change your life 14

18/05/2014 700 צפיות אין תגובות

"קיילה." נכנסתי לכיתה.
"משהו מכוער מתקרב." היא לחששה לשפוטות שלה, וכולן צחקו.
"אנחנו צריכות לדבר." אמרתי, והיא קמה לכיווני.
"מה את רוצה?" היא שאלה אותי, עומדת בתנוחה המגניבה שלה ונאנחת. כל כך שנאתי אותה כרגע.
"את סיפרת לכל בית הספר את הסוד של דין? ואמרת שאני סיפרתי לך??" שאלתי אותה, והיא הנהנה בחיוך.
"יש לנו פה היינשטן קטנה!" היא אמרה.
"אומרים איינשטיין." תיקנתי אותה על טעותה. "מתי נהפכת להיות יותר מקובלת ממני?" שאלתי בשקט.
"מתי שאת פגע בחברות שלך, ואני הצעתי להן כתף לבכות עליה." היא אמרה, מתקרבת אליי ומחייכת.
"כנראה שפשוט אני חברה יותר טובה ממך."היא אמרה, מגחכת.
"את לקחת ממני את החברות הכי טובות שלי. אתן לקחתן ממני את הבחור שאהבתי, בבקשה אל תעשי לי את זה." התחננתי. "בבקשה, רק תגידי לדין שלא אני אמרתי את זה. אני לא אעמוד בזה.. אני מתחננת."
"ולהפסיק לראות אותך מתחננת ככה? בחיים לא." היא אמרה, מסתובבת לחברות שלה, ואני יצאתי מהכיתה.

*נקודת מבט כללית*
"יש פה מישהו?" נועם נכנסה לשירותים, ושאלה ככשמעה קולות בכי.
"לצערי.." סקיי הודיעה, ממשיכה לבכות.
"סקיי?" נועם שאלה, רואה את סקיי בוכה על הרצפה, במקום הריק שאףאחד לא רואה. היא הייתה צמודה לקיר, עינייה נפוחות ואדומות, והייתה נראית נורא. לסקיי לא היה אכפת, כי באותו הרגע היא ידעה שהיא נוראית, וכנראה זה תאם את האופי שלה.
"למה השנה הזאתי הייתה פשוט סיוט בשבילי?" סקיי שאלה אותה, ונועם התיישבה לידה , טיפה רחוק ממנה.
"בגלל מאט?" היא שאלה אותה.
"בגלל מאט.." היא ענתה בקול שבור. "בגלל רוז.. בגלל קיילה.." המשיכה. "בגלל דין."
"את באמת עברת מלא כאן." נועם אמרה לה, משלבת את רגלייה לישיבה מזרחית. "אבל אל תשכחי שגם זאת הייתה השנה הכי טובה שלך."
"נועם, שלשום חגגתי יום הולדת," התחלתי לומר ."ובאותו זמן החברה הכי טובה שלי והבחור שאהבתי עשו ילדים.."
"שיקפצו לך, תחייכי." נועם ניסתה לעודד אותה.
"למה את בכלל נחמדה אליי?" סקיי שאלה את נועם, בפרצוף מבולבל. "אני פאקינג התנהגתי אליך כמו אל זבל, הורדתי לך את הביטחון ונתתי לך תחושה שאת שפוטה שלי או משהו.." סקיי הוסיפה.
"סקיי, לא משנה מה קורה.. אנחנו תמיד נישאר חברות טובות." נועם אמרה לה, מעלה לסקיי חיוך בפעם הראשונה ביום הזה.
"אני כל כך אוהבת אותך.. חבל שלא שמתי לב לזה מההתחלה." סקיי חיבקה אותה חזק. "את חברה יותר טובה משרוז אי פעם הייתה, למרות כל מה שעשיתי לך. תודה." היא הוסיפה.
"תודה לך.."


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך