All because of a tennis ball- פרק 4

time machine123 16/02/2017 529 צפיות 2 תגובות

מרוב ההתרגשות שאחזה בה , אביטל נותרה ללא מילים ולא הצליחה להגיד את מה שעל ליבה.
השיחה נותקה בלי שתהיה לה ההזדמנות לענות כמו שצריך , אם ההצעה הזאת תברח לה מהידיים מהר מאוד ממה שהיא חושבת. היא חייבת להגיע להחלטה עוד היום.
גם אם גדי החליט שהיא תחזור להתחרות. כלום עוד לא בטוח בעבורה.
שוב היא שמעה את הטלפון הנייד מצלצל והיא מיהרה לענות.
" כן , מי מדבר?" שאלה אביטל בקול רך , אך קשוח למדיי.
" האם זה יום טוב עבור השחקנית טניס הכי אהובה עליי ביקום? אני אסלח לך גם אם תגידי שזה לא היום הכי טוב בחייך. נו , תתני לי תשובה או שלא?" שאל אותה גבריאל בסקרנות.
" אה , זה אתה? חשבתי שסיכמנו שאתה לא תתקשר אליי יותר. זה לא ברור לך?" קראה אביטל בכעס.
" תקשיבי , אני דיברתי עם גדי לגבי חזרתך לנבחרת הטניס ועוד לא קיבלתי ממנו תשובה לגבי החזרתך לקבוצה! " קרא גבריאל בשמחה.
זאת אומרת שההצעה להחזירה לקבוצה , הייתה יוזמה של גבריאל עצמו? היא הייתה מבולבלת ומסוקרנת גם יחד.
" מה זאת אומרת שדיברת? אל תגיד לי שזאת הייתה היוזמה שלך כדי שאוחזר לקבוצה! אם זאת הייתה היוזמה שלך , אז אני לא אתפלא שגדי הציע לי לחזור לקבוצה בתנאי שאני אחשוב על זה קצת!" קראה אביטל בהפתעה.
" כן , אני יזמתי את השיחה עם גדי והבהרתי לו שאין לי שום כוונה לראות שחקנית אחרת שלא תהיה דומה לך בשום צורה. אני מסתכל במתחרות אחרות אבל אף אחת מהן לא הייתה כישרונית כמוך." הודה גבריאל באמת.
" למה אתה רוצה שאני אחזור לקבוצה? כדי שהחברה שלך תעודד אותך ביציע . עזוב , אני לא יודעת למה הייתה השטות הזאת מצידי להתקשר אלייך." אמרה אביטל בבלבול וניתקה את השיחה בחמת זעם.
אביטל נשכבה על הספה והמשיכה לצפות בסרט שצפתה בו קודם לכן.
היא הייתה כל כך זועמת , שבאותו הרגע היא לא יכלה להכניס לפיה שום אוכל . היא רק בלסה את הפופקורן שנותר בתחתית הדלי וכמובן שכל הפופקורן נותר זרוק על הרצפה.
היא שוב נסתמה מאכילת הפופקורן ושמעה לפתע דפיקות על הדלת.
" שלום , אני ליעד , החברה של גבריאל . אפשר להחליף איתך כמה מילים?" היא נכנסה בלי לבקש רשות.
" בטח, על מה את רוצה לדבר איתי?" שאלה אביטל בהלם.
" על כך שאת וגבריאל כל הזמן קרובים זו לזה. אני לא רוצה שתהיי קרובה אליו בשום אופן או בשום צורה!" קראה ליעד בכעס.
" נו , וזה מה שאמרו לך? זה שאני קרובה מאוד לגבריאל, זה לא אומר שאני צריכה להתרחק ממנו רק בגלל שאת מבקשת ממני." אמרה אביטל בתוקפנות.
" תתרחקי ממנו או שאני אדאג שימררו לך את החיים!" איימה עליה ואביטל נבעתה מהתגובות שלה.
" את לא תרחיקי ממני את גבריאל! זה שאת החברה שלו , לא אומר שאת תקבעי לו עם מי הוא יהיה ועם מי הוא ירצה לבלות!" קראה אביטל בחמת זעם.
כך ליעד סיימה את השיחה הטעונה שלה עם אביטל ועזבה את הבית ברגשות מעורבבים.


תגובות (2)

תמשיכייי!!!

17/02/2017 03:01

יפה

17/02/2017 10:57
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך