היי לכולם (: אני כותבת ספר כבר יותר משנה ולעולם לא פרסמתי אותו בשום מקום והחברה הכי טובה שלי (חיחיחי היי רותי) המליצה לי על האתר הזה אז חשבתי לנסות... כתבתי כאן רק טעימה קטנה מאוד מהספר (ככה הספר מתחיל בעצם) ואם אתם תאהבו ותרצו שאני אעלה את ההמשך אני אפילו יותר מאשמח. (: קריאה נעימה.

3 Words To Say

11/12/2014 685 צפיות 3 תגובות
היי לכולם (: אני כותבת ספר כבר יותר משנה ולעולם לא פרסמתי אותו בשום מקום והחברה הכי טובה שלי (חיחיחי היי רותי) המליצה לי על האתר הזה אז חשבתי לנסות... כתבתי כאן רק טעימה קטנה מאוד מהספר (ככה הספר מתחיל בעצם) ואם אתם תאהבו ותרצו שאני אעלה את ההמשך אני אפילו יותר מאשמח. (: קריאה נעימה.

"I should've kissed you longer" he said while he looked at me.
"Maybe you should've" I said when I checked my phone and the hour was 1 am.
"I need to go, it's late".
"Ok, goodnight" he said and kissed me gently on the chick.
When I came home everyone were already sleeping. I walked to my room and I started to cry. I just cried for no reason. Or maybe I cried because I love him so much. Do you know that feeling you have when you order a pizza and the delivery boy give you the pizza and it's so worm in your hands and you're feeling so happy inside? That’s how I feel when I'm talking with him.


תגובות (3)

ברוך הבא לאתר!
סיפור ממש יפה…
מקווה שתאריכי במעט בפעם הבאה…
רק שאלה קטנה-למה רשום 3 אחרי הכותרת…?

11/12/2014 00:31

    זה אמור להיות בתירגום לעברית- שלוש מילים לאמר
    אבל זה שם את ה3 אחרי משום מה..

    11/12/2014 00:47

מדהימה שלייייייי

14/12/2014 18:11
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך