הנושמת
סופרייז!!!!!!!! בטח אתן חושבות "מה חבר דמיוני? איך זה הגיוני? אמיתי? מה?" אז תרשו לי לרענן את זיכרונכן אמרתי שהסיפור יכיל כל אלמנט מהסיפורין הקודמים שלי שלא סיימתי וכן היה סיפור עם חבר דמיוני שלא המשכתי כי לא היו תגובות על ההקדמה.
אז סופרייז!!! אוו וזה לא הכל הסיפור הזה הולך רק להסתבך ולהסתבך וכן אני יודעת שזו פצצה גדולה לפרק הראשון אבל זו פצצה קטנה יחסית לשאר הסיפור הזה. מקווה שאהבתן!!
לאב יו 3>

Crying is weak so I yell instead – פרק ראשון.

הנושמת 30/12/2013 787 צפיות 12 תגובות
סופרייז!!!!!!!! בטח אתן חושבות "מה חבר דמיוני? איך זה הגיוני? אמיתי? מה?" אז תרשו לי לרענן את זיכרונכן אמרתי שהסיפור יכיל כל אלמנט מהסיפורין הקודמים שלי שלא סיימתי וכן היה סיפור עם חבר דמיוני שלא המשכתי כי לא היו תגובות על ההקדמה.
אז סופרייז!!! אוו וזה לא הכל הסיפור הזה הולך רק להסתבך ולהסתבך וכן אני יודעת שזו פצצה גדולה לפרק הראשון אבל זו פצצה קטנה יחסית לשאר הסיפור הזה. מקווה שאהבתן!!
לאב יו 3>

ישבתי כהרגלי על החומה. לבד.
'אף אחד לא רוצה להסתובב עם אנשים שבורים' מחשבה זו עברה בראשי וגרמה לגיחוך לצאת מפי.
אף אחד לא אוהב להסתובב עם כאלה שיודעים שהם שבורים. אף אחד לא רוצה שידעו שגם הוא שבור.
כי להישבר זו חולשה – לכן אני צורחת.
בחנתי את הבנות הצווחניות עם הסיגריה בפה, האיפור המוגזם והלבוש החושפני.
גם הן שבורות.
העברתי את מבטי אל חבורת הבנים עם הכיפה על הראש והתספורת הדפוקה.
גם הם שבורים.
הזזתי את המבט לכיוון המחששה השנייה וקלטתי את הפריקיות והאימואים.
גם הם שבורים.
כובעים מסוגננים ולבוש זרוק וצבעוני תפס כעת את מבטי – 'הסווגרים'.
גם הם שבורים.
לכל מקום שלא הסתכלתי ראיתי מישהו שבור, ללא יוצא מן הכלל.
רק אני הייתי לבד.
גיחוך מריר נפלט מפי וחיוך ציני התפשט על שפתיי העבות.
הם פוחדים ממני. זו עובדה.
לא כי אני מאיימת, כי אני אמתית.
הם פוחדים מהאמת של עצמם.
הם פוחדים.
הוצאתי שתי גומיות ואספתי את שערי החלק והעבה – 'שער הפרסומות' כמו שאמא הייתה מכנה אותו פעם. כשאבא עוד היה איתנו. לא החלפתי את המחשבה הזו אך גם לא שקעתי בה.
אני מודעת לעצמי, מודעת לחיים שלי מודעת לחסרונות ליתרונות לכאב לקושי – אני אמתית.
ואמת זה דבר מרתיע.
קמתי מן החומה והתקדמתי אל הכיתה – מודעת למבטים של חלק מן 'חברי לשכבה' כמו שהמורות מגדירות אותם.
לא היה אף אחד בכיתה במהירות סגרתי את הדלת והוצאתי את האוזניות הישנות וmp3 שקניתי לי לאחר שנה של עבודה וחיסכון צדדי.
נאנחתי בשקט ולפתע הופיע דני דין – החבר הדמיוני שלי – בדלת.
חייכתי לרגע ואז קלטתי שדני דין הזה זה לא החבר הדמיוני שלי.
יש פה דני דין אמיתי.
WTF?


תגובות (12)

תמשיכי
אבל איך קוראים לה?

30/12/2013 11:45

בהמשך את תדעי אני לא אוהבת לעשות הצגת דמויות כי זה די מעצבן כי זה לא מקצועי וזה מעפן קצת אז אני גורמת לכם להכיר את הדמות תוך כדי הסיפור אל תדאגי בחרתי לה שם נורמלי. (לדעתי).

30/12/2013 11:50

את רוצה אולי להגיד לי במייל שלך?
נו בבקשההההההההההההההה!!
חיחיחיחיחיחיחיחיחיחיחיחיחיחי XD

30/12/2013 11:52

את רוצה אולי להגיד לי במייל שלך?
נו בבקשההההההההההההההה!!
חיחיחיחיחיחיחיחיחיחיחיחיחיחי XD

30/12/2013 11:52

הוווו תמשיכי !!!

30/12/2013 11:54

מה שהיא אמרה !

30/12/2013 11:55

לא ולא את תגלי במהלך הסיפור חח

30/12/2013 11:59

אני כבר ממשיכה אל תדאגו!

30/12/2013 11:59

אוף יא #@$@&*@#!%@
חחחחחחחחחחחחחחחחח

30/12/2013 12:03

תמשיכיי

30/12/2013 12:09

המשכתי!! ואמה נעלבתי… סתם סתם חחח נראה לי את תהיי מרוצה מהפרק השני.

30/12/2013 12:31

פאקק אהבתיייי זה קריר כזה אבל מלא רגש בו זמנית.. ♥

08/01/2014 11:52
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך