edstylinson
עוד כמה פרקים יהיה פרק סיום...זה לא הסוף יש לי סיפור חדש שאני מתחילה לעבוד עליו...מקווה שתאהבו.....:))))

fall in love again…פרק 5

edstylinson 19/09/2012 1062 צפיות תגובה אחת
עוד כמה פרקים יהיה פרק סיום...זה לא הסוף יש לי סיפור חדש שאני מתחילה לעבוד עליו...מקווה שתאהבו.....:))))

נסענו איזה 15 דק' ככה והגענו לאזור היותא עני של אנגליה. "הארי? מה אנחנו עושים כאן?" שאלתי קצת המומה. "את תראי.. אל תפקפקי בי". "לא מפקפקת.." אמרתי ונשענתי על החלון. נסענו עוד איזה 5 דק' והגענו לאזור יותר סביר. של אנשים לא עניים אבל גם לא עשירים. הארי נסע ל..בר?! הארי שותה?! לא.. הארי שלי לא שותה! "לאב.. בואי נצא מהאוטו" הארי אמר ופתח לי את הדלת. "מה זה המקום הזה?" שאלתי. "זה בר, הבר של אמיל" הוא ענה מחייך. "טוב.. וואט אבר.." אמרתי והתחלנו להתקדם לתוך הבר. "וואוו!" לחשתי מתי שנכנסנו לבר. הבר הזה היה מעוצב כמו ארמון! אפילו יותר ארמון מהבית שלי! על הקירות היו מצוירות תמונות של 'מלכים ומלכות', התיקרה הייתה ממש גבוהה ועליה היו מצוירים מלאכים, היתה במה גדולה בסוף החדר ועליה היה מונח פסנתר כנף שחור, היו מפוזרים שולחנות גדולים בכל הבר והיו הרבה כורסאות מפוזרות בחלל החדר. מתי שסרקתי את החדר ראיתי איש די מבוגר יושב על אחת הכורסאות ובוהה בי ובהארי. "דוד!" הארי קרה לעבר האיש וחיבק אותו. אאהה.. זה הדוד שלו. "אמיל, תכיר זאת אלה" הארי אמר "אלה תכירי זה אמיל". "היי.." אמרתי והושתתי את היד כדי ללחוץ לו אותו, אבל כבר הייתי מחובקת איתו. נו טוב, בחור מחבק. הארי צחק וגם כך אני ואמיל. "הארי, זאת הפעם הראשונה שאתה מביא לפה בחורה.. מה גרם לך להביא את אלה לכאן?" אמיל אמר. "היא הייתה עצובה ועצבנית.. בגלל בחור #&)^%@* שהרס לה את החיים" הארי אמר בחיוך. "אוו.. הארי.." מלמלתי. "אני חושב שזה מקום ממש טוב להירגע בו, כמה עולה מסז'?" הארי שאל. "בשבילך ובשביל אלה, מתנה על הזוגיות" אמיל אמר והוביל אותנו לדלת שלא ראיתי מקודם. נכנסנו בה והיה שם סלון יופי מעוצב באותו הסגנונן ממקודם. סגנון מלאכותי. הוא הוביל אותנו לדלת אחרת ואמר לנו לשם את החלוקים רק עם בגדית תחתונים. אני הולכת לעשות מסז'!! ועוד עם הארי!! אחרי שהתארגנו נכנסו שתי בנות לחדר ועשו לנו מסז' שעה שלמה! אני והארי לא דיברנו. יצאנו החוצה אמרנו ביי לאמיל והארי התניע את האוטו. "נו.. היה מרגיע נכון?" הארי שאל. "מאוד! ממש ממש תודה, על הכל!" אמרתי ונתתי לו נשיקה קטנה. "בשבילך.. הכל!" הארי אמר והתחיל לסוע. "להוריד אותך בבית שלך?" הארי שאל. "כן" אמרתי "אתה תבוא לאכול איתנו ארוחת ערב היום?". "אני אדבר איתך כבר.." הארי אמר ונעצר ליד הבית שלי. זה היה די מטופש כי אנחנו גרים 2 בתים הבדל אבל.. וואט אבר.. "ביי" אמרתי ובאתי לצאת. "לא שכחת משהו?" הארי אמר. "אאממ.. לא אני לא חושבת" שיחקתי אותה כיאלו אני לא יודעת מה הוא רוצה. "אוקי, אז אני אראה לך מה שכחת" הארי אמר ונתן לי נשיקה מדהימה. "ביי הארי" אמרתי ויצאתי מהאוטו. "ביי לאב" הארי אמר והתחיל לסוע. נכנסתי הביתה אבא היה בעבודה. עליתי לחדר שלי. התחברתי למחשב. והארי כתב לי על הקיר בפייסבוק 'היה לי יום מושלם עם בחורה מושלמת' כתבתי לו בחזרה 'גם לי מאמי! אוהבת אותך!' הוא ענה 'גם אני אוהתב אותך!' והתנתק. אחרי כמה דק' קיבלתי אמס מהארי 'אני לא יוכל להגיע היום לארוחת ערב נתראה מחר בבי"ס'. אוקי. השעה הייתה כבר 10:00 בערב אבא חזר הביתה אכלנו ארוחת ערב, והלכתי לישון אחרי יום מעיף מאוד. אתם בטח חושבים "אוי יש לה חיים מושלמים" אבל… ממש לא! מתי שהתעוררתי בבוקר החיים שלי התחילו להפוך לגרועים יותר ויותר!


תגובות (1)

תמשיכי מהר!!!

20/09/2012 07:57
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך