Casta de lobos 😻פרק 2

Bloddy bomb 20/10/2019 412 צפיות אין תגובות

רות אנדרדה, המזכירה האישית של סזאר, חשה תחושה לגבי ניהול העסקים של בראוליו ומספרת לג'רונימו, שמדבר עם איש העסקים הצעיר, האוסר עליו לפקפק בכבודו ובנאמנותו מה יהיה לו.

מסיבה זו מבקש צ'יפנטס הזקן מסאר לתת הזדמנות לפטריסיו, שהוא תמיד הניח בצד, ובכך הופך אותו לחסר התקווה חסר האחריות שהוא.

ואז הוא מדבר איתו ומתחנן שהוא יתחייב לחברות ויחשוב על עתידו, אחרת אביו רק יגדיל את סבלו כשימות.

מאיה מגלה בבנק שהיא זקוקה לסכום כסף גדול וזה מה שהומברטו משתמש, שמנסה להפחיד אותה ולהפיץ איתה. האישה דוחה אותו ולאחר שנודע מפי עמית שהגבר חיטט באזור עבודתו הוא מאשים אותו שהוא זה שלקח את הכסף.

הוא מכחיש זאת ומציב אולטימטום לכיסוי סכום נעדרו או אחרת יחויב משכרו.

אלפונסינה מנהלת מערכת יחסים זוגית נוספת עם שותפו לעבודה, הפסיכיאטר פרנסיסקו סנדל, אותו הוא עזר כלכלית וסייע לה בכל מעשי עוולה למרות שהיה נשוי לד"ר אמבר לדזמה, שעוזרת לו בקליניקה.

אוהבים מתעלסים ונשבעים שאף אחד לא יידע אף פעם את הסודות שהם מסתירים.

נינל אורלנה, חברתו של פטריסיו, נמצאת איתו בהוראתו של אלפונסינה אבל במציאות היא אוהבת את לאונרדו פלקון.

שמציע לה לרמות את המאהב ולברוח.

בליווי גבריאל, אז הוא עוקב ומבחין שהם התנשקו בתוך המעלית.

יא משתמשת בפיתוי שלה כדי להטעות את העובד ולהיכנס לסוויטה שבה הם מוצאים את עצמם עושים אהבה, כי היא לוקחת וידאו ועלים לאחר ביצוע רעש וכמעט מתגלה. זה התראות בראוליו, שמיד הולך למסדרון אבל לא יכול לראות אף אחד. הוא מחליט שהוא והמאהב שלו צריכים להפסיק להתראות לזמן מה.

נמאס מבריונות במקום העבודה, מאיה פונה להומברטו והיא מבהירה שעליו להרגיע את התיאבון המיני שלו ,

הוא מנסה לאנוס אותה והיא מכה אותו בראש, כך שהוא מאמין שהוא הרג אותו.

זה נמצא במשבר. המשטרה מופיעה והומברטו אומר שהכל היה תאונה, בעוד שמאיה מקלה על עצמה עם רוזליה ומאזינה לדנטה שמבלבל את הכל ומאשים אותה שהיא לא

נאמנה לו.

הם מתווכחים והיא עוזבת את הבית, באמצע הגשם, כמעט נפגעה על ידי פטריסיו, שמגיע אליה. האישה נצמדת אליו ובוכה, מתוודה על רצונה למות.

רות הולכת לעבוד באחוזת לונגוריה ולוקחת מעטפה אטומה ומופנית אל אלפונסינה, שמכניסה בין הדברים של הבוס שלו, שמקבל את לאונרדו במשרדו, שמראה לו את הסרטון של בראוליו עם אהובתו ודורש סכום כסף של מיליונר בתמורה לא להפיץ אותו.

האיש מכחיש אותו ומוכיח את פטריסיו על כך שהוא מתקשר עם אנשים חסרי מצפון, מבלי שהוא יודע על מה הוא מדבר.

ואז הוא ניגש אל בראוליו, המכחיש שנכון שיש לו מאהב ומגן עליו אלפונסינה, אשר בהיותו לבד עם צאצאיו, סוטר לו ומאשים אותו שהוא טיפש.

בכן היא יודעת על ההומוסקסאוליות שלו, ואסרה עליו לבצע טיפשות ולהפריע לתוכניותיה.

מצידו של סזאר הזועם נעול במשרדו ומוצא את המעטפה המופנית לבן זוגו. הוא מתכנן למסור אותו, אך ספק מאשש אותו ומחליט לפתוח אותו, הוא מתמלא צמרמורת לקרוא את תוכן המסמך.

אלפונסינה מציעה ללאונרדו מיליון דולר תמורת הסרטון של בראוליו וגבריאל.

הגבר מסכים והולך לפגישה, שם האישה דוקרת אותו בדם קר, ואז מרססת אותו בבנזין ושורפת אותו חי בתוך מכוניתו, מבלי שאיש יוכל לשמוע זאת. היחידה מתפוצצת והרוצח בורח עם העדויות שבכוחה.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
תגיות:
סיפורים נוספים שיעניינו אותך