הכל התחיל מנקמה .. – פרק 2 :)

15/08/2012 585 צפיות 3 תגובות

התלבשתי בזריז שמתי בושם וירדתי למטה . אכלתי מהר ויצאתי . (הבית ספר קרוב לבית שלי,אז אני הולך ברגל ) הגעתי לבית ספר ונכנסתי לכיתה . ' אתה מאחר לי ברבע שעה ונכנס לכיתה כאילו כלום לא קרה ' המורה שלי אמרה . ' לא המורה פשוט ה..אמ.. ניסיתי לחשוב על תירוץ . ' מה יכוסית פשוט תגיד שעשית העברה על המחליק ' דור אמר . אחח עם רק הייתי יכול להרוג אותו , הייתי עושה את זה בכיף ! ' סתום יהומו ' אמרתי . ' דניאל ודור למנהלת עכשיו ' המורה צעקה . יצאנו מהכיתה שנינו , ' ואי יש לך תלתל ' דור אמר וצחק . ' תקשיב לי ותקשיב לי טוב ..' תפסתי אותו מהצוואר .' לא כדאי לך להתעסק איתי ' אמרתי לו ועזבתי לו תחולצה . ' מה אתה חושב שאני מפחד ממך ? ' הוא אמר .. העצבים רק עלו . 'הא לא?' הוא אמר . ' לא ' הוא אמר ודחף אותי כזה . נתתי לו בוקס לבטן , ואז מצאתי את עצמי רב איתו מכות . ' דור ודניאל למנהל עכשיו ' המנהלת שכבה אמרה . ' טוב טוב ' לקחתי את התיק והלכתי . ' חדר המנהל בצד השני דניאל ' היא אמרה . ' אני הולך לקפיטריה ' אמרתי . ' חבל אתה סתם מסתבך , חבל שאני יערב את אמא שלך ' . היא אמרה ' הפ הפ תשאירי את אמא שלי מחוץ לעסק היא לא קשורה ' . ' אז שניכם למנהל עכשיו ' כוסאמאמאמא שלה .. נכנסנו לחדר של המנהל ' לא לימדו אותכם לדפוק?' הוא שאל בקול הקשוח שלו , ואלה רק הוא מתחיל לדבר אתה משקשק . אבל מי כל הזמנים שאני אצלו נהינו כבר חברים ראינו אותו מדבר עם איזה מישהי היא ישבה מולו בכיסא , אף פעם לא ראיתי אותה פה בביצפר , כניראה היא חדשה פה . ' טוב אז מחר תבואי אלי בבוקר אני כבר יעדכן אותך איזה כיתה את ' המנהל אמר לה .. היא קמה ' טוב .. ביי ' היא אמרה והלכה , ראיתי שדור לא הפסיק להסתכל עלייה . ישמצב הוא נדלק עלייה ? תכלס לא קשה להדלק עליה , ילדה יפה בסך שהכל יש לה שיער חום שטני מעורב כזה ועיינים תכלת עדיין כזה . ' כן מה איתכם ? ' המנהל שאל , התישבנו מולו . ' הוא התחיל לחפור על משו , לא יודע לא הקשבתי לו , אני חשבתי על משו אחר – אין גאון אני . אני ינקום בדור דרך הילדה החדשה , זה שקוף שהוא נדלק עלייה הרי , אז כמה מחמאות פה ושם היא תיתפס ברשת שליי , כמו כולן . ' אז אתם רוצים לבקש סליחה אחד מהשני דנייאל ' הנהל צעק והעיר אותי מהחלומות שלי , ' לא '. אמרתי . ' טוב אז שתיכם מושעים ' הוא אמר .. מאנמאניק .

להמשיך ?(:
אשמח לשמוע את דעתכם על הסיפור ♥


תגובות (3)

תמשיכי ומהר

16/08/2012 12:47

כןןןןןןןן!
תמשיכי

16/08/2012 13:25

מתי היה המשך?!?!?

20/08/2012 17:07
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך