All because of a tennis ball-פרק 3

time machine123 15/02/2017 552 צפיות 2 תגובות

אביטל ישבה מדוכדכת בסלון , חובקת בשתי ידיה בדלי מלא בפופקורן חם וטעים במיוחד, היא צפתה בקומדיה רומנטית . החיוך לא שב אליה.
עד עתה היא הייתה רגילה לבלות הרבה שעות במגרש ולהתחרות , היא התעצבה מאוד בליבה שהיא לא תוכל להשתתף יותר בתחרויות. היא קיוותה בכל ליבה שהמצב שהיא נמצאת בו , לבטח ישתנה בקרוב. אם לא בקרוב , בעוד כמה חודשים.
השמש תזרח , אז הכול יסתדר לה על הצד הטוב ביותר.
מצדה , אין מתחרה שיכולה להשתוות אליה.
אבל לשחק טניס היה אהבת חייה אם לא היא אהבה להתאמן הרבה שעות לקראת הטורניר הבא. היא תמיד חיכתה לרגע שבו ינקבו בשמה כמנצחת והיא תהיה זו שתקטוף את המקום הראשון.
אבל עכשיו , זה לא ימשיך להיות ככה.
לא אם ימצאו במקומה מחליפה שמי יודע מה תהיה טובה בהרבה ממנה , אף אחד לא יודע מי זאת תהיה והאם זאת תהיה החברה הכי טובה שלה.
היא לא ידעה אם תהיה לה בכלל מחליפה.
גם אם תהיה לה מחליפה שתתחרה במקומה זה לא ירגיש אותו דבר אם היא לא תתחרה וזהו.
היא הסתכלה שוב על הסרט. לא היא לא תמשיך בקומדיה הרומנטית המטופשת הזאת.
היא סגרה את הטלוויזיה בחמת זעם וניגשה אל חדרה. הדבר הראשון שהיא עשתה לעשות סדר ולזרוק תעודות ההוקרה שקיבלה מאז היותה בת שבע שנים עד עכשיו שהיא בוגרת וגדולה.
אמה זו שדחפה אותה מגיל קטן להיות שחקנית טניס מצליחה. היא התחילה להתאמן הרבה שעות בקור , בשמש , בחום ובתנאי מזג אוויר לא הכי נוחים.
בתנאי שהקריירה שלה כטניסאית מובחרת תהיה מסומנת כהצלחה מסחררת עוד בהיותה ילדה קטנה.
עודה מארגנת וממיינת את התעודות הוקרה ואת התעודות שקיבלה בגלל היותה מנצחת ברוב התחרות , הטלפון שלה שהיה מונח על השידה צלצל ללא הפסק.
אביטל ענתה לטלפון , היא הייתה די מופתעת ולא ציפתה לשיחה הזאת.
" שלום אביטל. מדבר גדי . האם יש סיכוי שנדבר על חזרתך לתחרות?" אמר גדי בשמחה.
אביטל נותרה המומה ומופתעת מהשיחה הזאת.
" אם לא תתני לי תשובה ביום אחר. שיהיה לך יום נעים. להתראות." אמר גדי וניתק את השיחה.


תגובות (2)

מי זה גדי?
הסיפור הוא מאוד מונוטוני… לא מפתיע וחסר בו שילוב של כמה רבדים.
חשבתי שאולי יתווספו עוד שכבות בייחוד בפרקים שהם לא ראשוניים אבל זה נראה שאת חותרת באפלה סביב עלילה ראשית לא מוגדרת כל כך.
בהצלחה :)

15/02/2017 12:20

ווואו מהמם אבל קצר!

15/02/2017 23:03
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך