17/08/2015 679 צפיות 2 תגובות

ליהיא ואני מכירים מגיל שנתיים בערך עוד שהחליפו לנו חיתולים היינו עושים הכל ביחד – פשוט הכל היא הייתה הידידה הכי טובה שלי ואח שלה? אח שלה היה כמו אח בשבילי, היא הייתה כל כך יפה אבל אף פעם לא הסתכלתי עליה כיותר מידידה. יום אחד קלטתי פתאום שהראש שלי לא מפסיק לחשוב עלייה הוא פשוט הריץ רק אותה במוח שלי ואז זה התחיל שהיא הייתה שולחת הודעה או מחבקת אותי הלב שליי היה מנתר ל140 הוא היה מת מהתרגשות ומתי קלטתי שאני אוהב אותה? שפתאום לקחו לי אותה למרות שהיא לא הייתה החברה שלי.
שכמו שהיא אמרה "רני שלא יודע מזה להתאהב" התאהב. מתי שהיא באה מאושרת עם חייוך מאוזן לאוזן החיוך שכל כך אהבתי שהיא מחייכת אותו פתאום גרם לי לרצות לבכות. היא נכנסה לחדר שלי מאושר מתמיד ואמרה "רניייייי הוא הציע לי נישואים" היא דיברה על החבר שהיה לה באותו זמן, הלב שלי נשבר התפרק לרסיסים. אבל באותו רגע הייתי חייב להיות החבר הכי טוב ששמח בשמחתה אז שמחתי אמרתי לה שאני מאושר בשבילה אבל בשניה שהיא יצאה מהחדר והדלת נסגרה.. הלב שלי בכה פשוט בכה לא הצלחתי להפסיק את הדמעות. איך אני? שקופץ מבחורה לבחורה נשבר מאהבה ועוד לידידה הכי טובה שלו. לא סיפרתי את זה לאח שלה כי איזה אח רוצה שלאחותו יהיה חבר , מישהו כמוני שרק שובר לבבות במקום לחבר אותם? אבל זה לא כל כך עניין אותי אז חודשיים לפני החתונה בחרתי לספר לה. נכנסתי לחדר שלה היא קפצה עלי בחיבוקים אבל הזזתי אותה ממני היא לא הבינה מה קרה ואמרת לה שאנחנו צריכים לדבר וסיפרתי לה הכל פשוט הכל היא ביקשה ממני לצאת מהחדר בלי להוסיף מילה חשבתי שאיבדתי אותה לכל החיים. אחרי שבועיים שלא שמעתי ממנה היא הודיעה לי שהיא בחרה בי , והיום חודשים אחרי היא עומדת בחופה כמו שהיא תכננה רק שאני זה שעומד שם במקום שובר את הכוס ומסיר את ההינומה..


תגובות (2)

אמיתי?

17/08/2015 00:24

    לא חחחחח

    17/08/2015 00:27
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך