שיואוו עדיין לא יצא כפי שרציתי.ואיך שכתבתי את הנשיקה ביניהם לא מספיק טובה בשבילי :(.טוב לא נורא אני אשפר בעתיד חחחח כשאכתוב ספרים.
מקווה שאהבתם.
בבקשה תגיבו,כל התגובות שלכם מעלה בי חיוך.
זכויות שמורות לי.

אהבה ראשונה פרק 5 -נשאר עוד 5 פרקים

04/02/2014 797 צפיות אין תגובות
שיואוו עדיין לא יצא כפי שרציתי.ואיך שכתבתי את הנשיקה ביניהם לא מספיק טובה בשבילי :(.טוב לא נורא אני אשפר בעתיד חחחח כשאכתוב ספרים.
מקווה שאהבתם.
בבקשה תגיבו,כל התגובות שלכם מעלה בי חיוך.
זכויות שמורות לי.

פרק 5:
אפילו אם אתם לא רוצים את זה,זה לא אומר שהגורל לא רוצה את זה.
מישל המבוהלת התחילה לצעוק לעזרה.למזלה החבר של ניקיטה שמע,ורץ לקרוא לאב הבית כדי שיחלץ אותם.
"אני דווקא שמח." אמר ניקיטה בקול רגוע.
"איך אתה יכול להיות שמח מזה שאנחנו תקועים כאן?."שאלה מישל כשהיא מנסה להתחמק מעיניו.
"…בגלל שסוף סוף נוכל לדבר על מה שהיה בלי שתברחי לי…." אמר ניקיטה והתקרב אל מישל.
"אין לנו על מה לדבר." אמרה מישל וניסתה להתרחק ממנו,אבל הוא תפס בידיה.
"אולי לך אין על מה לדבר,אבל לי יש….תקשיבי מישל…אני….." ניקיטה ניסה להמשיך את דבריו אבל מישל עצרה אותו.
"לא….אתה לא צריך להגיד לי כלום…אני הבנתי,אף אחד לא יכול לחבב מישהיא כמוני."אמרה מישל והסתכלה על הרצפה כשהיא מנסה לא לבכות.
"נכון." אמר ניקיטה והרים את ראשה של מישל כדי שהיא תסתכל עליו בחזרה.
"אפשר רק לאהוב." המשיך ניקיטה בקול רך.
"מה?." שאלה מישל בקול מופתע כי היא לא מאמינה למשמע אוזניה.
"….מישל….אני אוהב אותך." אמר ניקיטה למישל שנקפאה במקום.
"אני אוהב אותך כל כך…בחיים שלי לא הרגשתי רגשות כל כך חזקים למישהיא כמו שאני מרגיש כלפייך….." המשיך ניקיטה כשראה שמישל לא הולכת להגיד כלום.
לא משנה כמה היא ניסתה,למישל היה קושי להאמין למה שניקיטה אומר לה.הרי אפשר להאשים אותה?היא כל כך הרבה זמן חיכתה לרגע הזה וכל כך הרבה ניפגעה בימים האחרונים,שהתקוות שלה פשוט התרסקו על הרצפה בכל פעם שהיא ניזכרה במה שהוא אמר באותו היום.ועכשיו שזה קורה,היא מקווה ומתפללת לאלוקים שזה לא יהיה חלום,כי אם זה חלום,אז הלב שלה יהיה מרוסק יותר ממה שהוא היה,והיא לא רוצה את זה יותר.
"מישל?……אם את לא מרגישה כלפיי כלום,אז בבקשה תגידי לי את זה…השקט שלך הורג אותי." אמר ניקיטה בקול מתחנן וחלש.
"ה…הא…האם זה…זה נכון מה שאתה אומר?." גמגמה מישל כשהיא מחפשת בעיניו של ניקיטה את התשובה.
"כן…מהרגע הראשון שראיתי אותך." ענה ניקיטה וחיכה לתגובה של מישל.
באותו הרגע שום מילים לא יצאו מהפה של מישל,אז היא החליטה להראות את הרגשות שלה בצורה אחרת.מישל נישקה את ניקיטה עם כל האהבה שיש לה כלפיו וניקיטה נקפא על המקום.אחרי כמה שניות,הוא הגיב בחזרה.הלשונות שלהם רקדו אחד עם השני בפה כשהם נלחמו על שליטה ,כשניקיטה ניצח,הוא חקר[explore]את כל הפה שלה.הם לגמרי שחכו את כל העולם,עד כדי כך שהם לא שמעו שקוראים להם מחוץ לדלת


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך