one.direction
סליחה שזה כל כך קצר!!

Another world (על וואן דרקשן)-פרק 10

one.direction 06/10/2012 1258 צפיות 13 תגובות
סליחה שזה כל כך קצר!!

דניאל התעלפה, הארי ליאם וזאיין ראו את דניאל התעלפה וישר שחו להציל אותה, הארי היה יותר קרוב אליה אז הוא הצליח להגיע אליה ראשון, הוא הרים אותה והוא בא לחזור אבל בא גל גדול והפריד אותם, זאיין שחה להציל את דניאל, וליאם שחה לעברו של הארי כדאי להציל אותו, ליאם תפס את הארי ושחה בחזרה לחוף, זאיין הגיעה לדניאל, הרים אותה ושחה מהר אל החוף, הוא הגיעה לחוף והוריד אותה, שיר עדי וכל הבנים באו, "מה קרה לה?!" שאלה עדי בדאגה.
"ראינו שהיא התעלפה,ושחינו להציל אותה!" אמר ליאם. לאחר דקה דניאל פותחת את העיניים, "היה לי חלום כל כך מוזר!" היא אמרה. "היא התעוררה!" צעק נייל. "מה קרה?" שאלה דניאל. "את התעלפת וזאיין הציל אותך" אמר נייל.
"היא התעוררה זאיין!" צעק נייל לזאיין. "זאיין כל כך דאג לך!" אמר נייל. "זאיין?!" אמרה דניאל לעצמה. זאיין הגיעה וישר חיבק את דניאל, "מה זה? למה אני מרגישה ככה, למה הלב שלי דופק כל כך מהר!" אמרה דניאל לעצמה. "אני כל כך דאגתי לך!" זאיין אמר לדניאל. "תודה לך שהצלת אותי זאיין!" אמרתי לו וחייכתי.
זאיין חייך בחזרה. "את מרגישה יותר טוב?" שאלה שיר. "כןן" אמרה דניאל. שיר ועדי ואני הלחנו למלתחות, להחליף בגדים וגם הבנים לאחר 10 דקות סיימנו להתלבש, נכנסנו למכונית, והבנים לקחו אותנו למלון. ישבתי במכונית ליד זאיין, כל כך התביישתי לא יודעת למה, לאחר כמה דקות הגענו למלון שלנו ירדנו, "ביי" צעקו לנו הבנים, "ביי" צעקנו להם בחזרה, עלינו למלון סידרנו את המזוודות והכנסנו את הבגדים לארונות, כל אחת התקלחה בתורה, אחרי שהתקלחנו "התכנסנו" בסלון וראינו סרט, "תכיני את הפופקורן" צעקה עדי לשיר. "בסדר, תכף הוא מוכן" אמרה שיר. צפינו בסרט ואכלנו פופקורן, "אז איך,נהניתם באנגליה?" שאלה דניאל. "כן מאוד, זה היה הטיול הכי כיף שהיה לי! אני עדיין עוד לא מאמינה שהתחברנו לוואן דרקשן!" אמרה עדי. "עוד מעט, אנחנו נוסעות בחזרה! היה כל כך כיף אני לא רוצה לינסוע בחזרה!" אמרה שיר בעצבות. "אתם רוצות ללכת לקניון עכשיו?" שאלה דניאל. "כן" ענו שיר ועדי.הבנות התארגנו ויצאו לכיוון הקניון, כעבור כמה דקות הגענו לקניון, התחלנו להסתובב בחנויות, ופתאום שתי אנשים באים אלינו "מה קורה" הם שאלו אותנו. ולא הבנו מי אלו, ופתאום אחד מהם הוריד את המשקפיים וזה היה זאיין, "בסדר" אמרנו להם. הם היו זאיין וליאם, "גם נייל, הארי ולואיס פה" ליאם אמר. "החלתנו להסתובב בקניון כי עוד מעט אנחנו עוזבות (עוד 4 ימים)" אמרו הבנות. "היה לנו כל כך כיף איתכם!" אמרו זאיין וליאם עם חיוך עצוב".


תגובות (13)

זה ממש יפה :) חבל שהן צריכות לחזור :(

06/10/2012 13:31

תודה, חח אחר כך יהיה משהו מעניין :)

06/10/2012 13:37

מחכה להמשך! =)

06/10/2012 13:56

פרק ממש יפה, לא נורא שזה קצר אין לך על מה להצטער כך גם יותר רוצים לקרוא את ההמשך !
אז.. להמשיך!!

06/10/2012 15:06

תמשיייייכיי <3 זה -הסייפור- הכיי- מוושלם- שקראתייי !!

06/10/2012 15:10

תודה .. :) אני עובדת על פרק 11

06/10/2012 15:59

מושלם<3
תמשיכיכיכיכיכיכיכי
וחבל שהם חוזרות…….

06/10/2012 16:25

תמשיכי!!

06/10/2012 18:00

יואו חבל שהן צריכות לחזור שישארו שם שלא יחזרו חחחחח תמשיכי סיפור מושלם

06/10/2012 18:41

למה את לא ממשיכה?!
עברו יומים
מקווה שתמשיכי מהר

08/10/2012 12:38

אני ימשיך אני כותבת גם סיפור אחר לא על וואן דרקשן!! :)

08/10/2012 13:33

ראיתי אני יקרא אותווו
ותמשיכי אני במתח
ושלא יחזרווו

09/10/2012 07:59

אני ממשיכה לכתוב ואני יעשה שהם ישארו שם עוד ימים חח!

14/10/2012 09:13
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך