All because of a tennis ball- פרק 2

time machine123 14/02/2017 655 צפיות 4 תגובות

אביטל נכנסה לחדר ההלבשה והשחילה מעליה את שמלת הטניס הלבנה ובמקומה היא לבשה מכנס חאקי עם חולצה לבנה ועליה ההדפס בצורת " לב".
כאשר היא רצתה לצאת מחדר ההלבשה , היא חשבה שהדלת סגורה כי שכחו אותה מבין חברות הנבחרת האחרות שמתחרות נגדה.
היא ניסתה לפרוץ את הדלת ולצאת משם כמה שיותר מהר.
אז היא שמעה צחקוקים מעבר לדלת.
מה זה היה? מי זה שהשאיר נעולה בחדר סגור כבר למעלה מחמש דקות?.
" הצילו! תוציאו אותי מפה! אני צריכה ללכת להתחרות! אסור שמישהו יחשוב שאני מבריזה!" צעקה אביטל בקול חזק.
היא חשבה שמישהו ייחלץ אותה מהחדר כדי שהיא תספיק להגיע בזמן לתחרות.
לפתע , היא שמעה את ההכרזה של השופט המכריז על תחילת התחרות והיא הבינה שהם התחילו בלעדיה.
אביטל נפלה בייאוש על הדלת ובכתה על כך שהיא לא הספיקה להגיע לתחרות.
" אביטל, רגע אני פותח." לפתע נשמע קולו של גבריאל. הוא הגיע לכאן משום שרצה לעזור לה או בגלל שרצה לצחוק עליה.
" מי זה?" שאלה אביטל בקול סקרני , הדלת נפרצה לבסוף וגבריאל המחויך נכנס לתוך החדר.
" תשמעי קול , קוקוריקו תרנגול." צחק גבריאל לאיטו ואביטל יצאה איתו ולא התחייכה לעברו.
" אפשר לדעת מה מצחיק אותך?" שאלה אביטל בציניות. גבריאל צחק עוד יותר חזק.
" את ." ענה גבריאל בקצרה.
" אני? מה מצחיק בי?" אמרה אביטל בהלם וכאשר היא יצאה לעבר המגרש , המאמן רמז לה שהוא כעס עליה על כך שהיא איחרה למועד התחרות.
" אז מה? אני אמורה להתחיל יותר מוקדם?" שאלה אותו אביטל בפליאה.
" את היית אמורה להיות בשש בדיוק , לא עכשיו. עכשיו שבע בערב. אני מבקש ממך לארוז את חפצייך ולצאת מכאן. את מסולקת מהתחרות רשמית מעכשיו." הטיח בפניה באכזבה. אביטל השפילה את ראשה ויצאה משם בבושת פנים.
גבריאל רדף אחריה . אך היא הגבירה את קצב צעדיה ונעלמה בחשכה.
לפני שהוא היה יכול למצוא אותה . הוא איבד את עקבותיה והלך לעודד בקהל כדי לצפות בתחרות שבו אביטל לא תצטיין כבר אלא מישהי שתתפוס את מקומה.
הוא הביט במתחרות האחרות וליבו לא היה שלם על כך שאביטל סולקה מהתחרות ולא תשחק יותר טניס בחייה.


תגובות (4)

ממש יפה! אשמח אם תקראי את שלי..

14/02/2017 22:01

המשך בבקשה!

14/02/2017 22:03

שמחה שאהבת. ממשיכה.

14/02/2017 22:06

חחח… לנעול מתחרה בחדר נחשב עבירה פלילית…
לא הגיוני שלא חיפשו אותה שעה שלמה.
יש חורים בעלילה…
צר אבל זה לא אמין

14/02/2017 22:20
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך