change your life 6

27/04/2014 661 צפיות אין תגובות

"שמעת את החדשות??!" רוז שאלה אותי, ואני נאנחתי.
"שוב את ומקס חזרתם?" שאלתי, והיא צחקקה.
"דווקא חדשות טובות בשבילך, לא בשבילי.." היא אמרה לי\, ואני חיכיתי בקוצר רוח שתגיד לי כבר מה החדשות הטובות.
"מאט וקיילה נפרדו!!!" היא צרחה לי בטלפון, ופי נפער.
"רגע, מה?" שאלתי. "הם נפרדו?"
"טכנית, הוא נפרד ממנה.." היא אמרה לי. "לכי תדעי, אולי הוא עושה את זה כל כך הרבה פעמים כדי לקבל את התשומת לב שלך(:"
"יותר מידי פעמים." נאנחתי. "בכל מקרה, את התשומת לב שלי הוא קיבל. שישים לב-.-" אמרתי לרוז.
"את רוצה שנלך היום לקניון? אני, את, נועם.."
"אני ונועם כבר לא כל כך חברות." אמרתי לה, מגלגלת את עיניי. "היה לנו ריב היום.. היא החליטה שבא לה להתפרץ עליי."
"אוי, היא מגוחכת." היא אמרה לי. "את יודעת שלפעמים היא מסתובבת בין בנות ומספרת עליך שמועות? היום סיפרו לי שהיא עושה את זה."
"באמת?? הכלבה." אמרתי, ורוז גיחכה מהקו השני. "בכל מקרה, אני אשמח לצאת היום. אפשר גם להזמין את שאר החברות."
"כן, את ג'יין, ליה ודני." היא ענתה.
"אני אתקשר אליהן.." אמרתי לה. "נדבר אחר כך!" ניתקתי את השיחה. דווקא נשמע די נחמד, להתרחק לרגע מהצרות הדביליות האלו שבחיים שלי, ולהירגע קצת. איך לא חשבתי על זה לפני שנה או שנתיים?
התקשרתי לשאר הבנות. ממשר מהר קבענו חמישתנו, בעוד שעה לקניון. הקניון היה בערך במרחק רבע שעה הליכה מהבית שלי, אז לא היתה לי בעיה ללכת ברגל קצת לבד. אתם יודעים, אני והמוזיקה שלי..
התארגנתי מהר, שמתי חולצה חמודה וג'ינס ארוך, ויצאתי לכיוון הקניון. חיברתי את האוזניות לטלפון, שמתי את השיר האהוב עליי של 'קולדפליי' ופשוט.. נרגעתי.
יש סיבה שמוזיקה כל כך משפיעה עלי.. אני פשוט נוצרתי בשביל המוזיקה. אין דבר שאני טובה בו יותר מאשר במוזיקה. תמיד החמיאו לי שאני שרה יפה, גם נולדתי עם שמיעה מוזיקלית, אני מצליחה לנגן כמעט בכל כלי שתתנו לי במעט זמן. כרגע אני מנגנת על בערך שבעה כלים, על רובם למדתי לנגן לבד.
אין דבר שאני רוצה יותר לעשות מאשר מוזיקה. מוזיקה זה.. היעוד שלי. זה מה שאני צריכה לעשות.
הלכתי בצעדים מהירים, כשראיתי מולי את הקניון. נכנסתי אל הקניון הצפוף, היום הייתה הופעת סטאנדאפ ואני לא כל כך התרגשתי מסטנדאפיסטים משועממים, אז העדפתי לוותר על התענוג.
"סקיי!" ליה ודני ראו אותי, וחיבקו אותי חזק. יותר נכון מחצו אותי, חח .
"היי בנות!" אמרתי להן, מחייכת ומחזירה חיבוק. הייתי הרבה יותר במצברוח מאשר בבוקר.
"הייי סקיי!!" הרגשתי חיבוק מאחורה ושמעתי את קולה של רוז. הסתובבתי לכיוונה וחיבקתי אותה, ובזמן שהיא התחבקה ודיברה עם ליה ודני, אני קלטתי מרחוק את ג'יין וסימנתי לה עם היד שתבוא. היא רצה לכיווננו, וחיבקה אותי חזק חזק.
"איך התגעגעתי לדבר איתכן.. "אמרתי לכולם, מחייכת. "הייתי במצב רוח ממש רע לאחרונה.."
"כן, שמנו לב.." דני צחקקה. "אי אפשר לא לשים לב למצב רוח שלך."
"העיקר עכשיו את שמחה שוב!" ג'יין אמרה , וכולנו צחקקנו. פתאום, ראיתי את המכשפה הרעה מולי, מתנגשת בי עם הכתף שלה.
"או, התנגשתי ברוע." היא אמרה לחברות שלה, שלי וג'ינה, וצחקקה.
"אוי, ברצינות, קיילה, את לא באמת מצחיקה מישהו." אמרתי, והיא גלגלה את עינייה.
"אז מה שמעתי, מאט נפרד ממך." רוז אמרה לה, מתקדמת ועוצרת לידי.
"אוי, למזלי." היא אמרה, מפהקת. "הוא באמת נחמד והכל, אבל אני לא שוכבת בדייט הראשון.."
"צודקת, רק בשני." אמרתי לה, והיא זייפה חיוך.
"בכל מקרה, החבר הזה שלכן, הוא ז!נה קטן, ועשיתי בשכל כשהתרחקתי.." היא אמרה, והלכה משם עם החברות שלה. עקבתי אחריהן עם המבט שלי, מופתעת לראות אותן מתחבקות ומדברות עם נועם. גם רוז קלטה את זה.
"אוי, נועם מגעילה." היא אמרה, תפסה את היד שלי, והלכנו חמישתנו לכיוון השני.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך