סיפור סינדרלה נוסף..? נעע לא נראה לי >: ♥ ~פרק ראשון~ (1D בסיפור חיחיחי)

בררווש השקסעע 28/01/2013 782 צפיות 6 תגובות

זה לא נכנס פעם ראשונה .-.

פרק ראשון בנות$:
מקווה שתאהבו ♥
……………………………………………..

"רגע… מה?!? אמא ?אבא?" אמרתי בקול חלוש.. ואז הם התרחקו והלכו..
צקתי להם.. אמא אבא תישארוו פה. ואז כל נהיה שחור..
~טו..טו..טו..~
פתאום פתחתי עיניים.. לאט לאט הכל חזר .. החדר בבית החולים .. האנשים שעוברים ושבים..הרעשים..
רגע.. הבית חולים?!? מה אני עושה פה?
פתאום נכנסה רופאה לחדר.. "שלום איימי,איך את מרגישה?" היא חייכה חיוך כזה חמוד
"אני אני .. אני חושבת שאני בסדר.. מה קרה לי ?" שאלתי בפרצוף לא מבין..
היא הסתכלה בדף שעל יד מיטתי ואמרה "עברת תאונה ואיבדת את הכרתך" היא ליטפה את פניי..
"והוריי? האם הם.. באמת מתו? או שכל מה שקרה לי היה חלום?" שאלתי ודמעה נזלה במורד מפניי.
"אני מצטערת מתוקה, הורייך נעלמו כשהיית בת 5 " היא חיבקה אותי וניגבה את נחל הדמעות שזלג על פניי.. פתאום נכנסו לחדר כמה בנים מוכרים מאוד.. והלכו למיטה ליידי..
ושם קלטתי.. רגע. מי זה ? זה הארי ?!? מ1D ?מה הוא עושה בבית חולים?
פתאום שמתי לב שהוא מסתכל עליי ומחייך "מ..מה אתה מחייך?" אמרתי ועשיתי פרצוף נעלב.
"אני שמח לדעת שאת בסדר" הוא אמר וציחקק "הא?" הפעם באמת לא הבנתי כלום ..
ואז הסבירה לי הרופאה ש.."הארי קפץ לכביש בניסיון להציל אותך,ונפגע גם הוא"
עייני נפערו בתדהמה, "האר..הארי אני.. אני לא יודעת מה להגיד לך " אמרתי במבוכה..
הוא חייך וקם אל עבר מיטתי "העיקר שאת בסדר זאת התודה הכי גדולה שיש" הוא חייך
הרופאה באה לצאת.. ושאלתי אותה " אממ סליחה רופאה? את יודעת מה עם דודה שלי?"
שאלתי מולבולת.. " הם נעלמו לפניי חודשיים חמודה,אני מצטערת.." היא אמרה ויצאה מהחדר.
התחלתי לייבב ולבכות.. לא הבנתי למה זה קרה לי "היי נסיכה? איפה את גרה ?" שאל אותי נייל
שהסתכל עליי והסמיק.. "כן אנחנו ניקח אותך הביתה ונהיה איתך" אמר לי לואי וחייך חיוך מתוק
"הוו באמת?" אמרתי וחייכתי תוך כדיי בכי "אני לא רוצה סתם להכביד עלייכם, אני אסתדר" אמרתי
ובתוך תוכי קיוויתי שהם יקחו אותי איתם חיחיחי "שטויות" אמר זאיין " את באה איתנו מי שואל אותך בכלל?" הוא חייך ונישק אותי בלחי, "רגערגע נעבור בבית שלנו רגע אני רוצה לקחת משהו" אמר ליאם..
"אוקיי מחר שנשתחרר נראה" אמרתי וחייכתי, "לכו תנוחו חמודים,, אנחנו הולכים הביתה לישון,כבר מאוחר" אמרו ארבעת הבנים ונישקו אותי בלחי לשלום,חיבקו אותי ואת הארי,פיהקו,והלכו לישון..

"לילה טוב הארי חיחיחיחי" אמרתי במבוכה,
"לילה טוב נסיכה" הוא אמר נישק אותי בלחי ונשכב במיטה שלו מולי
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

"לא, מה אתם עושים? תעזבו אותם, בבקשה אל תפגעו בההם, בבקשה.." צעקתי
אבל הם ? היו כבר רחוקים.. ואז נשמעה ירייה וראיתי…..

המשך בפרק הבא נסיכות ♥


תגובות (6)

חשבתי שזה סיפור כמו סינדרלה ..אבל ברגע ששמת את וורן דיקשיין ..
הרס .

28/01/2013 06:37

ניניניני סליחה ני אוהבת אותם^^
ני יכולה לעשות סיפור דומה בלעדיההם אם תרצי>:

28/01/2013 23:15

תמשיכי.
איזה חמוד הארי הוא הציל אותה~

30/01/2013 12:11

מהממם !
אפשר להיות עם זאיין ? אם כן אז תיאור :קוראים לה שיין ישלה שיער חום ועיניים כחולות אפורות , היא אוהבת לרקוד סטריט דאנס ברייק דאנס היפהופ וכל זה , קשוחה מבחוץ אבל נחמדה מבפנים , היא יודעת לנגן על גיטרה והיא שרה ..

30/01/2013 12:16

תמשיכי תמשיכי תמשיכי פשוט מושלמיייייי
פליז תמשיכי מהררר!!!!!!!

30/01/2013 12:17

איזה נסיכווות אבל תקשיבו אני מתאשפזת בבית חולים לחצי שנה הקרובה ואני לא יוכל להמשיך את הסיפור ♥ >:

30/01/2013 23:38
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך