~50shades of grey~פרק ב

15/03/2015 1182 צפיות תגובה אחת

מממ כן ..
פאק קיי כן , קיי אוחח בייבי כן.
הרגשתי אותו בתוכי,את הנשימות שלו ,זה חרפן אותי.
אז כן.. איך שהגעתי הביתה לא יכולתי להתאפק פשוט חשבתי עלינו ..
עשיתי שיעורים ונכנסתי להתקלח.
עצמתי את העיניים מתחת למים ששוטפים את גופי העירום ודימיינתי לעצמי
~~~~~~~~~~~~~~~~
קיי בא אליי למקלחת תופס אותי מהתחת ואני שמה את רגליי מסביבו ונכנסת לתוכו והוא מנשק אותי בצוואר באיטיות בעוד המים ממשיכים לזרום מעל שתינו
~~~~~~~~~~~
ואז פקחתי עיניים וחייכתי חיוך מסמיק והבנתי שאני לגמרי רטובה.
חפפתי את השיער מהר ויצאתי .
ניגבתי את הרטיבות . התלבשתי די יפה כי זה קיי ואני רוצה להיראות מושכת לידו אבל לא יותר מדי.
הגעתי לאן שהוא אמר לי …
יש לו בית מגניב ממש , גדול כזה.
דפקתי בדלת והוא פתח לי.
הוא אמר "היי" וחייכתי .
נכנסתי בשקט, הוא אמר שרק אני והוא בבית.
וזה כבר… היה חשוד .
עלינו לחדר שלו והתחלתי לומר " אז … לדעתי תשוקה זה שבני אדם…. ואז הוא פתאום הצמיד אותי לקיר, הייתי חסרת מילים ,הוא הסתכל עליי נגע לי בשפתיים והתחיל לנשק אותי לאט לאט .. לגעת לי בבטן וללטף אותה ולמרות שזה היה מושלם הייתי חייבת לעצור אותו ואמרתי לו" קיי , תפסיק "
והוא הפסיק ואמר שהוא מצטער אבל אני מטריפה אותו ואז אני דחפתי אותו למיטה והתחלתי להזיז את עצמי מעליו והתחלתי לגנוח חלש באוזן שלו כי הרגשתי את הזין שלו נוגע בי דרך הגינס, הרגשתי כלכך משוחררת אבל גם כלכך לא בטוחה באותו רגע עם עצמי.
ואז אני ירדתי ממנו ונשכבתי על המיטה ואמרתי "תקשיב קיי אני בתולה ואני לא מחפשת משו כזה אני.. לא כלכך מנוסה גם בדברים האלה אולי כדאי שפשוט נלמד".
טוב.. זה לפחות מה שרציתי להגיד אבל במקום זה אמרתי שאני רטובה , משו בו גרם לי לאבד שליטה , שליטה מינית.
כאילן הוא שולט על הגוף שלי משלט רחוק , הןא היה מהפנט.
הוא נגע בגופי, וכל שנייה הייתה אורגמה אחת שלמה.
עד שאמא שלו נכנסה ו..


תגובות (1)

גיחי…. הם בצרות. מחכה להמשך (-:

15/03/2015 14:48
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך