מלאכית האהבה
המשך יבוא ..

חייה של איימי – ^ניסיון^

מלאכית האהבה 29/09/2012 1263 צפיות 4 תגובות
המשך יבוא ..

"זאת את, את רצחת אותה, למה עשית את זה ?! "
"כן, את חשבת שאם תרצחי את מלכת הכיתה את תהיי יותר מקובלת ממנה ? ססה.. "
———————————–
קוראם לי איימי, אני נערה בת 16, ממנצ'סטר אנגליה, שיער משיי בצבע חום בהיר ועיינים כחולות כצבע האוקיינוס. אני באה ממשפחה רגילה – אמא, אבא, אח המבוגר ממני בשנתיים קורי, ואחות הצעירה ממני ב 3 שנים סיידי. הייתי מגדירה את עצמי כנערה שקטה ולא ממש מקובלת. אני עובדת בגלידרייה כדי שאוכל להרוויח כסף ולקנות מכונית סוף סוף… החברה הכי טובה שלי היא קיילי..
——————————–
הכול התחיל כמו כל יום שגרתי, קמתי ב 06:00, והתחלתי להתארגן לבית הספר.
יום אחד, התעוררתי בשש, כהרגלי, רק שהפעם זה היה יום הולדתי.
"איימיייייייייי ! בית ספררררר !! קומיייייי !!"
"אני כבר ערה, אמא"
"מעולה, סוויטי תתארגני ותרדי אני רוצה להביא לך משהוו .. "
אוי לא עוד פעם המתנות המשוגעות של אמאא …
התארגנתי בזריזות וירדתי לסלון, החדר שלי ממוקם בקומה הראשונה.
"מותק, מזלל טווווווב! כשתחזרי מהלימודים נצא לחגוג במסעדה האהובה עלייך. הסנדוויץ' על השולחן, אל תשכחי את הבקבוק מים שלך".
"תודה אמא". התחלתי ללכת לכיוון הדלת, נעצרתי.
"אה אמא, מה עם ההפתעה שלך?" *חייכתי*
"אה כן, תודה שהזכרת לי סוייטי, הנה זה שלך". היא הושיטה לי יד, והחזיקה בידה קופסא אדמדמה הקשורה בסרט לבן מבד בעל מרקם נעים.
"אוי אמא לא היית צריכה ! " כבר ידעתי מה זה.
"תפתחי, אני רוצה לראות את הפנים שלך "
כשהגעתי לחניית הבית, ראיתי אותה, את ההפתעה. נכנסתי מיד פנימה.
כשיצאתי מהרחוב פגשתי כמה ילדים מהכיתה. הם הסתכלו עליי בתדהמה. "איימי? זאת המכונית שלך? וואוו !"
גיחחתי, "כן היא כולה שלי" אני התלמידה הראשונה בשכבה שלנו שיש לה מכונית, אולי זה יעזור לי ברמת המקובלות…… "בואו, קפצו פנימה אני אסיע אתכם לבית הספר". איירון התיישב ליידי. מקדימה, איירון גם לא הכי מקובל, והוא מדבר שטויות בלי סוף. הוא סיפר כמה בדיחות, ואני לא מאמינה שאני אומרת את זה, אבל הבדיחות באמת הצחיקו אותי .
רורי התיישב מאחורה יחד עם קיילי, רורי סוג של מקובל, ואני מאוהבת בוו. "איירון תסתום ת'פה כבר!" הוא צעק. הסתובבתי אל רורי, "דיי אל תריבוו נוו" איירון צעק עליי, "תראי איך הוא מגיב מה את מגנה עליו??" איירון התחיל לנענע לי את המושב, איבדתי שליטה על הרכב, לא הצלחתי לעצור אותו, בדיוק שעברתי ליד המעבר חצייה, בו מלאני המקובלת כבר התחילה לחצות את הכביש ..


תגובות (4)

:O תמשיכי!!!!!

29/09/2012 09:44

משמע טוב..

29/09/2012 10:30

תמשיכיי D:
נשמע חמודד…

29/09/2012 13:03

מלאכית האהבה למה נטשת את האתר חמודה שלי הרי את כותבת כל כך יפה ואפילו הבטחת לי שתמשיכי לכתוב באם את נכנסת לאתר וקוראת בקשה זו אנא חיזרי לכתוב בתודה רבה ממני בקי ♥♥♥♥

30/03/2014 19:04
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך