סיפור ראשון שלי אהבתם? חח תיקראו ותגיבו אוהבת :)

החיים ב-2 זה לא קל! פרק 1+הקדמה ניסיון:

12/05/2013 1051 צפיות 6 תגובות
סיפור ראשון שלי אהבתם? חח תיקראו ותגיבו אוהבת :)

"ננננווווונננננייייייי קומי כבר בוקר" צעקה לי שחר אחותי.

היי אני נוי בת 15 יש לי עיניים ירוקות ושיער שטני גולש יש לי 2 אחיות ו2 אחים.
יובל-אחותי התאומה בת 15 כמוני אנחנו ממש ממש דומות בה-כ-ל חוץ מבשיער (שלה יותר כהה) לפעמים מיתבלבלים ביני לבינה וזה די כיף לעבוד על אנשים ,אבל לפעמים זה יכול להיות ממש מעצבן.
שחר-אחותי הקטנה בת 14 יש לה גם עיניים ירוקות ושיער חום שוקולד היא גבוהה והיא הכי קטנה מבין האחים זאת אומרת שהיא גם הכי מפונקת.
לידור-אחי לסנדוויץ' (ילדים אמצעיים למי שלא יודע) בן 16 עיניים
דבש שיער שטני קוצים ,הוא מת על שחר וכל דבר הוא יעשה בישבילה ויגן עליה.
זיו-אחי הבכור אני מתההה עליו אני והוא הכי הכי קשורים הוא מספר לי הכל וגם אני הוא בן 17 יש לו עיניים כחולות ושעיר בלונדיני כהה הוא גבוה ואוהב תשומת לב.
יש לי 4 חברות מדהימות ו4 ידידים הורסיםם!!
גל-בת 15 עיניים דבש ושעיר חום גולש היא לא נמוכה ולא גבוהה היא רזה היא יושבת לידי בכיתה ולילמוד לא ניראה לי שאנחנו לומדות מאוד כיף לצחוק איתה.
לונה-בת 15 יש לה עיניים אפורות ושיער חום כהה היא רזה ומאוד בהירה ,היא יודעת לצחוק אבל היא מעדיפה לילמוד היא לא חרשנית, אבל מקשיבה בשיעור אבל אחרי הלימודים היא הכי זורמת.
מאיה-בת 15 שיער חום גולש עיניים ירוקות רזה וגבוהה מאיה היא לא פה ולא שם היא אוהבת להיות לבד אבל אנחנו אף פעם לא נותנים לה, היא לא אוהבת צומי וגם לא מחפשת אותו אבל אנחנו מביאות לה אותו ליד.
נועם- בת 15 היא לא גבוהה ולא נמוכה יש לה עיניים כחולות ושיער שטני ארוך ,לנועם יש 2 פרצופים לפעמים היא יכולה להיות ממש ממש חמודה ולפעמים הכי מגעילה שיש אבל אם תספרו לה סוד מימנה זה לא יצא.
שי- בן 15.5 הוא גבוה ויש לו עיניים חומות ושיער חום ככה צבוע טיפה לבלונד יש לו 4 קוביות בבטן והוא חתיך הורס, יש לו קול של ערס וכל הבנות רוצות אותו אבל הוא מאוהב רק באחת והוא לא רוצה להגיד במי רק ללירון הוא מגלה.
לירון-בן 15.5 הוא גבוה יש לו עיניים דבש ושיער שחור גלח הוא החבר הכי טוב של שי הוא אוהב מאוד לצחוק ולרדת על אחרים ומה שיש לו להגיד הוא תמיד אומר.
יהלי- בן 15 גבוה עיניים כחולות שיער שחור קוצים הוא חתיך הורס הוא החבר הכי טוב של דניאל הוא אוהב לשחק כדורגל וביישן ברמות בחברה הוא פתוח אבל עם אנשים שהוא לא מכיר לא כל כך.
דניאל-בן 15.5 גבוה עיניים ירוקות ושיער דבש החבר הכי טוב של יהלי ,הוא לא מיתבייש מכלום ומשום דבר חוץ ממי שהוא אוהב ,הוא אוהב כדור יד ומיתאמן הרבה בחדר כושר.

"אני קמה, אני קמה" אמרתי לשחר בישנוניות וחזרתי לישון ,פתאום משום מקום זיו קפץ עלי "בוקרררר טובבבבב פרינססהההה" אמר וצחק קפצתי מהמיטה והלכתי להיתארגן ,ציחצחתי שיניים ולבשתי שורט גינס גבוה וחולצה נופלת שחורה, "יוביובבבבב את מוכנה ללכת??" צעקתי ליובל
"כן בואי נזוז" אמרה יובל ויצאנו. "תיתקשרי לכולם ותגידי להם שאנחנו כבר באות" אמרתי ליובל "טוב" אמרה והיתקשרה לנועם "הלו נועם.. זאת יובל… כן אנחנו עכשיו באות תודיעי להם… טוב ביי" אמרה יובל וניתקה "איזה כיף שאין היום בית ספר" אמרה יובל "כן יום שבת זה היום האהוב עלי" אמרתי וצחקתי פתאום לירון היתקשר אליי "הלוו…כן אנחנו באות עכשיו לשם… מזל טוב קולולולולולולולו…. אבל אנחנו מוזמנות כן…. יופי טוב ביושש" אמרתי וניתקתי.
מנקודת מבט של יובל:
אוףף אני שונאת שנוי מדברת עם לירון זה גורם לי טיפה לקנאות כי הוא אף פעם לא מדבר איתי כמו שהוא מדבר איתה "מי זה הייה?" אמרתי כאילו אני לא יודעת "זה היה לירון לאחותו יש בת מצווה אז הוא הזמין אותי ואותך את באה?"אמרה נוי ואני כולי היתרגשתי "ה..הוא ה..הז..הזמין ג.גם אותי??" אמרתי מגמגמת "כן" נוי אמרה בקצרה. הגענו למקום שלנו והיתיישבנו "נוי בואי דקה לצד" אמר לירון לנוי והיתמלאתי קינאה וסקרנות שוב ביניתים ישבתי ליד נועם וגל.
מנוקדת מבט של לירון:
נוי ויובל ניכנסו יפות מתמיד והייתי צריך לדבר עם נוי על מה ששי אמר לי למסור לה אז לקחתי אותה לצד , "אאה נוי תקשיבי.. שי ביקש מימני למסור לך משהו" אמרתי והיסתכלתי על השפתיים היפות שלה כשהיא נושכת את השפה העליונה. "אאה כן? מ..מה הוא ביקש למסור לי" אמרה חשבתי אם להגיד לה את או לא את זה ששי אוהב אותה, הוא ביקש מימני למסור נשיקה אז אולי אני.. לא זה חבר אני לא יעשה לו את הוא לא באמת היתכוון נשיקה נשיקה וגם לא מימני ,אבל לא חשבתי ועשיתי את זה נישקתי אותה נשיקה לוהטת ומלאת אהבה , לפחות שלי אבל הרגשתי לא טוב שעשיתי משהו רע. "אאה אני.. אני צ..צריכה ללכת שנייה ליוביוב" אמרה נוי והלכה.
מנקודת מבט של נועם:
כולם היסתכלו על הנשיקה הלוהטת של נוי ולירון אבל יובל ושי היסתכלו במבט אחר מבט כועס ומבט קנאי, אבל אני היסתכלתי דווקא על יהלי אני כל כך מאוהבת בו אבל זה בטח לא הדדי, נוי חזרה וישבה ליד יובל ולירון ישב בצד ,הצעתי לשחק אמת או חובה וכולם הסכימו וגם שחר אחות של נוי וידיד שלה היצתרפו "אוקיי שי אתה שואל את…."


תגובות (6)

מהמםםם

12/05/2013 09:13

מהמם,מאלף,מקסים,פשוט אהבתי!!!!!
תמשיכי מהר….

12/05/2013 09:48

מהממממםםםם תמשיכי אני במתח

12/05/2013 09:51

מהמם המשך עכשיו!!

12/05/2013 10:09

וואו זה פשוט מושלםםםםםםם המשךךךך עכשיו !!!!!

12/05/2013 12:40

וואיי מהמםם! ממש אהבתי את הכתיבה שלך!! תמשיכיי!!

13/05/2013 10:35
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך