Blocks of time-1 / מחסומים של זמן♥

Bloddy bomb 22/03/2021 508 צפיות 2 תגובות

כשהגיעה שעת ארוחת הצהריים , אביטל ערכה את השולחן בסט סכו"ם זהב טהור.

היום אורחים חשובים עומדים להגיע. היא חייבת להיראות מכובדת כשהיא תקבל את פניהם.

עיניה אפורות כחולות, שערה השחור החלק מסורק למשעי.

היא הביטה על המראה ונעמדה על עקביה כדי לראות האם תקוותה להיות נמוכה התגשמה.

אך החיוך נמחק מפניה כשהיא לא ראתה שלא רק שלא נהייתה נמוכה, היא הייתה גבוהה ובולטת מכולם, לא פעם היא ביקשה מאלוהים שיעשה אותה אחרת.

עד כה, היא לא רצתה שהזמן יעבור.

אביטל פתחה את ארון הבגדים והוציאה משם שמלות שלא עולות עליה , הגוף שלה השתנה. זה ממש השפיע על הקשר שלה עם אנשים.

נשמעו נשיקות עדינות על הדלת, אביטל קמה מהספה וניגשה לפתוח להם , היא נשמה עמוק , דבר שעזר לה ברגעים של לחץ.

" היי," היא אמרה בחיוך.

" שלום אביטל , הגענו באוטובוס. הרכב שלי במוסך. לא הייתה דרך אחרת שנוכל להגיע." הסבירה שובל את עצמה.

" מה עם תובל? היא תבוא?" שאלה אביטל בנימה סקרנית.

" כן , היא אמורה להגיע , יש שינוי בתוכנית. היא לא התקשרה אלייך?" השיבה שובל , היא הביטה בה בפליאה.

" לא , מה היא אמרה? זה בגלל שהיא הקדימה את החתונה שלה עם עומרי?"

" חשבתי שאת יודעת. בערב קיבלתי ממנה הודעה שהיא מתחתנת מחר והיא רוצה ששתינו נהיה בחתונתה." סיפרה שובל.

אביטל הייתה מופתעת מכך שתובל הקדימה את החתונה.

כל כך מהר היא משנה את החלטותיה מהיום לעכשיו?

" תגידי לה שאני לא באה," אמרה אביטל בסירוב.

שובל הייתה בהלם מתשובתה של אביטל.

" למה שלא תלכי?" שאלה בפליאה , כי היא רצתה שאביטל תסביר לה למה.

" שבי קודם, שובל. אני רוצה לספר לך משהו.." אמרה בנימת כעס.

עינייה של שובל נפערו באכזבה , ואז מהפתעה למשמע דבריה של אביטל.

" מה את רוצה לומר?"

" לגבי אתמול , כשהגעתי לחנות של סבא שלי. ראיתי שם מזוודה מוזרה המאפשרת לנסוע בזמן." אמרה אביטל בהתלהבות.

" את שומעת למה שאת אומרת? למה את ממציאה דברים?" שאלה שובל בזעם .

" הלוואי שזה היה לא נכון, אבל כשראיתי את האורות. אמרתי אני חייבת לנסות אותה."

שובל קמה בהפגנתיות והסתובבה אנה ואנה . היא ידעה היטב מה חננאל יגיד על כך.

" את לא מצליחה לחשוב בהיגיון בריא, את.."

" כן , אני מאוד מודעת לזה. אבל תביני אותי. מדובר בסקרנות."

חננאל נבהל כשראה שאביטל רצינית בנוגע לנסיעה בזמן.

" איך את יכולה להתלהב ממזוודה רגילה? אני לא מבין אותך.."


תגובות (2)

חננאל חתייךךך!! תעשה לי ילד!!!
גם אהבתי שיש עוד שובל כמוני אמן שהיא בלונדינית גבוהה עם עיניים חומות דבש

02/04/2021 00:58

תודה רבה, שמחה שאהבת!

08/04/2021 17:28
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך