swag12
סליחה שזה קצר,כמו שכבר הסברתי אתן יודעות למה... אני ממש משתדלת וביקשו היה לי זמן לכתוב את הפרק המזורגג הזה שנכתב ונמחק כבר פעמיים!! תודה לכל המדהימות והתומכת פה...אוהבת אתכם❤️

Change your life❤️20

swag12 07/01/2014 1521 צפיות 12 תגובות
סליחה שזה קצר,כמו שכבר הסברתי אתן יודעות למה... אני ממש משתדלת וביקשו היה לי זמן לכתוב את הפרק המזורגג הזה שנכתב ונמחק כבר פעמיים!! תודה לכל המדהימות והתומכת פה...אוהבת אתכם❤️

״אני כזאת מפגרת..״ מלמלתי לעצמי באכזוב ויצאתי מהסטודיו.
הגעתי לחדר שלי וזרקתי את עצמי בקפיצה ענקית על המיטה. עצמתי עיניים ונשמתי עמוק.
׳ את מאחרת ׳ מאיר שלח לי. אוחח זה כזה מעצבן! לא אכפת לו אם קרה לי משהו שבגלל זה לא הגעתי אכפת לו רק שאני יגיע וזהו!
׳ואם חטפו אותיי? ׳ שלחתי לו בהתחכמות
׳טלי ראתה אותך לפני שתיי דקות עוברת בלובי,היחיד שחטף אותך זה את. רדי עכשיו.׳ הוא שלח.
אני הפאקינג בת שלו,למה אני צריכה לעבוד בזמן שהוא מחלק לעובדים שלו חופשים על ימין ועל שמאל,אליהם הוא יותר נחמד ממני,בכל מקרה להם יש זמן חופשי להסתובב במלון יותר ממני. לא שאני רוצה כן?
׳קפוץ לי!׳ באתי ללחוץ על שלח ומהר מחקתי
׳ירדתי.׳ שלחתי לו ונעלתי את המסך.
בצער רב וביגון קודר (או איך שלא אומרים את המשפט הזה..) ירדתי למטה. נכנסתי למטבח הענק הזה שהוא כל עולמיי! -חוץ מהאנשים שם.. בימים שאני עצבנית או שסתם לא הולך לי טוב,אני ״מתגנבת״ לבפנים- נכנסת בשתיים עשרה בלילה כי יש לי מפתח.- ולוקחת את הדליים של הגלידה הענקיים האלו,בגודל של כיסא,ועולה איתם לחדר. וניל עוגיות,מסטיק ונוגט. הטעמים האהובים עליי!
״הגעתי..״ אמרתי בחוסר רצון וקשרתי את הסינר הזה. לא מבינה למה,בבית מלון,פותחים מסעדה! יש פאקינג חדר אוכל ממול. אבל לאאא זה מלון על רמה.. סעמק על רמה,רמה כמו הגובה שלי.
״את משרתת את שולחן שמונה.״ אסי אמר לי,השף החדש שמחליף את יוסי(אני כבר לא זוכרת איך קוראים לא זרמו..) אחריי התקרית שקרתה עם האגוזים בחתונה של מאיר ושירלי,שמאוד מפתיע אותי שהם עוד לא התגרשו.
״טוב..״ עניתי בקרירות והתקדמתי אל עבר הדלת שמקשרת בין המטבח למסעדה עצמה,בדיוק בן נכנס-
״לא משרתת את שולחן שמונה.״ קבעתי והלכתי אחורה
״לין פאטל האחת והיחידה משתפנת?״ בן שאל אותי בהתגרות. שונאת,שונאת אותו!!!
״אזולאי,סתום תפה.״ אמרתי לו בעצבנות
״פאטל מפחדת ..״ הוא אמר בהתגרות וצחק עליי.
אם יש משהו אחד(בין הרבים) שמעצבן אותי זה שקוראים לי פחדנית ,כי אני לא.
לא יודעת זו כנראה בעיה של אגו או משהו תמיד שקוראים לי פחדנית אני חייבת להוכיח שאני לא.
וכולם יודעים את זה.
״אזולאי אל תשחק איתי אני יודעת מה אתה עושה..״ אמרתי לו וגילגלתי עיניים.
הוא המשיך לצחוק עליי ולעשות לי קולות של תרנגולות.
״סעמק אני לא מפחדת!״ צעקתי ולקחתי בזעם את העט והמחברת הזאת מה שזה לא יהיה. שמעתי את בן צוחק מאחורה. יופי בן .. תודה רבה
״כן הוא כבר ראה אותה אתה לא מבין איזה פריקית היא אמא..״ שמעתי אותם מדברים עליי.
״יפה שגם אחרי בצפר אני נושא השיחה שלכם.״ אמרתי להם בקרירות ונעמדתי מולם.
תהל,אביאל,שני,טוהר,אלירן ולידור, עם דגש על ה-ולידור.
הוא הסתכל עליי במבט מצטער ומהר הסטתי את מבטי ממנו.
-מוקדם יותר היום-
הגעתי לסטודיו, עד שהוא יגיע.. הדלקתי את המוזיקה והתחלתי לעשות חימום,אני חייבת להפציץ בהופעה כדי לעוף מהמלון המחורבן הזה ומישראל בכלל.
חצי שעה,שעה.
הוא תקע לי ברז.
״אני כזאת מפגרת..״ מלמלתי ויצאתי מהסטודיו.
-עכשיו-
״חשבתי שהמלון של אבא שלך.״ אלירן ניסה לקטול אותי.
״חשבת לא נכון.״ אמרתי וחייכתי חיוך ציני כזה ( לא חושף שיניים)
״אז למה פאטל לקח אותך לעבודה?״ שני שאלה,שונאת שקוראים למאיר פאטל.
״סתם הוא בא לקחת אותי לעבודה כי עוד אין לי רישיון.״ שיקרתי והם קנו את זה.
״שזה מזכיר לי״ הוספתי ואמרתי ״ אתה לא אמור להיות במשמרת ?״ שאלתי את לידור
״מאיר נתן לי חופש״ הוא אמר בשקט,יופי,שיתבייש.זה מה שהוא אמור להיות -מבויש-
״שוק״ מלמלתי לעצמי בשקט אבל מספיק חזק לשידור ישמע,כי כל השאר מרוכזים בעצמם.ובתהל.
״טוב אז אני ארצה סלט..״ תהל אמרה בחיוך מזויף.
התחלתי לרשום את ההזמנה
״בעצם..את הדג והאורז״ היא שינתה בכוונה.הפנתי לה מבט עצבני וגילגלתי עיניים, מחקתי את מה שרשמתי והתחלתי לרשום מחדש
״בעצם בא לי צלי ואורז״ היא אמרה וכולם צחקו. כולל לידור.
כולם נתנו לי את ההזמנות שלהם חוץ מלידור. באתי ללכת וטוהר עצרה אותי
״ שכחת את החתיך הזה״ היא אמרה ועשתה ללידור עיניים,תהל הסתכלה עלייה במבט רצחני והיא מהר הרכינה את ראשה למטה.
״איפה?״ אמרתי בעוקצנות והסתכלתי מסביבי.
״בואנה חתיכת קטינה פלצנית מסריחה!״ אלירן צעק עליי.
״אני לא קטינה פשוט אתם הגדולים שהתחלתם להיטפל אליי.״ אמרתי (הם בגיל של לידור,גדולים ממנה בשנתיים)
״מה את חושבת שהמלון של אבא שלך?!״ טוהר צעקה וראיתי את לידור מבליג חיוך. צוחק עכשיו יופי.
״כן חיה בסרט זאת,כולה המנהל עשה בטח טובה להורים שלך כי יש לכם אותו שם משפחה גם כן זאת״ תהל אמרה. ולידור גירד בעורפו. אני זוכרת שזה מה שקרה עם החבורה שלו. שקראתי לו הערס הנורמלי.
״אנחנו נתלונן!״ אביאל הוסיף
״ חופשי!״ אמרתי והלכתי משם.
״חבל שהחוטף הזה לא השאיר אותה עיוורת עם רגל פגומה לתמיד.״ שמעתי את תהל אומרת וציחקוקים אחרייה. הסתכלתי אחורה רק כדי לבדוק,לידור הסתכל עליי,ואז על תהל,שהייתה עם מבט רצחני ,והוא הצטרף לצחוק שלהם. הסתכלתי עליו במבט מאוכז ויצאתי משם.


תגובות (12)

תמשיכי

07/01/2014 11:15

לידור מה יש לךךך…….אוחחחח…
זה מושלם ואני לא מתפלא…כי כול הפרקים מושלמים…
תמשיכיייי מהר!
♥♥♥לין

07/01/2014 11:21

איזההההה מגעיליםםםם ובמיוחד תהל הכלבה הזאת ולידור
תמשיכייייי דחוףףףףף

07/01/2014 11:22

לידור?? אני באה לרצוח אותך עכשיו יבם זונה מקבל בתחת אחד צפי שרמוטט!!
והתהל הזאת זונה בת בת זונה גם כן זאת יש לה מחלות זאת

07/01/2014 12:25

איזה חרא לידור! איזו חרא תהל!
בא לי לרצוח אותם!!
מסכנונת…

תמשיכי!

07/01/2014 13:28

שונאת אותםם והלידור הזה? שימות תמשיכיי דחוףף

07/01/2014 13:30

תמשיכייייי עכשיוווו !!

07/01/2014 13:44

איזה כלב לידור אמלההה

07/01/2014 14:23

מהממממממם מהמממממם מהמממממם!!! תמשיכי!!!!!!!!!!

07/01/2014 15:36

מה עובר על לידור?? תמשיכי!

07/01/2014 15:49

אני מתחילה לשנוא את לידור יותר משאני שונאת את האחים שלי!!!!!
תמשיכיייייייי

07/01/2014 22:17

תמשיכי!

08/01/2014 07:11
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך