swag12
קצר כי זה חצי פרק!!!
עכשיו ממשיכה לכתוב❤️
ממש התאכזבתי מהתגובות ..
מ18 ל6.. כיאלו מה?
חשבתי שאהבתן את הסיפור..

Change your life ❤️ 37 חלק א׳

swag12 09/02/2014 1143 צפיות 5 תגובות
קצר כי זה חצי פרק!!!
עכשיו ממשיכה לכתוב❤️
ממש התאכזבתי מהתגובות ..
מ18 ל6.. כיאלו מה?
חשבתי שאהבתן את הסיפור..

״ אני יודע שקרה משהו..״ לידור ניסה לדובב אותי..
״ לא קרה כלום. תפסיק לחשוב שאתה יותר טוב מכולם!״ צעקתי עליו וקמתי ממנו, היינו בחדר שלי.
״ את רואה, קרה משהו.״ הוא ענה וקם אליי. הוא ראה שאני לא מגיבה וחיבק אותי.
״ את מתנהגת כמו לין הישנה.. הקטנונית, המעצבנת, המציקה, החופרת,הרעה ה-״
״ טוב טוב!!״ קטעתי אותו. בכל זאת, מדברים עליי.
״ לא סיימתי!״ הוא גיחך וגרר אותי בחזרה לשבת עליו, נשענתי את ראשי על כתפיו והוא ליטף את שיערי.
״ עכשיו את לין החמודה, שכיף לבלות איתה, שמחייכת חיוך אמיתי ולא ציני, שגם לפעמים מתנהגת כמו לין הישנה אבל עם טעם.״ הוא אמר ונישק אותי בצוואר. לא יכולתי לשמוע את זה…
״ קיבלתי את המלגה ללמוד בניו יורק.״ הטלתי את הפצצה. בבקשה שישנא אותי עכשיו!
״ ברצינות?!״ הוא שאל מאושר וסובב את ראשי אליו.
הנהנתי.
למה הוא מאושר? הוא לא רוצה להיות איתי?
״ לא בקטע הזה!״ הוא מהר אמר ונישק אותי בלחי
״ זה החלום שלך!״ הוא הוסיף וגרם לי להיזכר בשבועה שלי.. שברגע שתהייה לי את ההזדמנות להתחפף מישראל אני אעשה זאת. אבל אז אמרתי את כל הדברים כי לא היה לי בשביל מה להישאר..
עכשיו יש לי.
״ אני לא רוצה לעזוב אותך.." אמרתי והטמנתי את ראשי בחזהו.
״ נו לין מימלא אני מתגייס בעוד שבוע!את בקושי תיראי אותי!״ הוא ניסה לשכנע אותי.
״ ממש מעודד!״ גיחכתי ונשכתי אותו בצוואר.
״ אל תעברי נושא!״ הוא לחש והפך אותי ככה שהוא מעליי.
צחקתי והסתכלנו אחד לשני בעיניים.
אני יודעת שאני רוצה להישאר.
״ אני לא רוצה שבגללי תוותרי על החלומות שלך.״ הוא אמר ברצינות
״תאמין לי שברגע שאני ארצה ללכת אני אלך. אני פשוט.. רוצה להיות איתך.״ אמרתי וליטפתי לו את הלחי.
״ פשוט תגידי שאת מכורה לסקס שלי..״ הוא צחק. צחקתי בציניות והעפתי אותו ממני.
״ צוחק איתך חצי שליי!״ הוא אמר ומשך אותי לנשיקה ארוכה..
איתו אני רוצה להישאר!


תגובות (5)

ממש אהבנו יאלה המשך

09/02/2014 07:10

הוא מושלם !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ועוד מיליון סימני קריאה תמשיכי דחוף!!!!!!!!!!!!!!!

09/02/2014 07:29

הסיפור הזה מושלםםםםםם
תמשיכיייייייי דחוףףףףףףףףףף

09/02/2014 07:39

הסיפור מושלםם . תמשיכיי

09/02/2014 07:41

יא מושלם אני מתה על הסיפור הזהההההההההה

09/02/2014 07:46
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך