"Fall inlove with the bad boy" – תקציר

אמילי קלארק 03/04/2017 576 צפיות 4 תגובות

אוקיי אז ככה אני יתחיל לספר לכם קצת על עצמי ואני יעבור למשפחה וחברים.
קוראים לי אנאבל אני בת 18 גרה עם ארבעת האחים שלי: רון (20), ג'סי (14), אשטון (14) ואחותי הקטנה ביותר ליהי (4).
אנחנו גרים עם אבי במרכז מיאמי.
אמי עזבה אותנו לפני 3 שנים כיוון שרצתה לעזוב את חיי המשפחה ולהתחיל בקריירה מצליחה בשירה.
היא כותבת מכתבים פעם בשנה ושולחת מתנות אבל לא ממש יצא לנו לראות אותה מאז העזיבה שלה.
אבא שלי הוא המפרנס העיקרי במשפחה מנכל של חברות מצליחות ודואג לנו בכל דבר ואחי רון ואני עובדים כמלצרים כדי להכניס הכנסה נוספת וכשאנחנו יוצאים לא לבקש כסף מאבי.

יש לי תחברות הכי טובות שלי שאלה אמילי ואמה.
אני מכירה אותם מגיל מאוד קטן כיוון שהיינו יחד בגן והמשכנו תחיים שלנו ביחד.
יש את החבר הכי טוב שלי שהוא תמיד שם לצידי גם כשהייתי צועקת עליו ורבה איתו היה מרגיע אותי במילים שלו.
יש את הבן אדם שאני מאוהבת בו כבר מכיתה ג' אבל לא נראלי ממש מבחין בי למרות שיש לנו חברים משותפים, ברנדון כמה שהייתי רוצה להיות איתו אבל הוא יוצא רק עם כוסיות עולם.
אני יספר לכם איך אני נראית.
אני בלונדינית עם עיניים ירוקות, מאוד רזה ויחסית גבוהה לגילי.
הציונים שלי מצוינים, לא שותה ולא מעשנת בקיצר הילדה הטובה שכל אבא היה רוצה.
לא הייתה לי מערכת יחסים נורמלית מגיל 14 ומאז לא היה לי ממש חבר.
בקיצר אלו החיים שלי.


תגובות (4)

יפה מאוד מחכה להמשך!!

03/04/2017 14:26

בקיצר "החיים שלך תותים"

03/04/2017 14:46

לא הבנתי למה היא ואח שלה צריכים לעבוד אם אבא שלה מנכ"ל של חברות מצליחות, הרי לא חסר להם כסף

03/04/2017 17:02

ולא כתבת את השם של החבר הכי טוב שלה

03/04/2017 17:03
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך