change your life 8

02/05/2014 720 צפיות תגובה אחת

-אחרי שבוע-
"אעאעאע!מזל טוב!! " רוז קפצה עליי בחיבוק כשהגעתי לבית הספר.
"תודההה" צעקתי לה בחזרה. גם ג'יין, דני וליה באו אלי, צרחו וחיבקו אותי. וגם עוד מלא בנות מהשכבה. כל היום, השיחה העיקרית הייתה על יום ההולדת שלי.
..
"מאט כבר שבוע רווק." רוז אמרה לי, רק את המובן מאליו.
"כן, אני יודעת.." אמרתי לה. "הוא כל כך חמוד..הוא קנה לי שרשרת, בדיוק את זאתי שראיתי לפני שבועיים כשהסתובבנו יחד בעיר. הוא זכר.." אמרתי, בוהה בקיר.
"היום זה יום ההולדת שלך." רוז אמרה, וקמה ממקומה. "את כל כך מאוהבת בו.. את צריכה לספר לו.."
"ואם זה לא הדדי?" שאלתי. "אם הוא יחשוב שאני פתטית או משהו??"
"תאמיני לי, הוא בחיים לא יחשוב ככה. " רוז עודדה אותי. "תדברי איתו.. תספרי לו.. הוא יבין."
"אני אחשוב על זה." אמרתי, בדיוק כשנשמע הצלצול. "נדבר יותר מאוחר?" שאלתי, לקחתי את התיק ויצאתי. נגמר היום.
..
"היי, סקיי, אני צריך לדבר איתך.." אבא שלי אמר כשנכנסתי הביתה. "אני בטוח שתאהבי את זה."
"מה?" שאלתי בהתעניינות. תמיד כשאבא שלי התחיל ככה שיחה, זה נגרר לריב רציני. למה יש לי הרגשה שזה הולך שוב להיגרר לריב??
"אנחנו הולכים לטוס לאוסטרליה!" הוא אמר, מחייך.
"ישש!מתי?? בחופש?? לכמה זמן??!" שאלתי.
"בשבוע הבא." הוא סיפר לי, והרמתי גבה. "לשלוש שנים, סקיי. לדודה טס, היא חולה." סיפר לי.
"רגע, מה??" שאלתי. "שלוש שנים, אתה רציני? לעזוב את החברים שלי באמצע השנה, עד שאני אסיים תיכון??"
"חשבתי שתשמחי.." הוא אמר לי. "בכל מקרה, את לא חייבת. את יכולה לגור אצל סבתא ולבוא לבקר לפעמים, או לחזור לאמא.."
"אוי, לשם אני לא חוזרת." נאנחתי. "תהנה לך באוסטרלייה. בלעדיי." אמרתי, רצה למעלה.

"מאט." אמרתי כשמאט ענה לי. "בדיוק רציתי להתקשר אליך …"
"רוז אמרה לי שרצית לדבר איתי." הוא אמר. אוי, רןז כבר הספיקה לספר לו?
"אני צריכה שנפגש" אמרתי לו. "דחוף."
"אין בעיה, אני בחוץ." הוא אמר. הבטתי בחלון, מצחקקת כשראיתי אותו עושה לי שלןם מבחוץ. רצתי החוצה לכיוונו.
"אז מה רצית לספר לי?" שאל אותי.
"אמ.. אני…" ניסיתי למצוא את המילים הנכונות.
"אני מחבבת אותך. ממש."הצלחתי לומר את זה, וראיתי מבט מופתע על פניו.


תגובות (1)

אני מתה לדעת תתגובה שלווו תמשיכי(:

02/05/2014 18:11
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך