי ….זאת לא הייתה אהבה אמיתית….סתם כזאת , של ידידים….אני חושבת…
ולעיתים רחוקות היו לנו ריבים..ממש ממש ממש קטנים אבל.
היו לנו הרבה שיחות , אנחנו מדברים כל יום. חלק מהן שמחות , חלק עצובות , חלק מצחיקות..מה שחשוב זה שתמיד אבל תמיד יש לנו על מה לדבר..
הוא ביישן…מאוד ביישן.
הוא מתבייש ממני… ואני לא אשקר אם אני אגיד שאני לא מתביישת ממנו בכלל .
אני כן מתביישת…אבל לא כמוהו.
היה יום אחד , שעשינו שיחה ממש ארוכה והוא התנתק וכמובן , הייתה עצובה…כי רק בשביל זה אני קיימת , בשביל לדבר איתו…. מהרגע שהוא נכנס לחיי , הרגשתי שהם השתנו … אבל באמת השתנו.
קיצר אז אחרי כמה זמן הוא התחבר וכתב לי :
רון :
שירה ,
יש משהו שאני רוצה לספר לך כבר המון זמן ….
אני שומר את זה בלב שלי המון זמן ואני מת להוציא את זה החוצה…
לפי ההתחלה את בטח כבר יודעת מה אני הולך להגיד לך..
בזמן האחרון את פשוט לא יוצאת מהראש שלי ,
את תקועה שם ..ואני פשוט לא מצליח להוציא אותך.
ואני רוצה…להגיד לך למה?
בגלל שהקשר ביננו זה ידידות … רק ידידות….וזה הורג אותי !
אני לא יכול לחיות עם זה … ואני רציני איתך…זה באמת מטריף אותי
הדבר שאני הכי רוצה עכשיו זה להיות איתך בקשר רומנטי..
אבל אני חושב שזה לא ילך ביננו…
כי אני באמת באמת מרגיש אלייך משהו …משהו שלא הרגשתי לאף אחת אחרת..
את היחידה שמבינה אותי…שמקבלת אותי כמו שאני..את פשוט..כל כך שונה מכל הבנות !
אבל את אוהבת מישהו אחר…
ואני יודע שאם נהיה בקטע רומנטי….אז הידידות ביננו תיהרס …
וזה הדבר האחרון שאני רוצה שיקרה…
אז בעיקרון זה מה שרציתי להגיד לך…..
אני פשוט…. אוהב אותך ♥
_____________________________________________________
אני הרגשתי שאני מתעלפת , שאני חולמת….רציתי לצעוק! פשוט הייתי עם פה פתוח … בהלם מטורף !
הלב שלי דפק כל כך מהר…ולא ידעתי מה לענות…
ובאמת שכבר נשברתי…ולא יכולתי יותר לשמור את זה בלב …
אז הייתה לי הזדמנות…. אז כתבתי לו:
אני:
גםםם אני אוהבת אותך…
רון:
אני יודע שאת אוהבת אותי….אבל כנראה לא הבנת איך אני אוהב אותך…לא סתם אוהב , אוהב רציני…
אני באמת רציני איתך…..
אני:
גם אני רצינית איתך , אני גם אוהבת אותך .. רציני אוהבת …
מהרגע שפגשתי אותך ידעתי שאתה האחד… ובאמת שהתאהבתי בך ….
לא יכולתי להפסיק לחשוב עלייך , לחלום עלייך…
אתה היית הנסיך שלי שחיכיתי חיים שלמים כדי לפגוש אותו…
ואני כל כך אוהבת אותך…אתה פשוט לא מבין..

רון:
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח פתי !
והתנתק …

הייתי בהלם מטורף…לא ידעתי מה לעשות עם עצמי …. הוא עבד עליי..ואני כמו מטומטמת האמנתי לו ועוד כתבתי לו מה אני מרגישה , תארו לכם איזה הרגשה זאת ! … אני קיבלתי שוק מטורף! רציתי להיקבר באדמה … ללכת לישון ולא לקום עוד לעולם!
אתם יודעים מה שחכתי ? את התאריך של אותו יום…
ה-1 באפריל…


תגובות (2)

סיפור יפה!
תמשיכי!!!!!!!!!!

02/04/2011 21:05

תמשיכי!!

03/04/2011 09:54
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך