מאי
פרק משעמם,מוזר,קצר,מהיר,נחמד.למרות שאני עושה פרקים ממש ארוכים זאת רק ההתחלה אז קצת קשה לי לפתוח אותה. אולי זה טוב אולי לא. מקווה שאהבתם,אשמח לביקורות! העלילה תתפתח אבל זאת רק ההתחלה. וההתחלות שלי ידועות כגרועות ומשעממות,אבל שאני מגיע לשיא הסיפור אני מאמינה שזה משתפר.

24/7 ביחד -פרק 2

מאי 21/12/2015 655 צפיות 2 תגובות
פרק משעמם,מוזר,קצר,מהיר,נחמד.למרות שאני עושה פרקים ממש ארוכים זאת רק ההתחלה אז קצת קשה לי לפתוח אותה. אולי זה טוב אולי לא. מקווה שאהבתם,אשמח לביקורות! העלילה תתפתח אבל זאת רק ההתחלה. וההתחלות שלי ידועות כגרועות ומשעממות,אבל שאני מגיע לשיא הסיפור אני מאמינה שזה משתפר.

"בנוסף רישיונך נשלל ממך"

"מה?! אתה עובד עליי?"

"לא."

"על דבר כזה קטן אתם עושים סיפור?"

"זה בהחלט לא "דבר קטן",ואתה יודע את זה"

"ברור…"

"אתה יודע מה הזכויות שלך?"

"כן"

"מעולה. פיטון תמשיך מפה"

אחד השוטרים אזק את ידיו ומשך אותו בכוח לתוך המכונית.
"בהצלחה!" השוטר גיחך לו בפרצוף וחייך חיוך ציני.
"חראות!" הוא קרא לעבר חבורת השוטרים ששוחחה בחוץ,וירק בעצבנות על המושב לידו.
"אני אקח את זה כמחמאה" השוטר אמר לו בציניות וטרק את הדלת.
השוטר נכנס למושב הנהג,הפעיל את הסירנה והחל לנהוג.
"חכו חכו" הוא לחש ודחף את ידיו האזוקות לתוך ברכיו הסגורות וניסה לשחרר את ידו מהאזיקים,שעות.. ולא הצליח,לא שמישהו אי פעם הצליח.
הוא הביט ביאוש מבעד לחלון והשמיע אנחה. הוא בהה בעצים שהשתקפו על זכוכית החלון וקבר את ראשו בידיו.
"לאן הכנסתי את עצמי?"

שהם הגיעו לתחנת המשטרה דחפו אותו לתוך תא מעצר סגור. הוא ניער את בגדיו במהירות והתיישב על הרצפה חסר אונים, "שיט,שיט,שיט" הוא קילל את עצמו והרים את ראשו ולפתע ראה בחורה מולו.


תגובות (2)

יפה! אבל קצר. וקצר זה לא טוב…
תאריכי פרקים וזה יהיה מושלם!

21/12/2015 20:45

זה טוב.
תמשיכי

21/12/2015 21:40
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך