המתרגמת3>
פרק ראשון מקווה שתואהבו, אני מזכירה שזה לא סיפור שלי אלא סיפור מתורגם, ואם אהבתם אתם יכולים להוסיף תגובות;-) אוהבת מלא מור....

Bridge To Her Heart -פרק 1

המתרגמת3> 10/04/2015 716 צפיות 2 תגובות
פרק ראשון מקווה שתואהבו, אני מזכירה שזה לא סיפור שלי אלא סיפור מתורגם, ואם אהבתם אתם יכולים להוסיף תגובות;-) אוהבת מלא מור....

פרק 1- בלי שם משפחה
לקליאו אין שם משפחה.
אתה זקוק לאבא, משפחה, להיות אחד מאיתם, להשתייך למקום כלשהוא.
אתה צריך אמא שתשכיב אותך לישון בלילה, אח שיקניט אותך,
היא היתה צריכה, אבל לא היה לה שום דבר מזה,
אז היא פשוט רשמה על גיליון ההרשמה לתחרות הכתיבה ׳קליאו (לא ידוע)׳

לא ידוע.

בעוד שלכל ילד אחר ברשימה יש שם משפחה מוזר או משותף שלה לא ידוע.
זה תמיד גרם לבדידותה, גם אם היתה שייכת, בלי שם משפחה היא הרגישה כאילו אין לה בכלל שם.
״סלחי לי״ מישהי אמרה וקלאו הסתובבה ועמדה מול סטודנטית חסרת סבלנות.
הבחורה עם השיער השחור ארוך שמכסה את פניה הכהות כמו וילון, הסתכלה על קלאו בהרמת גבה עבה, ״אני רוצה להרשם ואת סוג של… בדרך שלי.״
״או סליחה,״ קלאו התנצלה במהירות, וזזה לצד, בזמן שהבחורה עם השיער הכהה משרבטת את שמה על רגל אחת, ואז עוזבת ונותנת לעט להשתלשל על השרשרת.
׳מטילדה דניאלס׳
היה לילדה שם משפחה.
היה לה משפחה לחזור אליה הביתה , הורים שידאגו ויטפלו בה, ואולי אח או אחות שיעלו לה על העצבים.
זה כל מה שקלאו יכלה לחשוב עליו כהלכה במסדרון, הקהל של ילדי בית הספר התחיל להתדלדל, כולם מיהרו לחזור סוף סוף הביתה.
היא נעצרה ליד הדלתות הכפולות הגדולות, שיערה עם הגוונים בצבע כרמל השתלשל במורד כתפיה כשהיא בהתה בידיות הבוהקות.
לה לא היה בית לחזור אליו, לא היה לה אמא ואבא לחזור אליהם.
קלאו גרה מתחת לגשר.


תגובות (2)

אפשר קישור לסיפור המקורי? ועשית עבודת תרגום מעולה.

10/04/2015 16:34
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך