Long Live The Evil Queen
אווקי אחרי ה ר ב ה ז מ ן חזרתיייייייייי ♥


נקווה ש-♥

3 פעמים – פרק 11 ! [HEY IM BACK]

Long Live The Evil Queen 23/07/2012 802 צפיות תגובה אחת
אווקי אחרי ה ר ב ה ז מ ן חזרתיייייייייי ♥


נקווה ש-♥

."נו איימי,מה התירוץ שלך הפעם,למה לא באת ?" שאלה המורה אווה לחשבון בעושה נכנסת לכיתה,עומדת מעל שולחנה ומשלבת ידיים. "הייתי חולה" עניתי ושיחקתי באצבעותיי בשקט."בסדר,תביאי אישור רפואי" היא אמרה והתיישבה במקומה."בטח" מלמלתי.
"אוקי תלמידים היום תקבלו עבודת הגשה " אמרה אווה וסידרה את משקפיה.נאנחנו בקול אחד,כל הכיתה."ואחר כך,תשתחררו מוקדם בגלל הבגרויות" היא הוסיפה וכולנו צהלנו משמחה . העתקתי את מה שהמורה רשמה על הלוח ולא הפסקתי לחשוב על החלום שלי. של מי הקול המתוק הזה , מי ניסה לפגוע בי ? ומה לעזעזל אני עושה עם זה ? "איימי,סיימת?" קטעה אנג'י את מחשבותיי . "כע,בואי נזוז!" אמרתי ודחסתי את כל הדברים לתיק. הגענו לבית של אנג'י וזרקנו את התיקים בכניסה.הלכנו למטבח ולקחנו לנו קולה וגרעינים. ישבנו במרפסת ודיברנו .
"תגידי איימ?"
"מה?"
"מה קורה עם רון?"
"לאדעת..הוא שונה,הוא לא רוצה לראות או לדבר איתי!לא צריך את הטובות שלו!"אמרתי והשפלתי את מבטי.
"טוב,בואי נעביר נושא,את רוצה לצאת היום עם מייק לאונרד?"
"כע..סבבה"
נכנסו הביתה והתלבשנו. אנג'י שמה חולצה שחורה עם סמל של פיס סגול . ושורט ג'ינס . אני נשארתי בשורט שלי ולקחתי מאנג'י חולצה אפורה נופלת שעלייה מצויירת גולגולת לבנה וברקע מלא גולגולות קטנות שחורות.אני עשיתי שיער פזור ואנג'י עשתה בייביליס ושיער פזור.שמנו מסקרה ועיפרון שחור וגלוס. יצאנו לבחוץ."איימי!" קרא לי מייק וחיבק אותי."מייק" מלמלתי וגלגלתי עיניים.ליד מייק עמד לאונרד .


תגובות (1)

תמשיכי ומהר
אני מתה על הסיפור הזה :]

23/07/2012 09:38
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך