Bad boy-My bad boy

סיפור חדש מקווה שתואהבו

"על כביש החוף
רוח בשיער שותפת ת'נוף
חבריה מאחורה מדברים בלי סוף
יה יה יה הכל יהיה טוב יה יה יה הכל זורם..טוב "
שמעתי שירים בינתיים שהתארגנתי למסיבה במועדון השווה ביותר בעיר.
אז קוראים לי בר אזולאי אני בת 20 יש לי עיניים אפורות ירוקות ושיער שחור אני יחסית גבוה 1.65 יש לי גוף שעבדתי למענו הרבה זמן ואני מרוצה מעצמי.
יש לי אח שגדול ממני בערך בשנה קוראים לו אביתר יש לו עיניים חומות ושיער שטני הוא גבוה 1.80 שרירי והוא דואג לי להכל ושומר עלי מכל משמר.
אני ואחי סיימנו צבא והיום כיוון שיום שישי החלטנו לצאת עם חברה שלי-מורן.
היא חברה משותפת שלנו היא ואביתר אוהבים אחד את השני אך הם לא יודעים שאני יודעת זאת.
למורן יש עיניים שחורות ושיער שחור היא בגובה שלי ויש לה גוף ממש יפה כמו שאומרים את הגנים היא קיבלה מאמא במתנה.
אוקי חזרה לנושא- המסיבה.
פתחתי את הארון בנסיון למצוא משהו יפה אני בן אדם של שמלות אבל דווקא היום בא לי על שורט וגופייה.חיפשתי קצת בארון ומצאתי שורט גינס גבוה עם קצת קרעים וגופייה לבנה שכתוב עליה –
"Fuck You".
נעלתי נעלי עקב שחורות והתחלתי להתאפר שמתי את כל הבסיס ואז שמתי צלליות בצבע אפור שהופך לשחור, מסקרה שפותחת לי את העיניים ואת האיליינר האהוב עלי של ג'ייד.שמתי בושם של ביונסה ועשיתי תסרוקת-קוקו אסוף עם שיער פזור שמראה לי את הפנים בשלימותם ולא מסתיר כלום כזאת אני לא שמה על מה שאנשים חושבים עלי או על החברים שלי אני משיגה כל דבר שאני רוצה גם אם התהפך העולם.
עשיתי קצת בייביליס והלכתי לחדר של אביתר פתחתי את הדלת וראיתי את האח המושלם שלי לבוש כמו דוגמן גינס כהה עם חולצה מכופתרת לבנה נעליים של אדידס ובושם שנכנס ישר לנחירי.
"וואו איזה חתיך"החמאתי לו
"תודה נסיכה שלי"אמר וחיבק אותי
"את ניראת מעולה, מתי מורן תגיעה?"
ונשמע דפיקה בדלת בדיוק
"מדברים על האתון" צחקתי וירדתי לפתוח
"היי אתון" אמרתי בעודי צוחקת
"מה את ואביתר ריחלמתם עלי?"היא חיבקה אותי
"את לא מעניינת עד כדי כך"צחקתי ועלינו למעלה.
"הנה היפיפיה שלך הגיעה"אמרתי לאביתר.
הוא חיבק את מורן ולחש לה משהו.
"טוב נוסעים?"שאלתי
"כע" אמרו וירדנו לכיוון האוטו שלנו-אאודי s7 שחורה עם גג נפתח אני חולה על האוטו הזה אבל לא משוויצה בו אף פעם לא אהבתי להתגאות במה שיש לי אלא ההפך התגאתי במי שאני.
נכנסהו לאוטו הייתי מאחורה כדי א. לתת להם פרטיות ב.אהבתי את המקום הזה ג. הנסיעה הולכת להיות ארוכה ואני מתכוונת לישון.
נירדמתי מהר יכאשר התעוררתי אביתר החנה את האוטו.
יצאנו אל האוויר החמים של האביב תמיד אהבתי את העונה הזאת הכל פורח נותן הרגשה של התחלה חדשה נותן לך תקווה כלשהי, נותן הרגשה של ביחד ולא לבד.
נכנסנו למועדון והיה מפוצץ הלכנו לכיוון הבר להזמין לשתות אני למרות ההתנהגות שלי לא אוהבת אלכוהול אני שונאת את זה אז הזמנתי לי קולה והזוג יונים האלה הזמינו צייסר.
הלכנו לרחבת הריקודים ושם פרקתי הכל טת כל העצבים את כל הפרידה מחברות בצבא מהמפקדת שדווקא ניקשרתי אליה, פרקתי את התסכול שההורים לא תמיד בבית כי הם עובדים קשה.
הסתכלתי ימינה שמאלה וראיתי את אביתר ומורן מתנשקים טוב סוף סוף תודה באמת.
הרגשתי שמישהו נועץ בי מבטים בגב הסתובבתי וראיתי גבר בערך בגיל ה24 23 הוא היה לוהט אני מודה אף פעם לא פגשתי כאלה בנים כאלה חדורי מטרה כמו נץ שממוקד בטרף שלו בלי הזזת עין.
זה היה קצת מלחיץ אז יצאתי החוצה לנשום אוויר, וכמובן האיש עקב אחרי מאיפשהו הוא מוכר לי משום מה.
"אתה מתכוון להגיד לי איך קוראים לך או שתנעץ בי מבטים כל הערב?"שאלתי בעודי עם גבי אליו
"תוקפנית על ההתחלה אפילו לא מזהירה לפני?" הוא צוחק עליי? אין בעיה
"זאת ההגנה הכי טובה"אמרתי
"מה את אומרת" לגלג
"מה שאתה שומע"הוא ממש מוכר לייי מאיפה אבל??
"איך קוראים לך?"
"בר אזולאי בטח שמעת על השם"אמרתי וגאווה של משפחה שמוציאה את כל החברות להצלחה וניצחון.
"שמעתי ואת בטח שמעת על דוד אוחנה"אמר עכשיו נפל לי האסימון הוא ממשפחת פשע הכי חזקה והכי מפחידה שיש.
"את..ה בטח רפא..ל"עניתי קצת רועדת בכל זאת מילה לא במקום ואני תוך שנייה אהפוף לשק עצמות ודם.
"פשיי אז את מכירה יפה" אמר.
משפחת אוחנה משפחת פשע שהשוטרים מנסים לתפוס כבר שנים אבל הם אף פעם לא מצליחים.
במשפחה יש את אמא קורין שהיא לא קובעת כלום את אבא אביאל הבוס ואת 3 האחים רפאל,ליאור והכי קטן אלי.
כולם במשפחה קשוחים אך הם עם לב חוץ מרפאל לו אין לב ואין אלוקים הוא לבד לעצמו לא מפחד מכלום ויכול לירות בך בלי הודעה מוקדמת.
"אז מה קרה שכזאת יפה עומדת פה בחוץ"
"אני יצאתי לשאוף אוויר ואני לא צריכה לתת לך דין וחשבון תתעסק בעיינינים שלך" הסבלנות החלה להגמר לא אכפת לי מי זה כשזה מגיע לעיינינים הפרטיים שלי
"דברי יפה אני לא חבר מהשכונה שלך"הוא הזהיר
"חחח אתה מאיים עליי? טוב שאתה לא חבר מהשכונה שלי בכלל" צחקתי לו בפנים ופעם ראשונה שהסתכלתי עליו בערב הזה היו לו עיניים שחורות מהפטות כמו הלילה עם הירח הלבן עיניים שמקסימות אותך אך יכולות לגרום להרבה נזק, הזיפים שלו מוסיפים למראה המסוכן אך המושך שלו השיער הקצת פרוע מחמיאה לו והבגדים בכלל.
"עוד פעם אחת את תדברי אלי בצורה כזו את תצטערי על זה! ברור לך!?"שאל בטון מאיים אני קצת פחדתי אך נשארתי זקופה
"לך אתה והאגו שלך לטיזינבי סבבה? סבבה" אמרתי ובאתי ללכת אך הוא תפס אותי ודחף לקיר.
"עד שאני לא מסיים לדבר איתך את לא הולכת לשום מקום!"הוא אמר
"מי אתה חושב שאתה מלך העולם? אתה סתם בן אדם שהורס לאחרים את החיים שחושב שמותר לו הכל בעולם הזה וכולם צריכים להשתחוות בפניו! אתה אדיוט" אמרתי והסתכלתי על העיניים שמשחירות מגע לרגע והאחיזה הופכת לחזקה יותר וכואבת יותר.
"איך את בכלל מעזה לפתוח עליי פה ואיך את מעיזה לקרוא לי אדיוט אה?! את לא תרימי עליי יותר את הקול את מכירה אותי אם אני אומר משהו זה מתקיים אז כדאי לך לסתום תפה ומהר! "הוא אמר בלעתי רוקי והוא סוף סוף נתן לי ללכת
"את עוד תשמעי ממני בר רק תחכי לרגע"שמעתי את קולו צועק.
נכנסתי למועדון לקחתי את הדברים שלי לקחתי את אביתר ומורן הכנסתי אותם לאוטו ונסעתי הביתה כל הנסיעה המחשבות נדדו לי פחדתי שהוא יפגע בי כולם יודעים שרפאל אוחנה הכי חתיך וכמובן שצריכים להרוס והוא הכי מסוכן שם.
הגעתי הביתה שמתי את מורן ואביתר בסלון ואני עליתי למעלה התקלחתי הורדתי את האיפור לבשתי פיגמה ונכנסתי למיטה כמה זמן חשבתי על רפאל ואז נירדמתי.


תגובות (3)

לי זה קצת מזכיר את הסיפור-השטן שלא ברא האלוהים,שמפורסם כאן באתר..

12/04/2016 10:29

היי עלה פרק לפני אחרון לסיפור שלי.אשמח אם תקראי ????

12/04/2016 11:31

אני יודעת אני גם קוראת אותו אך הסיפור שלי יהיה שונה מהשטן שלא ברא האלוהים ☺

12/04/2016 12:00
10 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך