Casta de lobos 😻פרק 8 ואחרון

Bloddy bomb 24/10/2019 397 צפיות אין תגובות

מאיה מזמנת לארוחת ערב משפחתית ובו ניתן לראות את העדות לכך שבנו של ולריה הוא שלו וכי זה שמת לא נשא את דמו של פטריסיו שכן היה בנו של גיסתו אך לא של אחיו. זה מאומת על ידי נוכחותה של רבקה, שמאפשרת לכולם לדעת כי הבן ולריה ילדה הייתה של סרחיו. זה מפתיע את פטריסיו, שאינו יכול להבין כיצד משפחתו הצליחה להרבה מעשי זוועה לשמור על הונו של אביו. הוא נשבע שהוא ייתן להם את המגיע להם ויחל לזרוק אותם מהבית מחוץ לאמו.

טלז עומד מאחורי פרנסיסקו, שמנסה לברוח לחו"ל באחד המטוסים המשפחתיים של לונגוריה שמתפוצץ באוויר.

מותה של אמבר הורס את תקוותיה של מאיה, בידיעה שהם יכולים לעזור לה לאשש את מעשיהם הלא-טובים של בראוליו ואלפונסינה. לאחר מכן הוא מתעמת עם ולריה, שדבקה בתינוק החי ומאשרת שזה שלה.

עם זאת, אלווירה מייעצת לאישה המופרעת להיות שותפה לפשעיה של חמותה ובעלה.

האם בוכה מכיוון שהיא מתנגדת שאיבדה את בנה.

עם זאת, מאירה מתחננת שירחמו עליה ויבין את הכאב שעברה ואשר ולריה עצמה אחראית בחלקה.

ג'רונימו מבטיח לבראוליו ואלפונסינה שעם מה שעלה לאור הם איבדו הכל ולא יוכלו לטעון דבר מירושה של צאר. האלמנה עם זאת יש לה שרוולים ונשבעת שלפטריסיו לא תהיה ברירה אלא לתת לבראוליו את כל ההון ואת קונסורציום לונגוריה.

ראוליו שואל את גבריאל אם דיבר עם מאירה על חילופי ילדים. המאהב לשעבר מקבל את זה כמו גם שסיפר לאישה שמתכננת להרוג את פטריסיו, ולכן בראוליו הזועם, שסונוור מכעס, מכה אותו בכוח להרוג אותו, בורח, מבולבל, מבין מה הוא עשה.

מותו מעורר חשד בוולריה שלא יודעת מה לעשות ומבקשת מברוליו להתגרש אך הוא לא מקבל זאת ומפלט באלפונסינה, שמתוודה שמותו של ד"ר סנדל לא היה תאונה, מכיוון שהיא גרמה לפיצוץ המטוס, כנקמה.

אלווירה מבקשת מאדגר לצאת לחו"ל וגורמת לו להבטיח שלא היה לו שום קשר לפשעיו של דודתו. הנער אומר לא ומבקש את אמו עזרה, אליה הוא לומד שהציל את אנדראה ולאונורה. אם ובנה מחליטים להצטרף ולגלות כמה סוגיות מתפשרות של אלפונסינה, כך שהיא מתקשרת עם גוזמן ומגלה הכל, מכיוון שהיא חוששת לחיי בנה ולכן גם מעניקה למאיה את המעטפה שלשמה סזאר, איבד את חייו.

זה בתורו נותן את זה לפטריסיו, שמצטמרר ללמוד שאמו חיה והיתה בסנטוריום הנפשי של ד"ר סנדל. הוא מחליט להתעמת עם דודתו, מול כל אחד מפשעיו ומתוודה שהוא כבר יודע את האמת על האש בה אימו כביכול מתה.

אישה, צינית, מקבלת את זה ומציעה לבצע אינטר-קבביה: להחזיר לאמו בתמורה שהוא ייתן לבראוליו את הירושה ואת קונסורציום לונגוריה.

מה ששניהם מתעלמים זה שבזכות אלווירה, מאירה הצליחה לראות את אנדראה ולאונורה, שמבקשת ממנה לצאת ולסיים את הרוע של אחותה, בעוד בראוליו מתכנן להרוג את אחיו.

ג'רונימו משוחח עם המפקח טלז ומספר לו על חשדותיו בנוגע למותם של רות וד"ר אסקודרו, כמו גם על התחזותם של ילדי ולריה ובראוליו, ולכן הם מבקרים אחרונים והוא מודיע להם שהתעלם ממנו ושהכל תוכנן על ידי אמה, שבגדה בה. מצד שני, פרנסיסקו לא מת בפיצוץ ומצהיר על מעשי עבירותיה של אלפונסינה, והבטיח שהיא רצתה להרוג אותו וחשפה כיצד שמרה את אחותה ליאונורה כלואה בבית החולים הפסיכיאטרי, שכולם האמינו שהיא מתה.

עד מהרה הוא זוכה לביקור מהאישה, שמגלה שאנדראה היא בתו ואז מנסה להרוג אותו אך נוכחותם של רופאים ואחיות נמנעת ממנו, ולכן הוא בורח. ד"ר סנדל לא יכול להאמין בזה וצורח, נואש, עכשיו יותר מתמיד יש לו הרצון לחיות.

בראוליו יודע שפרנסיסקו יכול להרוס לא רק את אמו, אלא גם אותו, ולכן הוא מצליח, כשהוא מחופש לרופא, נכנס לבית החולים בו הוא נמצא ורוצח אותו, מזריק רעל קטלני.

פטריסיו מצטמרר להתאחד עם אמו, אותה הוא מנשק ומחבק, ומטלטל גם את מאיה וגם את ג'רונימו, שמברך את האישה.

מצד שני, מאירה מקבלת מכתב שאמבר עזבה אותה לפני שמתה ואומרת לה שאנדראה היא בתם של אלפונסינה ופרנסיסקו.

פטריסיו מגלה ושניהם רוצים להסתיר את האמת הזו מהילדה אבל היא מגלה את האמת וסובלת.

הוא מחליט שיעזוב את הבית יחד עם אלווירה, שהאחיין וליאונורה הקפידו להיות שותף לעבודה של אלפונסינה, אך מאיירה לא מאפשרת זאת ומתחננת לפטריסיו לקבל אותה כי הוא תמיד היה חלק ממשפחתו. הוא נצמד לילדה ומבטיח לו שהם תמיד יהיו אחים.

בתשובה על טעויותיה, מחזירה ולריה את בנה למאיה ומחליטה לומר את כל האמת לעומר גוזמן ואז לעזוב את הארץ.

האם מרגישה שמחה עם בנה בזרועותיה וחוגגת אותו עם פטריסיו, שהבטיח לוולריה שהוא לא ישאיר אותה חסרת אונים.

ג'רונימו קורא ללאונורה להופיע בפני התקשורת ולהוקיע בפומבי את אלפונסינה. זה נעשה והנבל סובל מהכחשה חברתית, נרעד כאשר אלווירה נודעת שבמשך שנים היא הייתה אחראית על כל דבר ומסר את הראיות לקיסר, על מנת להרוס את זה. הנבל הזועם מכוון את בן דוד שלה באקדח, נחוש בדעתו להרוג אותה. נראה כי אדגר עוצר אותה וכאשר היא נלחמת בנשק שנורה הוא נפצע. אלפונסינה בורחת ואלווירה סובלת כשהיא רואה את בנה מדמם. הוא מתנצל על כך שדחה אותה ואנדראה מופיעה, שמתחננת שלא ימות.

בראוליו לא יכול להאמין לכל הפשעים שאמו מבוקשת ולפתע מופתע מטלז, שעוצר אותו ברצח ד"ר סנדל, מכיוון שמצלמות בית החולים סגרו אותו.

המעצר שלו יוצא בעיתונים וככה אלפונסינה מגלה על זה, שסובלת ומקללת את פטריסיו, נשבעת שהיא תהרוס אותו.

זמן אחרי: מאיה ופטריסיו שמחים עם בנם וחברת ליאונורה שלעתים יש לה סיוטים שמעבירים אותה בגלל שחיה בקליניקה הפסיכיאטרית.

עם זאת, הארבעה הקימו משפחה והחזירו את מעמדם לונגוריה האותנטית, היות והוא מונה לנשיא הקונסורציום ויורש אוניברסלי של הונו של סזאר, שתמיד נתמך על ידי ג'רונימו

הנאמן.

אנדראה גרה עם המשפחה, שמצאה חבר נהדר במיירה ומבקרת ללא הרף את אלווירה ואדגר, שגרים בבית שלהם, שם שתי הנשים דואגות לו מכיוון שהוא נשאר ללא תנועה זמן מה. ונמצא בהחלמה.

ולריה מבקרת את בראוליו בכלא ומודיעה לו שהם התגרשו ולעולם לא יתראו.

היא ממליצה לו לשקול מחדש ולבקש עזרה, כי נראה שהאיש מאבד את דעתו ועומד להשתגע, מכיוון שיש לו הזיות.

גוזמן מפרסם את כל מה שקשור למשפחת לונגוריה, ונגזר ממנה תביעה מוגשת, ולכן מאיירה מבקשת שתציע הצעה: תפסיק לפרסם את לונגוריה בתמורה לחזרת התלונה ולדעת בהחלט את כל האמת. העיתונאי המקובל יותר מתחיל לכתוב ספר בשם קסטה דה לובוס.

טלז ממשיך לחפש את אלפונסינה, שהצליחה להסתתר היטב ולבעול את הלונגוריה, מכיוון שהיא רוצה לסיים אותם בכך שהוא מאמינה בהם אשמים בהרס שלה ובנה.

היא משתמשת ביום השנה לחתונה של מאיה ופטריקיו כדי לחדור את האחוזה, בתחפושת, כדי להיפטר משיר הערש של תינוקה ולקחת אותו בזרועותיה, ואז לאיים על הנישואין ולאונורה, נשבעת שאם היא ובראוליו לא היו יכולים להיות מאושרים ולהנות מהון של לונגוריה, גם הם לא יעשו זאת.

זה מצביעה על ראשו של התינוק, נחושה בדעתה להרוג אותו, מבלי שהמשטרה תוכל לעשות משהו כדי לעצור אותה.

לפתע נשמעת זריקה שמטלטלת את כולם ומפחידה את הנבל, שמאפשרת למכונית שלה להתפוצץ בתוך דקה.

יש לה פצע ירי מכיוון שאנדראה ירה בה בגבה, מבולבלת. מאירה לוקחת את בנה מייד ומתאחדת עם בעלה ואילו הילדה, המופרעת, מוגנת על ידי המשטרה, ששמה אותה. אלפונסינה נופלת על האדמה, מתה, בעיניים עצומות, וכשפטריסיו מגיע אליה, היא פותחת אותם, מביטה בו בשנאה עזה, כאילו מזהירה שלמרות כל מה שעשתה, הדם של זאביה עוד עתיד לחיות מחדש.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
11 דקות
תגיות:
סיפורים נוספים שיעניינו אותך