~50shades of grey~ חלק ג

15/03/2015 1304 צפיות 3 תגובות

אמא של קיי הופתעה ממראה עינייה וישר סגרה את הדלת , ראיתי את הפרצוף שלה .
אוף, רציתי לעשות רושם טוב על ההורים שלו הרי עם כל זה שיש לי משיכה אליו אני די דלוקה עליו ובמיוחד עכשיו אחרי שהגבולות נפרצו מבעד לתשוקה העזה שהייתה לשתינו.
ישר קמתי מקיי והסתכלתי לצד… הייתי עצובה .
קיי נישק אותי בלחי וחיבק אותי חזק.
הוא לקח את ידיו ועטף את כולי הסתכל עליי ואמר לי להירגע ושזה בסדר.
הופתעתי ממנו, לא ידעתי שהוא יכול להיות רגיש כלפיי ..
כנראה שעם כל התשוקה היה שם גם משו אחר…
ואז אמרתי לו שאני בסדר וכדאי שנתחיל ללמוד.
יש לו חדר גדול , והקיר שלו מזכוכית זה היה כלכך מיוחד למראה.
התיישבתי על הכיסא והתחלנו לדבר על תאוריית התשוקה.
הוא לא הפסיק להסתכל לי בעיניים ואז באמצע שהתחלתי לדבר הוא עצר אותי בנשיקה רכה וליטף לי את השיער , זה היה מרגיע כלכך הלוואי שיכולתי להישאר ברגע הזה תמיד,
הוא חייך אליי והסמקתי.
הוא שאל אותי אם אני רוצה להישאר לארוחת ערב , בלי קשר לעבודה הזו הוא רוצה .
והסכמתי.
ירדנו למטה …
אמא ואבא שלו היו שם , הפנים שלי היו כלכך נבוכות עוד מאז שהיא תפסה אותנו.
על השולחן היה מונח מלא סלטים ופסטה ברוטב שמנת עם פטריות . היה לזה ריח מדהים לצד זה היה גבינות שיכולנו לגרד על הפסטה. זה היה מדהים, בדיוק מה שרציתי באותו רגע , חשבתי לעצמי.
אמרתי להם שלום והצגתי את עצמי.
הם כיבדו את זה , לפחות בזה הצלחתי.
אבא שלו חייך אליי וקיי נראה מובך עוד יותר ממני, יש לי הרגשה שאני הראשונה שהוא הביא לבית שלו.
כאשר סיימנו את האוכל הוא ליווה אותי לשער החוצה הסתכלנו אחד על השניה ואמרתי לו" טוב אז.. לילה טוב"
והתחלתי ללכת החוצה עד שהוא תפס אותי מאחורה סובב אותי והצמיד אותי אליו.
" שחכתי להגיד ש…" ואז הוא נישק אותי.
הגעתי הביתה ולא הפסקתי לחשוב עליו, ניסיתי לישון אבל הוא לא יצא לי מהראש.
פתאום שמעתי דפיקה מדלת המרפסת שלי ,נלחצתי נשמתי עמוק ואז ראיתי את…


תגובות (3)

וואו מדהים! את כותבת ממש יפה!!
כמה חלקים יש?
מחכה להמשך:)

15/03/2015 18:33

רציתי להגיד שני דברים,
אחד; השם של הסיפור זה קצת גניבת זכויות יוצרים, אז..
והשני, אני חושבת שהעלילה מתקדמת טיפה מהר מדי… לשיקולך :)
הסיפור מעניין ואת כותבת טוב :))

15/03/2015 18:48

יש יותר מדי קווי דימיון לסיפור האמיתי…

15/03/2015 19:50
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך