my story
איך זה מנקודת מבט גברית?

Bad girl *פרק 7* נקודת מבט של גקס

my story 25/06/2015 1810 צפיות 3 תגובות
איך זה מנקודת מבט גברית?

היא כנראה הלכה הביתה כי כשחזרתי לישון וקמתי היא כבר לא הייתה , הלכתי למטבח הכנתי שוקו קר והדלקתי סיגריה .
ההורים שלי לא בבית בכלל הם רוב הזמן בניו יורק עם העבודה שלהם .
אמא שלי היא עובדת נדלן מאוד מפורסמת ואבא שלי עורך דין ענק.
בעודי שואף את העשן ראיתי שאמבר העלתה תמונה שלה ושל שון , חייכתי לעצמי היא כל כך יפה , הגומות שלה עמוקות והחיוך שלה גורם לך להתאהב בה בשניות , כשאמרתי לה שאני אוהב אותה לפני שנתיים היא פשוט קמה והלכה , לא הבנתי כלכך למה הרי היא הייתה אמורה להיות שמחה , והתחלתי לחקור עליה עוד קצת וגיליתי שהיה לה חבר דייסון שאחרי שנה ביחד הוא בגד בה איך אפשר ללכת עם מישהי אחרת שיש לך אותה , הבנתי שמאותו היום היא נהייתה סגורה ניסיתי הרבה לדבר איתה , ולפעמים הייתי רואה אותה ומת ללכת ורק להריח אותה כן אני נראה קצת נואש אבל לא , אני לא משוויץ מלא בנות כן רודפות אחרי אבל היא אמבר הזאת היא שינתה אותי , הייתי מזיין בכל מקום ועם כל אחת וכשהיא באה היא פשוט גרמה לזה שאני יפסיק את זה.
שלחתי לה הודעה ״ בוקר טוב בייב ״ אחרי כמה דקות היא ענתה ״ בוקר אהובי ״ חייכתי היא אף פעם לא אמרה לי אהובי .
אוף אני כנראה נראה הומו אמיתי .
אבל אני אוהב אותה כלכך .

״ אחי אנחנו יושבים ליד האודיטוריום אתה בא ? ״ זה היה הנרי .
״ כן אחי אני מתארגן ובא ״
״ טוב גבר ״

סגרתי את בטלפון ונכנסתי להתקלח .

לבשתי חולצת תכלת של נייק וגינס עם כובע גרב תכלת וסידרתי את העגיל באף ובשפתיים .
סידרתי את קצת את השיער ושמתי בושם .
אחרי עשר דקות הגעתי .
״ אחיי ״ הנרי צעק לי מנופף לשלום כשראה שחניתי את האוטו.
אמרתי שלום לטיילר וכייד והדלקתי סיגריה .
דיברנו קצת על המועדון החדש שפתחו ונראלי שאני לא יילך.
״ אה אחי מזל טוב שמעתי אתה ואמבר ״ טיילר חייך
״ תודה אחי ״
״ זה רציני? ״ כייד אמר .
״ כן אחי כבר שנתיים שהוא רק מחכה לה ״ הנרי צחק וטפח לי על הכתף.
״ אני מעדיף להיות רווק אחי כל היום בנות ״ והסתכל על הזין שלו .
״ אחי שתרגיש מה זה אהבה זה לא כלכך עניין אותך עם הוא עומד או לא ״ טיילר אמר .
אני שתקתי לא אוהב את השיחות האלה .
״ בערב תבוא אלי ״ אמבר שלחה לי וחייכתי .
אני כלכך אוהב אותה.


תגובות (3)

חח מנקודת מבט גברית זה מוזר אבל זה מוסיף כך את יותר מבינה מה שבסיפור ואת מבינה תרגשות של שנהם וזה עוזר להבין תסיפור ובכללי נראלי זה מוסיף מלא עם יש עוד נקודת מבט

25/06/2015 01:07

תמשיכי

25/06/2015 08:12

מעלףףףףף

25/06/2015 09:59