one.direction
מצטערת שזה קצר הייתי צריכה ללכת באמצע הסיפור
תכתבו לי תגובות אחר כך אני יערוך את זה ליותר ארוך!!

Another world (על וואן דרקשן)-פרק 7

one.direction 04/10/2012 891 צפיות 8 תגובות
מצטערת שזה קצר הייתי צריכה ללכת באמצע הסיפור
תכתבו לי תגובות אחר כך אני יערוך את זה ליותר ארוך!!

"אנחנו תכננו לקראת החופש הגדול לנסוע לחו"ל, בחרנו באנגליה, היינו צריכות לאסוף לבד את הכסף אבל חצי ההורים שלנו שילמו כל יום עבדנו במסעדה, 3 חודשים וככה הצלחנו להשיג את הכסף." אמרה שיר. "ולמה דווקא אנגליה?" שאל הארי. "שיר ועדי ממש רצו לראות את ההופעה שלכם, אז בגלל זה לאנגליה." אמרתי לו. "ומה איתך, את לא מעריצה שלנו?" שאל לואי. "לא כל כך כי לא הכרתי אותכם לפני". ענתה לו דניאל. "אתם,רוצות לטייל איתנו, שתכירו את העיר יותר טוב?" אמר זאיין. "כןן!" עדי ענתה בהתרגשות.
נכנסנו למכונית שלהם , ונסענו לבסוף הגענו לקולנוע, "איזה סרט אנחנו ניראה?" שאלה דניאל.
"הצעקה 4!" לואיס ענה לי. "מההה?! אני פוחדתת, לא רוצה! אמרה דניאל לעצמה. נכנסנו לקולנוע דניאל באה לשבת ליד שיר ועדי אבל הבנים תפסו לה את המקום, היא הלכה לשבת במקום הפנוי בינה ישבו ליאם ומהצד השני זאיין, התחלנו ליראת את הסרט, ואני כל כך פחדתי, היה קטע מפחיד שכיסיתי את העניים, ופתאום ליאם התקרב וחיבק אותי "אל תפחדי" הוא אמר לי ופתחתי את העיניים והמשכתי להסתכל והוא עדיין חיבק אותי והרגשתי שאני לא מפחדת,ואז הבחנתי שזאיין מסתכל מהצד. אחרי שעה וחצי סיימנו ליראות את הסרט וחזרנו, הבנים החזירו אותנו למלון ונתנו לנו את מספרי הפאלפון שלהם ונתנו להם בחזרה, "וואי אני לא מאמינה, שפגשנו אותם והיינו בבית שלהם, אושר גדול!!!" אמרה עדי. "כע! ודניאל אז מה קרה עם זאיין?" אמרה שיר. "טוב כשהלכתם להופעה שלהם, אז לא הרגשתי טוב וניסיתי לחחפש אותכם אז ראיתי דלת והתקרבי היה שם מלא רעשים אז חשבתי שכולם שם, באתי לפתוח ופתאום זאיין פתח את הדלת ונפגעתי בראש, וממש לא הרגשתי טוב אז זאיין לקח אותי במכונית והארי היה איתי אז בטעות אל תרצחו אותי!! הקאתי על הנעל שלו!" אמרה דניאל "מסכן חחחחח" אמרה וצחקה שיר. "אז אחר כך זאיין לקח אותי לרופא והרופא בדק אותי ואמר לי שאני בסדר, אחר כך באנו להיכנס למכינית וראינו שפ הרבה פאפרצים אז זאיין החליף מכונית אם הרופא שמסתבר שהוא קרוב משפחה שלו, אז נסענו הוא ליווה אותי לבית ואז הלך, אחרי כמה דקות הוא חזר ואמר שיש הרבה פאפרצים אז הוא שאל אם אפשר להישאר אז עניתי בסדר תישן בסלון והוא אמר לי אחרי הבוקר הוא לא היה כאן אז את התקשרת ואמרת שאת בדרך אז בגלל זה אמרתי לאא כי חשבתי שזאיין פה". טוב זה איך נפגשנו! " אהה בגלל זה הג'אקט היה זה של זאיןן" אמרה עדי…..

המשך יבוא


תגובות (8)

תמשיכי!!

04/10/2012 12:45

תמשיכי! זה מהמם!!! =)

04/10/2012 12:50

תמשיכיי!! ממש יפה :)

04/10/2012 12:57

חבל שזה קצר
אבל יפה אל תעשי עוד פרק תעשי קודם עוד חלק לפרק

04/10/2012 13:21

תודה!! אני ממשיכה..

05/10/2012 07:10

תמשיכי זה ממש יפה!

05/10/2012 07:59

תמשיכי אני מחכה כבר יום
מקווה שיהיה שווה את זה
ברור שיהייה

05/10/2012 09:09

חח תודה לכולם, כבר כתבתי פרק 8 זה מחכה לאישור ואני עובדת על פרק 9 עכשיו :)

05/10/2012 10:57
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך