ssp:-)
זה פעם ראשונה שאני עושה סיפור בהמשכים אז.... תגידו איך יצא?

Colud this be love? דמויות+הקדמה

ssp:-) 03/12/2013 1345 צפיות 2 תגובות
זה פעם ראשונה שאני עושה סיפור בהמשכים אז.... תגידו איך יצא?

דמויות:
שרון ממן- בת 17 וחצי, שיער חלק שחור, עיניים ירוקות, גבוהה , רזה, עגיל באף, קעקוע של השם שלה באנגלית על פרק כף יד שמאל, יש חבר ( ראם) היא ואפרת חברות מהילדות.

אפרת אסולין- בת 17 , שיער חום גלי עם פס בלונד, עיניים חומות דבש, גובה ממוצע, רזה, 3 עגילים באוזן שמאל, קעקוע ברגל ימין של פיה, אין חבר , היא ושרון חברות ילדות.

מאי סויסה- בת 17 וחצי, שיער בלונד עם פס ורוד,עיניים כחולות, קצת נמוכה, רזה, עגיל בטבור, יש חבר ( חן) , חברה של אפרת ושרון מכיתה י׳.

ראם וייס- בן 18, שיער שחור מארינס, עיניים ירוקות, גבוהה, רזה, עגיל יהלום באוזן ימין, קעקוע של עקרב בכתף שמאל, שרון היא החיים שלו ,החבר הכי טוב שלו זה ינון.

ינון אזולאי-בן 18, סטוציונר, עינים חומות דבש, שיער שחור קצת מלא, חש שכולם רוצות אותו , לא מכיר את המילה דחייה, רזה, גבוהה, טראגוס באוזן שמאל, קעקוע של ורדים מחוברים ( עזבו לא יודעת להסביר הינה קישור :http://images5.fanpop.com/image/photos/31600000/Max-George-Tattoo-the-wanted-31697145-223-335.jpg) החבר הכי טוב שלו זה ראם, ואחיו הגדול חן (בחצי שנה ;)

חן אזולאי- בן 18 וחצי,גבוהה, רזה, שיער חום קצת מלא, עיניים חומות כהות, טראגוס באוזן ימין, קעקוע בחזה בכתב אנגלית מחובר : ׳ החייםיותר מידי קצרים כדי לקחת ברצינות׳,
מאי היא החיים שלו וינון זה אחיו הקטן
( בחצי שנה^_^ )

הקדמה:
– נקודת מבט של אפרת –
להתחיל שנה חדשה, כיתה יב׳ אחרי השנה סוף הלימודים ,סוף סוף כמה זמן חיכתי לזה, חיוך עלה על פניי , יופי היום הראשון של השנה מתחיל טוב, נקווה שהוא יימשך ככה, השעה הייתה 7:00 , היתה לי שעה להתארגן, נכנסתי להתקלח באיזי, יצאתי שמתי חולצה לבנה ( אחרי הכל יום ראשון) עם סמל בית ספר ,סקיני ג׳ינס שחור, תיק צד אדידס שחור לבן, נעלי אדידס גבוהות שחורות לבנות , עשיתי מחליק , התאפרתי ו..זהו אני מכונה חייכתי למראה , מרוצה מעצמי ;) ירדתי למטה ההורים שלי כבר לא בבית יצאו לעבודה ( כמו כל הזמן) ובטח יחזרו בערב, לקחתי שקית שוקו ולחמניה אייפון מהמטען, וזהו התחלתי ללכת לבית ספר ( עשר דקות מהבית שלי), שמתי אוזניות והתחלתי ללכת, אחרי חמש דקות מצאתי את עצמי אל הריצפה , זה כאב….

-נקודת מבט ינון-
קמתי בבוקר , יופי סוף סוף כיתה יב׳ ואז אני מסיים את הלימודים המזדיינים האלה , קמתי ב-7:30 נשאר לי חצי שעה להתארגן ( כן כן…. נשמע כמו כוסית אבל היופי לא בא מעצמו) התקלחתי , התלבשתי חולצה לבנה
ג׳ינס לקחתי את התיק אדידס שחור שלי, סידרתי את השיער קוצים קצת וזהו , חייכתי למראה מבין למה כל הבנות רוצות אותי ;) , לקחתי אייפון ויצאתי החוצה הלכתי הגעתי לבית ספר , שיט!!! שכחתי לנעול את הבית ( אני כזה מטומטם לפעמים) , התחלתי לחזור לבית … כוססאמקקק!! נתקעתי במישהו באתי לקלל אבל אז ראיתי את אחת היפות !! אין אני חייב את השם והמספר!!


תגובות (2)

ממש חמוד…תמשיכייי

03/12/2013 10:29

תמשיכייייייייי

03/12/2013 10:36
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך