Black-Soul
כרגע שום דבר לא מובן, אך ככה זה בכל סיפור :)

Be like snow, beautiful but cold – 1

Black-Soul 09/04/2016 708 צפיות 2 תגובות
כרגע שום דבר לא מובן, אך ככה זה בכל סיפור :)

סנואו דניאלס, השם שאימה נתנה לה בגלל עורה הלבן והחיוור שהיה מעוטר בנמשים רבים כמו פתיתי השלג שמילאו את עירם, 16 שנה קודם לכן, בלילה בו סנואו נולדה.

שמה של סנואו הלם אותה. כמו שכל פתית שלג שונה מאחר ובכל זאת כל כך יפה וטהור, כך הייתה גם סנואו. כל תכונת אופי שלה הייתה שונה מהאחרת, וזה מה שהפך את סנואו לילדה כה מיוחדת ועם זאת לילדה כה מורכבת.

…..

"אני אומרת לכן, הטלוויזיה פשוט נדלקה מעצמה, השלט אפילו לא היה אצלי!!" מישל הניפה בידיה כדי למשוך את תשומת הלב בחזרה אליה.

בינתיים דניאל ואני המשכנו להתפקע מצחוק.

"טוב. אל תאמינו לי, אתן בסך הכל החברות הכי טובות שלי למען השם!" המשיכה מישל להתגונן בדרמתיות היתר שאיפיינה אותה.

דניאל ואני השתתקנו לרגע, הבטנו במישל ברצינות,ואז אחת בשנייה והמשכנו לצחוק, הפעם פי שתיים יותר בחוזקה.

מישל שילבה ידיים והחמיצה פנים כנעלבת עד שראתה את קים נכנסת לסטארבאק, היא סימנה לה לבוא לשבת איתנו.

קים היא הצלע הרביעית בריבוע השיגעון שאנחנו קוראות לו חברות מופלאה.

"מה פיספסתי?" שאלה קים, ולגמה מכוס האספרסו שהזמינה דניאל.

"מישל בדיוק סיפרה לנו על הכוחות העל טבעיים שהיא פיתחה לאחרונה\" אמרתי בפנים רציניות שתוך מספר שניות השתנו לחלוטין כשארבעתנו התחלנו לצחוק בטירוף.

"אני אומרת לכן, הטלוויזיה נדלקה מעצמה.." מישל החלה לומר אך נקטעה על ידי השעון המעורר בפלאפונה של קים שסימן לנו שעלינו לצאת עכשיו לכיוון בית הספר אם אנחנו לא רוצות לאחר.

'Nelson High'
עמדתי משתהה מול האותיות השחורות שניצבו מעל הכניסה לבית הספר, לקחתי נשימה עמוקה, חייכתי אל הבנות ונכנסנו כולנו דרך השער.

החופש הגדול עבר כל כך מהר, את כולו ביליתי עם מישל, קים ובעיקר עם דניאל. האמת שהתגעגעתי לילדי הכיתה שלי, ואת כל הבוקר שלי העברתי בלחבק את כולם.

ובכן, לא ממש את כולם… כולם חוץ ממייקל, אשר עמד בפינה ועיניו הכחולות חדרו לתוכי.

"תפסיק לבהות בי" אמרתי לו לאחר שתיקה ממושכת. הוא התקרב אליי והמשיך לבהות ולא לומר דבר.
"תפסיק לבהו-…" החלתי לומר שוב, במחשבה שאולי הוא לא שמע אותי,
"אני לא אוהב שילדות קטנות אומרות לי מה לעשות" אמר וקטע אותי.
"אני לא רואה פה ילדה קטנה" חייכתי, מרוצה מהתגובה השנונה שלי.
"אז תפסיקי להסתכל עליי ובמקום זה תסתכלי במראה" אמר והלך בגועל.

החיוך שעד רגע צבע את פניי התחלף בכעס ועצבנות, "עוד לא התחילה השנה וכבר את רבה עם מייקל?" גיכחה מישל והתיישבה לידי.

זאת הולכת להיות שנה ארוכה…


תגובות (2)

נשמע מעניין מחכה לפרק הבא

10/04/2016 07:25

אימא קרעתי פעם ראשונה את הפרק והתאהבתי כל כך הולכת לקרוא את שאר הפרקים!!

25/04/2016 03:21
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך