~50shades of grey~חלק א

15/03/2015 1652 צפיות אין תגובות

הוא לחש לי " שתקי".
אבל לא שתקתי.
אני לא כמו האחרות,אני לא שותקת!
הצמדתי אותו לקיר וקרעתי לו את החולצה.
נשכתי את השפתיים שלו ברכות ו…
ו…
ואז השעון המעורר שלי צלצל והבנתי שהסיטואציה שהתרחשה הייתה רק חלום , חלום שהיה בי חשק מיני עז שיקרה.
אני בתולה , בת 16 , ייצרים מיניים מתרחשים בראשי, זה טבעי לא?
אבל מה שכן אני אוהבת סקס , סקס פראי , סקס חושני, סקס אירוטי.
השם שלי הוא סול , אני רוסייה וצרפתייה , גרה בספרד , עיר התשוקות אני קוראת לה .
בכל אופן,רצתי לבית ספר…
וראיתי אותו שם.. כל כך רציתי לנשק אותו אוחח השפתיים שלו , אני יושבת לידו.
שמו קיי , הוא חצי ספרדי, חצי ארגנטינאי .
בן 17 , טוב נו תמיד נמשכתי לגדולים .
קיי ואני … טוב נו איך להגדיר את זה? יש ביננו מתח מיני עז.
שאני נכנסת לכיתה אני מרגישה שהחלונות מתנפצים כשהמבטים נפגשים למאית השניה ואני נושכת את שפתיי בפניו הוא מהסס ומפנה את מבטו .
וזה מושך אותי אליו בצורה משונה.
הלוואי שהייתי יכולה להכיר אותו יותר אבל הוא מהמבודדים, קשים להשגה ומיסתורים האלה שמסקרנים את כולם אבל.. היה בו משו אחר שראיתי.. משו חייתי , מיני.
המורה קראה את השם שלי ושלו בקול רם.." סול וקיי , אתם ביחד בעבודת תיאוריית האממ.. מה ניתן לכם? תשוקה. יש להגיש עד לחודש הבא ".
המוח שלי התחרפן מה לעזעזל היא שמה אותי איתו ועוד לפתח תאוריות פסיכולוגיות על תשוקה?אני יאנוס אותו באמצע .
הוא הסתכל אליי , חייכתי בתמימות וניסיתי להישאר רגוע.
הצלצול הגיע והוא הביא לי מכתב קטן" הי, תגיעי היום ב7 בערב לרחוב האלה 16 , אני אחכה לך שם".
ומשם כל הכיף התחיל לקרות….
תשוקה?
חחח זה היה יותר מתשוקה.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה