Change your life 13

14/05/2014 671 צפיות תגובה אחת

הגעתי לבית הספר, ולצערי , הדבר הראשון שראיתי בכיתה היה את קיילה עם השפוטות שלה, אבל עם הפתעה לא נעימה.
רוז, ג'יין, דני וליה היו שם איתה. צחקו, דיברו, הסתכלו עליי לשניה והסיטו מבט.
"רוז, אנחנו צריכות לדבר." אמרתי, והיא גלגלה עיניים. היא יצאה איתי מהכיתה.
"מה את רוצה?" היא שאלה אותי בחוסר סבלנות
"נכון שזה לא היה רעיון שלו, כל זה?" שאלתי, מצביעה על הבטן שלה.
"ואיך את יודעת את זה?" היא שילבה את ידייה.
"ציפור קטנה לחשה לי." אמרתי. לציפור הזאתי קוראים דין. אתמול אחרי הצהריים מצאתי את עצמי הולכת לדין, מתפרקת ושומעת דברים שהסתירו ממני. מסתבר שהם שכבו יחד כבר מעל לחודש, ולא ידעתי מזה בכלל.
"אפשר לדעת מה עשיתי לך שמגיע לי היחס הזה?" שאלתי אותה. "למה בגדת בי??"
"לא יודעת." היא אמרה, מרכינה את ראשה. "כנראה שהייתי מאוהבת בו.."
"לא חשבת לספר לי? " שאלתי אותה.
"זה לא עניינך."היא אמרה, רואה את מאט מרחוק ומתקרבת אליו בחיוך. הסטתי מבטי לאחורה, רואה אותם מתנשקים ומתמזמזים לי מול העיניים.
אז פשוט הלכתי.
"היי.." אמרתי, כשראיתי את דין.
"היי." הוא אמר, בדיבור קר.
"קרה משהו ?"שאלתי אותו , והוא הסתכל עליי במבט שבור וכועס. לא ידעתי מה יש לו, עשיתי לו משהו?
"כן,קרה." הוא אמר לי.
"ואני יכולה לעזור במשהו??"שאלתי אותו, באמת בכוונה לעזור.
"כן, את יכולה לשמור את הסודות שלך בשקט ולא לספר אותם לכל מי שזז." הוא אמר, והלך משם.
"רגע, מה?" שאלתי, רודפת אחריו. "לא סיפרתי שום סוד!!"
"אז איך כל בית הספר יודע על הסוד שלי, הא?? את היית היחידה שידעה מזה." הוא אמר לי, ממשיך ללכת.
"דין, דיברנו במקום ציבורי! כנראה מישהו שמע.." אמרתי לו.
"או שאת ניצלת אותי וסיפרת את הכל כדי להיות מקובלת." הוא אמר לי, מסתובב ועוצר. "הייתי צריך להקשיב לקיילה בקשר אליך."


תגובות (1)

מהמם! תמשיכי!:)

14/05/2014 19:12
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך