זואי101
אם למישהי\מישהו יש הצעות לשיפור אני אשמח לשמוע ואני תמיד רוצה לשמוע ביקורת בונה שיהיה לכם אחלה יום (:

זואי101 30/11/2013 763 צפיות 3 תגובות
אם למישהי\מישהו יש הצעות לשיפור אני אשמח לשמוע ואני תמיד רוצה לשמוע ביקורת בונה שיהיה לכם אחלה יום (:

התקרבנו,גופך נגע בגופי והרגשתי בטוחה בזרועותייך,תחושת חמימות התחילה להתפשט והגוף שלי היה עטוף במעטפת של חום,שאני מסוגלת להרגיש רק כשאני קרובה אלייך. בי פעם בחוזקה כאשר ליטפת בעדינות את ידי והעברת אותו לאורך פרצופך כשאתה נושק לה בעדינות. הייתי קפואה,לא יכולתי לזוז,ועמדתי שם בלי נוע כשאתה מסתכל עלי בעיניך החומות הגדולות,הנוגות,המבינות.
הובלת אותי בעדינות לעבר ספסל בקרבת מקום וסוף סוף יכולתי לזוז. הסתכלתי אלייך ולאחר כמה שניות הסתכלת עלי בחזרה כשאתה מחייך את החיוך שלך שתמיד גורם לי להרגיש מיוחדת כל כך. החזקת את ידי בידך המגוננת ולא אמרת מילה בעודך מסתכל לשמיים. הסתכלתי גם אני לשמיים,בעודי מנסה לדמיין מה עובר לך בראש,על מה אתה חושב,לשווא. חייכתי לעצמי בעודי חושבת שאני לא ראויה לך ובחיים לא אהיה ראויה. אני חסרת חשיבות,קטנה,בהשוואה אלייך. מהרגע הראשון שראיתי אותך השתוקקתי לקבל ממך תשומת לב. לא יכולתי להתיק את עיני ממך,זו הייתה אהבה ממבט ראשון. עיניך החומות הסתכלו עלי,כשאתה סוקר את לבושי המרושל ומחייך לעצמך בעודך מוריד ממשאית ההובלה ארגז נוסף שאותו הנחת בעדינות על יד דלת ביתך החדש. לאט לאט התקרבת אלי כשאתה מציג את עצמך בחיוך רחב,ושואל אותי לשמי. בקושי והצלחתי להגיד איך קוראים לי. "יסמין",הוא חייך לעברי והסתכל לתוך עיני כשאני שומעת אותו אומר: "שם יפה". צללתי לתוך מחשבות כשאני שומעת את צליל צחוקו המתגלגל כשאני רואה בזווית עיני את דמותו הולכת ומתרחקת כשידיו החסונות מרימות ארגז נוסף. הוא תמיד היה תעלומה בעיני,מהרגע הראשון שהכרתי אותו היה נדמה לי שהוא מסתיר משהו, לא בהכרח משהו רע או אפל,אבל משהו שקרה לו פעם ורודף אותו עד היום. התנערתי מהמחשבות כשאני מבחינה שהוא מביט בי וצוחק את צחוקו המתגלגל המוכר לי כל כך. הוא תחב את שערי מאחורי האוזניים שלי ולחש: "על מה חושבת"? לא עניתי,והוא שאל שוב. הסתובבתי לעברו ובמבט בוחן ומלא ציפייה הוא חיכה לתשובתי,"עלייך",לחשתי. הוא ריסק את שפתיו על שפתי וליטף את לחיי. דמעה נפלה על פני ואחריה עוד אחת. והוא התנתק ממני באטיות,ושאל: "הכל בסדר?עשיתי משהו לא בסדר?מה קרה"? ניגבתי את דמעותיי בשרוול חולצתי ובעוד דמעה נוספת נופלת הוא מחה אותה באצבעו ,כשהוא שואל בשנית:"את בסדר"? חייכתי חיוך קטן ואמרתי: "אתה לא יודע כמה זמן חיכיתי לזה",כשאני מנשקת אותו בעדינות ומרגישה לראשונה כאילו באמת יש סיכוי שהוא יוכל אי פעם לאהוב אותי בחזרה.


תגובות (3)

יפה:))

30/11/2013 13:57

מעלף!!!!!!!!! 3> 3> 3> 3> 3> 3> 3> :)

30/11/2013 14:39

וואו תודה אני מזה שמחה שאהבתן 3>

01/12/2013 04:35
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך