edstylinson
מקווה שתאהבו.....................

fall in love again…פרק 6

edstylinson 20/09/2012 792 צפיות תגובה אחת
מקווה שתאהבו.....................

התעוררתי בבוקר, הסתכלתי בשעון ו… שייטט! השעה הייתה 9 בבוקר רצתי למעטה ואבא ישב בסלון. "אבא למה לא הערת אותי?! אני מאחרת לבי"ס!" התפרצתי. "אלה.. בואי שבי בבקשה" אבא אמר. #תופיק חשוב: בארץ גרתי בתל אביב!! סיום תופיק חשוב# "אאממ.. בארץ, היה פיגוע" הוא אמר "הוא היה בתל אביב". "מה? רגע לא הבנתי, אז מה קרה?" נבהלתי. "הפיגוע היה באולם שהיתה בו הופעה גדולה. אמא ואפרת הלכו והופעה הזאת, כל אחת לחוד. ו.. בסוף ההופעה. נשמע פיצוץ. אמא נפצעה בינוני ואפרת נפצעה קשה. יש עוד נערים מהבי"ס שלך שהיו בהופעה, מתו 30 איש". לא! למה זה קורה לי?! "אבא.." התחלתי לבכות "אני טסה לשמה. לעזור". "אני ידעתי שזה מה שתרצי וקניתי לך כרטיס". "תודה אבא!" אמרתי ונתתי לו חיבוק ענק "מתי הטיסה יוצאת?". "עוד 6 שעות ב3" הוא אמר. "אוקי, אני עולה לחדר שלי להתארגן" אמרתי והלכתי לחדרי. נכנסתי בדלת נשכבתי על המיטה והתפרקתי. אחרי 10 דק' אמרתי לעצמי להיות חזקה והתחלתי לארוז מזוודה. אוי! הארי! הוא בטח לא מבין למה לא באתי לבי"ס! לקחתי את הטלפון וחייגתי להארי. "הלו, אלה?" שמעתי את הקול של הארי. "ה..ארי" אמרתי בקול שבור מבכי. "מה קרה? אני בדרך אליך!" הוא אמר וניתק. אחרי 5 דק' שמעתי אוטו מגיע בשביל הגישה, פתיחת דלת ודפיקה על הדלת שלי. "כנס.." אמרתי. "אלה! מה קרה לך?" הארי שאל. "אאממ.. אתמול בלילה, היה פיגוע בישראל. אמא שלי והחברה היכ טובה שלי נפצעו בינוני-קשה. אני טסה עוד 6 שעות לשמה" אמרתי. "אני בא איתך, חכי כאן כמה דקות אני הולך להתקשר לאבא שלי שיארגן לי כרטיס טיסה" הארי אמר ויצא מהחדר. המשכתי לארגן את המזוודה וסיימתי אחרי 10 דק'. ובאותו זמן שסיימתי הארי נכנס לחדר "אני טס איתך" הוא אמר וחייך חיוך עצוב. הוא התיישב לידי על המיטה, וחיבק אותי חזק "הכל יהיה בסדר" הוא לחש, אני לא בטוחה עם לי או לעצמו. "תודה הארי, באמת באמת תודה" אמרתי וחיבקתי אותו יותר חזק. ישבנו ככה איזה חצי שעה, עד שנירדמתי. התעוררתי ומצאתי את עצמי על המיטה שלי. בין הסדינים. אוקי, מוזר שמעתי קול של מים זורמים מהמקלחת שלי קמתי ודפקתי בדלת "הארי?". "כן, אני מתקלח" הוא ענה. "אני שמה לב" צחקתי ואז נזכרתי למה הוא אצלי ונהייתי עצובה שוב פעם. הלכתי לארון והוצאתי משם חולצה וג'ינס לטיסה. והתישבתי ליד המחשב. כעבור דקה או שתיים זרם המים נפסק ואחרי כמה זמן הארי יצא מהחדר אמבטיה. בלי חולצה. "הארי, אני נכנסת להתקלח" אמרתי ונתתי לו חיבוק. יש לו ריח כ"כ טוב! "טוב לאב. אני הולך לראות טלויזיה בחדר קולנוע" הוא אמר ויצא מהדלת. נכנסתי להתקלח ועשיתי מקלחת ארוכה. כדי להירגע קצת. לא שמתי לב מה השעה והשעה הייתה כבר 1!! יצאתי מהמקלחת מהר והתלבשתי. אחר-כך הלכתי לחדר קולנוע ואמרתי להארי שאנחנו צריכים ללכת עוד שעה ושאני יבוא איתו לבית שלו כדי לארוז מזוודה. ת'אמת, לא ידעתי כמה זמן אנחנו הולכים להשאר שמה. הלכנו לבית שלו ארזנו מזוודה. וכעבור 2 כבר היינו בדרך לישראל. הטיסה עברה בסדר. אבל לא יכולתי להפסיק לחשוב מה קורה עם אפרת ואמא עכשיו. ומי ה30 אנשים שמתו. בזמן שאני חושבתי שמטוס נחת והארי נתן לי יד ויצאנו מהשדה תעופה.


תגובות (1)

להמשיך דחוף!!!!!!!1

21/09/2012 04:32
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך