Casta de lobos 😻פרק 3

Bloddy bomb 21/10/2019 376 צפיות אין תגובות

לאחר שנודע לו על מות חברו, ניגש פטריסיו לנינל, שדוחה אותו ומבקשת ממנו לא לחפש אותה שוב, ואז לארוז ולעזוב את העיר, מכיוון שהוא באמת חושש שמאהבו נהרג בגלל שניסה לסחוט כסף מהלונגוריה.

הומברטו, שלא העלה שום אישום נגד מאיה, מנסה לאלץ אותה להיכנע אליו אך האישה מתנגדת כך שהיא מקימה אותו וגורמת לה לאבד את מקום עבודתה. היא צוחקת עליה כשהיא רואה אותה עוזבת, לא בלי לפני שתבקש שוב את אותה טובה להחזיר אותה. היא מחליטה לעזוב.

סזאר אומר לאלפונסינה לדעת את האמת עליה ומות אשתו הראשונה וזו הסיבה שהוא החליט לתקן את הנזק שנגרם לפטריסיו, שנאלץ להועיל ולהתנצל על כך שנגררה בגלל רשעותה של האישה, כנה ומבטיחה שהכל נכון וכי היא זו שהייתה אחראית לחסל את אשתו הראשונה של המיליונר ולהאשים את הבן הגדול, להועיל רק לבנו בראוליו. קיסר סובל מהתקף לב פתאומי ומתחנן מהנבלה לקבל את התרופה שלו, אך היא מסרבת ודורשת ממנו למות תוך כדי התבוננות בו מתפתל. את זה רואים אנדראה, שמנסה לעזור לאביה. דבורה מונעת ממנו לעזור לו ונשבע שהוא ירצה אותו גורל אם יזכיר משהו שראה. הוא מתקשר עם פרנסיסקו והוא נמנע מלבצע נתיחה שלאחר המוות על המטופלת שלו ומופתע כשהאישה מבקשת ממנו לעזור לה, מכיוון שהכרחי שאנדראה תתאשפז במרפאתה.

עם מותו של קיסר, חרונימו מבקש מפטריסיו לשכוח את הפסדיו ולהתחמש באומץ לב, מכיוון שעכשיו יותר מתמיד עליו להתמודד עם אויביו הנסתרים.

ואלפונסינה ובראוליו מאמינים שעכשיו כל האימפריה המשפחתית תעבור לידיהם ולא יהיה שום דבר שיעצור אותם, אם כי היא מסוקרנת לדעת איך היה שבעלה ידע את האמת והחשדנות של אלווירה, שנשבעת זאת, אם היא זו שגילתה את המנוח, הוא יגרום לה לשלם באמצעות בנה. בן הדוד לא חושש ממנו ולמרות העלבונות שלו הוא מייעץ לו לא לשיר ניצחון, מכיוון שסזר לא היה טיפש ופעל מבעוד מועד.

דנטה תוקף את מאיה בקנאתו והדודה רוזליה מדברת איתו לשקול מחדש ולהיות זו שהוא היה רגיל איתה, מכיוון שהוא לא יכול להמשיך לעצבן את אשתו, אותה מילא באשליות שמעולם לא הגשים. הוא בכל זאת משוכנע שאשתו היא זונה שבוגדת בו עם אחרים ומבטיחה שאם היא תעז לעזוב אותו, הוא יתאבד.

בראוליו מאס בחייו ומבקש להתגרש מולריה, כדי לקבל את ההומופביה שלו בציבור ושהיא תהיה עם גבר מכובד שיאהב אותה.

. אלפונסינה אוסרת זאת ומבטיחה שאם הוא יעז לבצע טיפשות, היא לא תהסס להוציא את אהובתו מהדרך.

בלהיטותו להיטיב עם בנו ולפגוע באלפונסינה, מסתירה אלווירה את המעטפה שקרא סזר המנוח, לעשות בה שימוש בבוא העת וכך, כשמגיע הזמן, להרוס את בן דודו ולהסיר את מסכת הגברת המכובדת שלו.

ואז הוא מבטיח לאנדראה שאדגר מאוהב בה עוד מילדותם וכי היא חולמת על היום שמתאים לה. הוא מבין שהילדה גרועה מאוד ונבהלת כשהיא מגלה שאלפונסינה תרמה למותו של אביה.

לפני שמת, סזאר ביצע שינויים בהם הוא מציין שבמועד מותו יתפוס את מקומו כנשיא התאגיד על ידי פטריסיו וכי הונו, כמו גם האימפריה שלו, יעבור לראשון בניו שיש לו בכור.

אלפונסינה מבקשת לאתגר את השינויים הללו ובאופן פרטי ג'רונימו ממליץ לה לא לנסות מכיוון שהיא יודעת היטב מדוע בעלה פעל ברגע האחרון. האישה חוששת כי ג'רונימו מודע לכל דבר ובהקלה מאשים את בראוליו בהחלטת המנוח.

ובכן, הוא גילה שעכשיו ולריה בהיריון כי זו תהיה הדרך היחידה להשיג את הכל. הוא מנסה אך לא מרגיש מסוגל להתעלס עם אישה. הוא משוחח עם גבריאל והוא מציע לו לבחור בהזרעה מלאכותית ולהציע טיפול לוולריה, כך שזה ייתן לו גירושין ומשמורת של צאצאיו.

אנדראה מתעקשת להאשים את אלפונסינה במות אביה ובתחילה האם סטרה לה ונשבעת שאם תחזור על כך ומישהו יבוא להקשיב לה, היא לא תרחם עליה ותתוודה עד כמה היא מתחרטת שילדה אותה. זה חסר תועלת שלא שימש אותה אלא גורם לה לבעיות.

הילדה מסתכמת עם פטריסיו, שאומר שהוא רוצה למות והוא מתמודד עם האם החורגת, שמוכיחה אותו על כך שלקח ברגע האחרון את הכל מברוליו.

מאיה מבקשת מדנטה להתגרש ולאחר לחימה הוא עוזב את הבית. מיוסר, הוא נכנס לאחד ממלונות לונגוריה ומטפס לגג משם הוא משליך את עצמו לחלל הריק.

מותו מטלטל את רוזליה ומאיה, שמרגישים אחראיים ובשל ההוצאות אין לה ברירה אלא לחזור לבנק ולהתחנן בהומברטו להחזיר את תפקידה.

זה מציב אותו כתנאי שהוא מתמסר אליו מרצונו. האלמנה עומדת לעשות זאת אך מוותרת ועוזבת, הולכת למקום בו דנטה החליט להתאבד, לקיים מפגש חדש עם פטריסיו, שמקשיב לה ומדבר עם ג'רונימו, כדי לתת לה עבודה.

מאיה משתכרת ומלאת תודה, מסיבה לא ידועה, שמזמין אותה לארוחת ערב ושניהם, ברגע של חולשה,מתנשקים. זה גורם לה להרגיש אשמה ומחליטה לפרוש מתפקידה.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
7 דקות
תגיות:
סיפורים נוספים שיעניינו אותך