היוששששש! דבר ראשון מצטערת שלא המשכתי את אביאל ועדי סיפורי ערסים .. לא התחברתי אליו בכלל אני לא רגילה לכתוב סיפורים כאלה, אבל אני אוהבת לקרוא אותם:) דבר שני כמו שאמרתי אני חולה על וואן דיירקשן! אז התחלתי לכתוב סיפור בן 4 פרקים , תחשיבו אותו סיפור קצר או מה שאתם רוצחם בשבילי זה נחשב די סיפור אהבה ❤ מזכירה לכן/ לכם- יש לי עוד חשבון פה באתר ושמה יש לי סיפור על הארי (יריני סטיילס) אז אם אתם / אתן רוצות או רוצים ללכת לקרוא אתם יותר ממוזמנים! אוהבת המונים❤❤❤❤❤

Fireproof – 1/4 ❤

31/10/2014 957 צפיות 3 תגובות
היוששששש! דבר ראשון מצטערת שלא המשכתי את אביאל ועדי סיפורי ערסים .. לא התחברתי אליו בכלל אני לא רגילה לכתוב סיפורים כאלה, אבל אני אוהבת לקרוא אותם:) דבר שני כמו שאמרתי אני חולה על וואן דיירקשן! אז התחלתי לכתוב סיפור בן 4 פרקים , תחשיבו אותו סיפור קצר או מה שאתם רוצחם בשבילי זה נחשב די סיפור אהבה ❤ מזכירה לכן/ לכם- יש לי עוד חשבון פה באתר ושמה יש לי סיפור על הארי (יריני סטיילס) אז אם אתם / אתן רוצות או רוצים ללכת לקרוא אתם יותר ממוזמנים! אוהבת המונים❤❤❤❤❤

Fireproof -1/4

׳ערב טוב לכל המאזינים! ואני מנחש שהרבה שומעים אותנו בגלל וואן דיירקשן! היום אנחנו מגרילים 2 כרטיסים לשורה הראשונה להופעה של וואן דיירקשן בלונדון! אז איך זוכים? פשוט מתקשרים ומנסים את מזלכם, מי יודע אולי אתם אלה שתזכו! 
אני מזכיר; בעוד כשעה בשבע בערב בול אפשר יהיה להתקשר אל תנסו לפניי כי לא יענו , עם זאת אני אודיע ברדיו שפתחנו את הקוויים!׳
שמעתי את זה ברדיו וישר קפצתי ׳מה את מפגרת?׳ שמעתי את חברתי הטובה אומרת ׳לא שמעת מה הוא אמר יטיפשה? אני אוכל לזכות בכרטיס!! בשורה הראשונה עוד!׳ אמרתי כולי בלחץ ׳טני יודעת שמעתי אבל מה הסיכוי שנצליח? 1למיליון! יש מלא מעריצות!׳ היא אמרה לי ׳אויי נו תחשבי חיובי אם לא חושבים חיובי כל חייך יהיו שליליים׳.

אוקיי אז היי, אני דניאל סמית׳ גרה בלונדון בת שמונה עשרה בת יחידה להוריי ,אני בגובה הממוצע לא גבוהה אך גם לא נמוכה, שיער ברונטי חלק עם עיניים כחולות ופנים חלקות,אני לא שמנה, להפך אני אחת הרזות,פעם הייתי חולה באנורקסיה.
הרבה אומרים לי ״מה את מעריצה את וואן דיירקשן? את גדולה מדיי!״ אז לא להפך אני לא גדולה מדיי, וגם זה לא קשור לגיל זה קשור לשירה שלהם, לא לאיך שהם נראים (למרות שהם חתיכים בטירוף !!) זה קשור לאיך שהם שרים,למילים שבשירים, זה פשוט נוגע בי.
חוץ מזה אני אומרת להם את מי להעריץ? איזה קבוצה לאהוד? ממש לא! אני לא מתערבת בחיים של אפ אחד אז שלא ייתערבו בשלי.
לחברתי הטובה מגיל שבע קוראים אלינור קלדר, היא בת שמונה עשרה גם, שיער חום מתולתל, אף כפתור חמוד ועיניים חומות, גם אם זה נשמע כמו נתונים רגילים לבחורה , היא ממש ממש יפה.
אין לאף אחת מאיתנו חבר , זה לא שאנחנו לא רוצות, פשוט אנחנו לא מוצאות את האחד.
אנחנו גרות באותו בניין,ההורים שלנו הכירו ואז הכרנו אנחנו ונהיינו בלתי ניתנות להפרדה.
לי יש משפט אחד בחיי: אם חושבים חיובי חייך יהיו חיוביים אם חושבים שלילי אז תצפי לשלל אכזבות בדרך הארוכה שתחווי.
אז זהו, זאת אני.

׳עוד כמה דקות זה קורה! אנחנו פותחים את הקווים ואחת מכן תזכה לכרטיס זוגי להופעה של וואן דיירקשן +כרטיס כניסה למאחורי הקלעים לפגוש את הכוכבים שלנו! מתרגשות? כי אני כן!׳ 
השדרן אמר ואני ואלינור עם אייפונים בידינו שהמספר כבר מוקלד על המסך.
׳מוכנים? 5,4,3,2,1!! תתקשרו!׳ הוא אמר ומיהרתי לחייג את המספר ׳הלו? את הזוכה המאושרת לכרטיס זוגי להופעה של וואן דיירקשן!!׳ הוא אמר ברדיו ׳הלו? הלו?׳ אמרתי אך זה התנתק לי, רציתי שזאת תהיה אני או אלי אבל אלו לא אנחנו.
׳אוף׳ אמרתי וזרקתי את עצמי על המיטה 
׳לא נורא דני את תראי אנחנו עוד נראה אותם יום אחד!׳ היא אמרה מנסה להפיח בי מחשבות חיוביות ׳את צודקת !! זה עוד יקרה!׳ אמרתי וקפצתי על המיטה ׳טוב אהובתי יש לנו עבודה לגשת אליה, הולכים?׳ אמרתי ולקחתי את התיק והמפתחות של האוטו מהשידה.
׳הולכים׳ היא אישרה את דבריי ויצאנו מהבית למעלית והולכות לכיוון האוטו שלי.

׳היי חברות׳ אמרתי שנכנסתי לסטארבקס המקום בו אני ואלי עובדות ׳הי אהובות שלי׳ ניקול חברה שלנו עוד מהתיכון ניגשה אלינו ובירכה אותנו לשלום.
׳טוב בואי נלך לקחת את המדים של המקום ונתחיל׳ אמרתי ושמתי את התיק שלי בתא המיועד לו, לקחתי את החולצה של סטארבקס וניגשתי לעמדה שלי, הקופה.
׳היי אני רוצה לשלם על זה ועל פחית קולה אחת׳ שמעתי קול מאחוריי והסתובבתי, גיליתי את בת דודה מדרגה שניה שלי, סופיה.
׳אומיגאד דני?׳ היא אמרה ׳מה את עובדת כאן?׳ היא שאלה ׳סופיי!! וכן אני עובדת כאן׳ עניתי לה לאחר שנתתי לה חיבוק ׳יש מצב את נותנת לי לשלם על זה? פשוט חבר שלי מחכה לי בחוץ׳ היא אמרה וחייכה חיוך ממהר ׳יש לך חבר ?׳ שאלתי בבלבול.
׳אממ כן, ליאם מוואן דיירקשן׳ היא אמרה וחייכה חיוך מסגיר ׳אומייגאד אומייגאד!! את חברה של ליאם מ1D?׳ שאלתי אותה בלחץ והתרגשות  ׳כן׳ היא צחקקה ולקחה מידי את העודף ׳תקשיבי תני לי את המספר שלך ותהיי זמינה כי לפי מה שאני רואה את מעריצה לא קטנה שלהם, אני אבקש ממנו שישיג לך כרטיס לשורה הראשונה +כניסה למאחורי הקלעים, מסודר?׳ היא שאלה ׳ברור שכן!אך יש מצב את מביאה לי כפול? חברה הכי טובה שלי פה והיא די מעריצה שלהם כמוני׳ אמרתי וחייכתי חיוך מסגיר ׳ברור׳ היא אמרה אחרי שהחלפנו מספרי טלפון.
׳נתראה לאב׳ היא צעקה ויצאה מהחנות.
׳אלי!׳ צעקתי ברחבי החנות שראיתי שהיא ריקה מלקוחות ׳מה מה?׳ היא רצה ואז דפקה חלקה ׳סעמק׳ היא קיללה בשקט ואז קמה, ואני? לא הפסקתי לצחוק .
׳אלי השגתי לנו כרטיסים לשורה הראשונה + מאחורי הקלעים למופע של וואןדי!׳ אמרתי בלהט והתרגשות הייתה בקולי  ׳או-מיי-גאד! איך?׳ היא שאלה וקפצה עליי בחיבוק ׳בת-דודה שלי מדרגה שניה, סופיה?׳ אמרתי והיא הנהנה ׳אז היא חברה של ליאם׳ אמרתי וחייכתי ׳יואו איזה כיף לה !!׳ היא אמרה וחייכה.
׳האמת? אפ פעם לא דיברנו באמת את מי אנחנו אוהבות.׳ אמרתי ׳נכון׳ היא אמרה ׳אוקיי אז אני אוהבת את לואי, חולה עליו, דבר ראשון הוא מצחיק , הוא נראה בנאדם אמיתי וישר, וחשוב לציין שהוא גם חתיך! הלוואי עליי לפגוש אותו.׳ היא אמרה וחלמה בהיקץ ׳יא באמת? אני אוהבת את נייל , דבר ראשון הוא הורס, דבר שני כל פעם שאני שומעת את השם שלו אני פשוט מתחילה לחלום, הוא מצחיק כמו לואי ויש לו צחוק ממכר פשוט,אני פשוט אוהבת אותו׳ אמרתי וחייכתי חיוך מסגיר.
׳אבל אני חולה גם על שאר חברי הלהקה, זה שהם הפייבים שלי בתוך הלהקה לא אומר כלום, הארי הורס!! חתיך ברמות מטורפות, ליאם גם הוא השתנה מקצה לקצה! וזאין גם הורס! והוא שחיף כזה חחחחחחחח נראלי יותר ממני׳ אמרתי וצחקקתי ׳אוי חכי רגע׳ אמרתי לאלי ׳כן גברתי׳ אמרתי לגברת שעמדה ליד הקופה ׳אני רוצה אייס בבקשה׳ היא אמרה והוציאה את הארנק מהתיק ׳5.99 דולר בבקשה׳ אמרתי והלכתי למכונה של האייסים ומזגתי לכוס, סגרתי בעדינות רבה את המכסה שמתי קש והבאתי אותו לגברת ׳תודה רבה לך ילדה חמודה,יום נעים׳ היא אמרה ויצאה מהחנות ׳אני אוהבת סוג אנשים כאלה שיש להם כבוד כלפי אחרים אפילו אם עשיתי את הדבר הכי קטן בשבילהם הם יגידו תודה׳ אמרתי לניקול שנעמדה לידי ׳כן׳ היא הנהנה והלכה ללקוח ׳סוו אלי איפה היינו?׳ 


תגובות (3)

תמשיכי! נשמע מושלם!

31/10/2014 11:52

נשמע יפה תמישיכייי

31/10/2014 12:20

תמשיכי!

31/10/2014 12:24
10 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך