LOOOOVE
כותבת חדשה..

can't believe-הקדמה..

LOOOOVE 18/07/2014 772 צפיות 3 תגובות
כותבת חדשה..

היי שמי לונה אנדרסון בת 16 גרה במיאמי.. לאח שלי קוראים כמרון אנדרסון בן 17 ולאחות שלי קוראים היילי אנדרסון היא בת 14 יש לי שיער חום ארוך עד סוף התחת וקצוות סגולים אני מטר שבעים אני דיי גבוה לובשת דברים שגדולים עליי בגלל משהו שעבר עליי חוץ מזואי אף אחד לא יודע.. חבר ?אין ולא יהיה. חברה הכי טובה שלי זואי קופר..

שמי זואי קופר בת 16 גרה במיאמי .. לאחי שלי קוראים ברונו קופר בן 17 יש לי שיער בלונדיני עם קצוות ורודות אני מטר שבעים כמו לונה האהבה שלי זה נעלי עקב שופינג ומסיבות מאוהבת באח של לונה כמרון אבל הוא לא אוהב אותי החברה הכייי טובה לונה אנדרסון ..

כמרון אנדרסון בן 17 גר במיאמי יש לי 2 אחיות אחת בת 16 קוראים לה לונה ואחת בת 14 קוראים לה היילי הם החיים שלי ההורים שלנו גרושים ואנחנו גרים לבד כי כל אחד יש לו משפחה משלו אז אנחנו מקבלים מהם מלא כסף בגלל שאנחנו לא גרים איתם יש לי חבר הכי טוב קוראים לו ברונו ואת האמת אני אוהב את אחותו זואי לא מעשן אבל שותה .. חולה מסיבות..

ברונו קופר בן 17 גר במיאמי יש לי אחות בת 16 קוראים לה זואי היא החיים שלי לא מאוהב באף אחת כרגע האקס של לונה אבל נשארנו ידידים טובים..
חולה מסיבות החבר הכי טוב זה כמרון..

איך בינתיים ? זה לא יהיה סיפור ערסים אבל יפה תגיבו עם להמשיך….


תגובות (3)

בהצלחה בסיפור
אני כבר מחכה לפרק הראשון

18/07/2014 16:15

    אני כותבת את הפרק הראשון עוד מעט מעלה..

    18/07/2014 16:23

חוץ מזה שהסיפור במיאמי, אין הבדל בינו לבין סיפור ערסים. אני מציעה לך לראות בפרופיל של שנהב (half a heart) איך כותבים הקדמה נכונה.

18/07/2014 16:30
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך