Bloddy bomb
האם ולריה תתגרש מבראוליו? האם היא תתחיל חיים חדשים עם התינוק שלה ושל סרחיו? מקווה שתאהבו❤❤❤❤

casta de lobos 😻פרק 5

Bloddy bomb 22/10/2019 409 צפיות אין תגובות
האם ולריה תתגרש מבראוליו? האם היא תתחיל חיים חדשים עם התינוק שלה ושל סרחיו? מקווה שתאהבו❤❤❤❤

ולריה גילתה שהיא נכנסה להיריון וחוששת שבראוליו יגלה את הונאתה.

עם זאת, אלווירה מגלה שמגלה את אלפונסינה, שמברכת את בנה, שמפלילה את אשתו על כך שהיא בוגדת בו.

היא אומרת לו לדעת על גבריאל ומציעה שכעת כשהוא אחראי, הם מעמידים פנים שהבן שייך לשניהם וכך הוא משתלט על אמפוריה לונגוריה.

מבולבל, הבעל חושב על זה ומאמין שההזדמנות הוצגה לו על ידי עריכת מסיבה שתודיע שהוא יהיה אב.

פטריסיו מברך אותו, אליו מבקש האח הצעיר שלא להיות צבוע, אם כי הוא יודע כי ימי הזוהר שלו עומדים להסתיים.

אולם הם מתעלמים גם שמאיה בהיריון , ורות הבחינה בזה .

אז הוא אומר את זה לג'רונימו, שמדבר עם העובדת ומבקש ממנה שלמען ביטחונו, אם הבן הוא מפטריסיו, שהיא תשאיר את ההיריון שלה מוסתר, אפילו מאותו אבא, מכיוון שההריון שלה מהווה איום וחייה והתינוק שלה בסכנה.

פטריסיו מרגיש שהוא התאהב במאירה ומדבר על זה עם ג'רונימו, שמבטיח לו שהאישה טובה וסבלה כמוהו.

הוא מעודד אותו להילחם אפילו נגד בראוליו ואלפונסינה ולא לתת לו לקחת את מה שהוא שלו. לאחר מכן הוא מבקש ממארה להפוך לאשתו והיא מקבלת, ולכן הוא מזמין אותה לארוחת ערב משפחתית, שם הוא מכריז על מחויבותו, מחריד את אלפונסינה, שמנסה לשכנע אותו לטעות בכך שהוא מתחתן עם מישהו שלא זה מסוגו.

העיתונאי עומר גוזמן מגיע למסיבה זו, שאמבר מייעצת לו כי אם הוא מבקש מידע מתפשר ממשפחת לונגוריה, שהוא יעקוב אחר צעדיה של אלפונסינה.

ד"ר אסקודרו מבקש לשוחח עם סזאר ונבהל לגלות שהוא מת. יש לו מפגש עם ג'רונימו, שמאפשר לו לדעת כי ליאונורה, אשתו הראשונה של המנוחה, חיה. הם לא יודעים שאדגר שמע אותם והודיעו לאלפונסינה על כך. מבועת, היא מתקשרת לפרנסיסקו, שמגלה ממה שהוא חושש מזה שנים קרה, ולכן עליו לשלם עבור טובות החסד שעשה בעבר ולתמוך בה. לאחר מכן האישה לומדת בפני אדגר שהוא יבחן עליו מבחן לקמוס והתגמול על נאמנותו יהיה גדול כמו אמונו.

הוא מבטיח להיות נחוש בדבר הכל בשבילה ולוקח אותה לבית האבות, שם טוענת האישה שהיא אחותה של ליאונורה, מבועתת וסובלת ממשבר כשהיא רואה אותה מולה. ד"ר אסקודרו מופיע, ומדבר עם אלפונסינה ואומר לה שהאדם היחיד שיכול לחתום על נסיגת המטופל שלו הוא בנו פטריסיו.

אלפונסינה עוזבת את המרפאה בזעם ואז מורה לאדגר להתחזות לפטריסיו ואחראי לשלם כל דבר כדי להשיג מסמכים אותנטיים, בפניו, מכיוון שהיא נחושה להוציא את ליאונורה מבית האבות.

סרחיו וולריה התאהבו אבל היא נמנעת מכך מכיוון שהיא חוששת לאבד את הכל עכשיו כשהיא בהיריון , והוא מסתכן עם אלווירה, שמדברת עם עלמה ומעדכנת אותה בכל דבר, וזו הסיבה שהיא נוזפת במלווה על כך שהיא לא מכבדת את סעיפי עבודתה, בידיעה שהיא מחכה, ולכן היא מבטלת אותו.

עם זאת, הוא משוכנע שהבן הזה הוא שלו.

מצד שני האישה שבהיריון מחפשת את גבריאל ומבקשת ממנו שיתרחק מבראוליו לתמיד.

האמן גורם לו לראות שנישואיו הם פארסה שתסתיים במוקדם או במאוחר ותוכיח את אהובו על כך שהוא חי יחד עם אשתו.

בראוליו מזכיר לו שיש לו חובות ואף פעם לא מזכיר שבנה של ולריה הוא לא שלו.

נחושה בדעתה להפוך את חייו של פטריסיו לגיהינום, אלפונסינה מציעה למאיה הרבה כסף לגייס במזבח אך הארוסה דוחה את הצעתה .

היא רוצה להגיד לה שהיא בהיריון אבל אז היא נזכרת בעצותיו של חרונימו.

אדגר מעמיד פנים שהוא פטריסיו וביקר אצל ליאונורה, שהוא מבטיח שייקח אותה למקום בטוח.

סוף סוף היא מצליחה לדבר וטוענת כי היא חושדת שגונסלו אסקודרו התקבל לעבודה על ידי אלפונסינה כדי להרוג אותה. היא מסכימה לעזוב ונלקחת לבית החולים הפסיכיאטרי של ד"ר סנדל.

המטופלת נחרדת כאשר אלפונסינה מופיעה לפניה ובציניות רבה אומרת לה שהיא הפכה את חיי בנה לגיהינום וכעת היא תשלם על כך שהיא לא נפטרה כשהיתה צריכה לעשות זאת.

ליאונורה סובלת ממשבר ונשלחת לצינוק, שם אמבר מטפלת בה, בעוד אחותה הסוטה מתבוססת עם פרנסיסקו.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
6 דקות
תגיות:
סיפורים נוספים שיעניינו אותך