❤❤❤❤❤❤ חשבתי על זה, ואם אני אראה שאני לא מצליחה לגמור את הסיפור עד 4 פרקים אני אמשיך אותו אבל הוא לא יימשך הרבה זמן.

Fireproof 2/4 ❤

04/11/2014 883 צפיות 2 תגובות
❤❤❤❤❤❤ חשבתי על זה, ואם אני אראה שאני לא מצליחה לגמור את הסיפור עד 4 פרקים אני אמשיך אותו אבל הוא לא יימשך הרבה זמן.

Firefroof 2/4 

׳הלו?׳ עניתי לטלפון שלי ,מי מתקשר בשתיים עשרה בלילה לבן אדם? לא חושבים על האפשרות שהוא יישן? 
׳דני?׳ שמעתי קול עדין מעבר לקו ׳סופי? זו את?׳ עניתי וקמתי ממצב של שכיבה
לישיבה ׳כן לולי, תשמעי ליאם פה לידי והוא שואל כמה כרטיסים את צריכה ואם את צריכה הסעה למופע ולהיות איתנו לפני, כאילו להיכנס לפני?׳ היא שאלה ׳מה? חחחחח לא הבנתי כלום׳ אמרתי ופיהקתי.
׳שניה׳ היא אמרה ולמשך כמה שניות לא שמעתי אותה ׳הי דניאל׳ שמעתי קול גברי עמוק וצרוד ׳הי? מי זה? היכן סופיה?׳ שאלתי , לא הבנתי מה קורה כאן.
׳אה לא הצגתי את עצמי, אז היי דניאל אני ליאם פיין אם את מכירה, שמעתי מסופי שאת רוצה להיכנס למופע ולא הצלחת להשיג כרטיס, זה נכון?׳ ליאם אמר ׳אומיגאד! מצטערת שאני מתרגשת ככה וצועקת לך בטלפון חחחח וכן לא השגתי כרטיס אבל אם זו טרחה גדולה בשבילך לא נורא אני מקסימום אראה את ההופעה דרך סרטונים׳ אמרתי והלכתי לקחת לעצמי כוס מים מהמטבח.
׳לא מה את מדברת שטויות? תקשיבי אני אשלח באותו יום את פול לבוא לקחת אותך, את תהיי איתנו מאחוריי הקלעים אם זה בסדר מצידך ושיתחיל ההופעה תלכי לשבת במקום המיועד לך, זה מקובל?׳ הוא שאל ואני רק רעדתי מהתרגשות, אני עוד בסטרס שאני מדברת עם פאקינג ליאם פיין! ׳כן ברור ברור רק אם זו לא טרחה גדולה מדי בשבילך יש לי חברה שהיא חברה ממש טובה שלי, כמו אחותי שממש מעריצה אותכם יש מצב להביא אותה איתי?׳ שאלתי אותו מקווה לתשובה חיובית ׳ברור׳ הוא אמר ויכולתי לשמוע בקול שלו את החיוך.
׳תודה רבה רבה ליאם! יש לך לב זהב! ניפגש!!׳ אמרתי וניתקתי את הטלפון.
׳פאק!!! אלייי׳ צעקתי לטלפון מיד אחרי שהיא ענתה ׳מה מה 12 וחצי בלילה מה את מתקשרת אלי בשעות כאלה מה׳ היא ענתה כמו מסטולית ׳אלי דיברתי עכשיו עם ליאם׳ אמרתי רגועה רציתי לראות איך היא תגיב ׳מה?????׳ היא דפקה צעקה.
׳כןכןכןכןכן!! סופיה התקשרה אלי ושאלה כמה כרטיסים אני צריכה ואם אני רוצה להיות איתם לפני ההופעה וכל זה׳ אמרתי כולי מתלהבת ומתרגשת, זהו השינה הלכה לי.
׳יואו איזה כיף לך!!׳ היא צעקה ׳מה כיף לי? כיף לשתינו את באה איתי מפגרת׳ אמרתי לה ׳יואו באמת? איזה אושר!! אני סוף סוף אזכה לראות את לואי׳ ׳ואני את ניילללל׳ ׳נזכה גם לראות את ליאם הארי וזאין יואו שמעי אני לא אירדם עכשיו מזל שמחר אין עבודה׳ היא אמרה ׳יופי אז אפ על הרגליים תעלי על נעלי בית תרדי במעלית ואת אצלי טוב? ביי׳ אמרתי וניתקתי.
לאחר חמש דקות שבהם נכנסתי לשירותים,סירקתי את השיער שלי והלכתי למטבח להביא כמה חטיפים ושתייה , אלי הגיעה. 
׳תשמעי אין יותר מאושרות ממני יואו׳ היא אמרה לי ׳הוא פאקינג דיבר איתי בטלפון את מבינה מה זה? אני בשוק עדיין׳ אמרתי קופצת בכל החדר.
׳חשבתי על זה ו-׳ היא אמרה וחתכתי אותה ׳אה את חושבת? זאת התקדמות׳ אמרתי והתפקעתי מצחוק ׳חה חה מצחיק תגידי לי מתי לצחוק׳ היא אמרה וזרקה עלי כרית ׳עכשיו(?)׳ אמרתי וזרקתי עליה את הכרית חזרה.
׳ההופעה בעוד שלושה ימים, אין לי חולצה ומכנס ללבוש! אני לא רוצה לצאת מהבנות או המעריצות המתלהבות האלה שבאות עם חולצה ומכנס שלהם או לבכות, נכון אני מעריצה אותם אבל לבכות? לא לרמה שלי׳ אלי אמרה ואז זרקתי את עצמי על המיטה.
׳אממ אז בואי נלך מחר בבוקר לקנות, כאילו מתי שנתעורר,ולא קשור להופעה וכל זה. אני צריכה לחדש את הארון שלי, אין לי נעליים בכלל לחורף וכלום! בגדים מכוערים רצח אפ אחד לא יודע למה קניתי אותם כולל אני!׳ אמרתי ופתחתי את הטלפון שלי, נכנסתי לוואטצאפ לקבוצה ״3 קלדרים וסמית׳ אחת לנצח״ כי בדיוק אלי שלחה לשם הודעה,  ״מי ער?״ ,בקבוצה הזאת יש את אלינור, שרלוט,אוסטין ואני כמובן.
שרלוט ואוסטין הם האחים של אלינור.
שרלוט יותר קטנה מאלי, היא בת 16 היא ילדה אחת היפות שראיתי ,באמת.
עיניים חומות אפורות (ערבוב מוזר אבל יפה) שיער חום ומתולתל כמו של אלינור, בדיוק.
אוסטין חתיך אמיתי, בוא נגיד שאם היה לי האומץ הייתי מתחילה איתו.
הוא בן 19, שיער בלונדיני עם עיניים חומות אפורות, כמו של שרלוט.
כולם שם דומים חוץ מאוסטין שהצבע שיער שלו שונה משל השאר, הוא קיבל את הצבע מאביו,הוא לא חי עם אביו כמו כל שאר הילדים,ההורים גרושים.
׳וואו׳ אמרתי לאחר שראיתי את הקליפ של 'steal my girl' שיצא בדיוק איך שפתחתי את המחשב, האמת תכננתי לקום לראות את הקליפ ולחזור לישון אך לא ידעתי שהטלפון מסופיה הוא מה שיעיר אותי,תודה לך סופיה.
׳שרלוט אם את ערה מחר באחת עשרה אני ואלי הולכות לשופינג ,אנחנו נקנה גם בגדי ים׳ שלחתי לקבוצה ׳או בגדי ים? אפשר גם לבוא?׳ אוסטין שלח לקבוצה מיד אחרי ׳אוסטין די להיות חרמן׳ אלי שלחה ׳דני אני באה, אוסטין תהיה ילד טוב ותשב בשקט׳ שרלוט שלחה ולאחר מכן הוא שלח ׳רעות׳, ׳היי רעה זה השם השני שלי איך ידעת?׳ שלחתי ׳אני רק רוצה לבוא ולומר לכן איך הבגדי ים ישבו עליכם, במיוחד לך דני׳ הוא שלח ואני ישר חייכתי והסמקתי.
׳הופה אוסט אתה מתוודה פה על משהו?׳ שרלוט שלחה ׳בטח דני יודעת שאני אוהב אותה וחולה לה על התחת׳ הוא שלח ואני צחקתי כמו סתומה ,׳טוב אוסט אני אצל דני נדבר יותר מאוחר על זה שאתה חולה עליה ביי חומד׳ אלי שלחה וסגרה את האייפון.
׳דני דברי איתי ביי׳ הוא שלח ואני מנחשת שאותו דבר שרלוט .
שלא תבינו לא נכון, אוסטין ואני אפילו לא קרובים להיות חברים,נכון הוא חתיך ונכון אמרתי שאם היה לי את האומץ הייתי מתחילה איתו והכול אבל בואו נגיד שלא יהיה בינינו כלום גם אם הייתי רוצה וגם אם הוא היה רוצה, אני מעדיפה לא לסכן את הידידות הטובה הזאת שיש בינינו! בכל זאת ידידות של 6 או 7 שנים (את אוסטין הכרתי בתור ידיד ממש ממש טוב בגיל 11 או 12).
׳אלי בואי ניצא לסיבוב לנשום אוויר׳ אמרתי לה ושמתי נעליים, אני הולכת להסתובב פה בשכונה עם פיג׳מה לא אכפת לי מי רואה אותי.
׳בואי ונחזור לישון ישר טוב? אני תכף נרדמת לך פה׳ היא אמרה ופיהקה.
׳בואי׳ אמרתי ויצאנו לכיוון המעלית של הבניין.

•לאחר שלושה ימים•
היום זה היום של המופע, אין מישהי שיותר מתרגשת ממני, נראלי.
בעוד כשעה פול אמור לבוא לאסוף אותנו, סופיה שלחה לי מה השם של הרחוב ושלחתי לה חזרה והיא אמרה שהוא יהיה אצלנו עוד כשעה ככה.
לבשתי ג׳ינס כחול, חולצה לבנה שכתוב עליה ״All you need is love..and me" (כל מה שאתה זה אהבה.. ואותי) ונעלי בובה לבנות.
התאפרתי עדין ועשיתי פן, כמו ברגיל שלי.
׳איפה את?׳ שלחתי לאלי שעדיין לא ירדה אלי (אני קומה 4 אלי קומה 5 יש פעמים שאנחנו עולות אחת אל השניה במדרגות החירום) ואיך ששלחתי היא נכנסה אלי הביתה, וואלה מרגישה חופשיה.
׳יואו דני אני כל כך מתרגשת, אני כל כך הולכת לבקש מלואי תמונה וחתימה לפחות שיהיה לי מזכרת ממנו׳ היא אמרה לי ואני צחקתי ׳כנ״ל׳ אמרתי ואז היה לי טלפון.
׳אומייגאד מי זה?׳ אלי שאלה אותי, ׳מספר לא מוכר׳ אמרתי ׳אולי זה פול?׳ היא שאלה ואני ישר עניתי ׳היי דניאל? זה פול אני בחוץ׳ הוא אמר ׳אוקי שתי דקות אנחנו למטה׳ אמרתי וישר לקחתי תיק עם כסף מפתחות ובקבוק מים.
׳בואי׳ אמרתי לאלי ורצנו למעלית, לחצתי על קומה 0 ׳זה בהחלט הולך להיות היום הכי טוב בחיים שלנו׳ אמרתי ויצאנו מהמעלית, אני כל כך הולכת להנות היום.
׳הי פול מצטערות על העיכוב׳ אמרתי שנכנסנו לאוטו, אני ישבתי קדימה ואלי לידי, היו שתי מקומות קדימה חוץ משל הנהג.
׳זה בסדר גמור חמודה, תני לי להציג את עצמי.
אני פול,השומר של הבנים׳ הוא אמר ולחץ את ידי ׳חחחחחחח אני דניאל דודה של סופיה חברה של ליאם וזאתי אלינור חברה שלי׳ אמרתי ואלי לחצה לו את היד.

•לאחר עשר דקות נסיעה•
יצאנו מהוואן, למקום כזה עם ספות ושמה ראיתי את סופיה יושבת ׳סופי׳ אמרתי ונתתי לה חיבוק ׳דני מה קורה?׳ היא אמרה וחיבקה אותי ׳היי אני סופיה׳ סופיה אמרה לאלינור ׳אלינור׳ והן התחבקו ׳הכול בסדר,מתרגשת אבל בסדר׳ אמרתי ׳אל תדאגי הם אנשים רגילים לגמרי, כמוך וכמוני בדיוק רק שהם זמרים׳ היא אמרה ׳כן אבל זה כל כך מרגש׳ אמרתי ׳מה כל כך מרגש?׳ קול עמוק וגברי נשמע מאחורי , הסתובבתי וראיתי את ליאם, אומייגאד!! ׳היי אני ליאם׳ הוא אמר ואני הגשתי את ידי ללחוץ לו אותה ׳דניאל׳ אמרתי ׳מה לחיצת יד? תני חיבוק!׳ הוא אמר ומשך אותי לחיבוק ואני רק חייכתי ׳איזה אושר׳ אמרתי וחיבקתי אותו חזרה ׳בנים!׳ ליאם צעק ואז ניגש לאלינור ׳ליאם׳ הוא אמר ׳אלינור׳ אלינור קמה ובאה ללחוץ לו את היד ׳נו מה את כמו חברה שלך? תביאי חיבוק!!׳ הוא אמר ומשך אותה לחיבוק.
הוא.פשוט.מדהים.
׳אה אחי׳ נייל בא ואני ישר פתחתי עיניים וסופיה שמה לב לזה וצחקה ׳נייללללל׳ היא צעקה ׳מההה׳ הוא צעק ׳יש פה מישהי שמעריצה אותך יותר מדייי׳ היא צעקה ׳וואלה? איפה במישהי הזאת ? באלי לפגוש אותה׳ הוא אמר ׳הנה׳ היא אמרה והצביעה עלי ואני האדמתי ממבוכה ׳היי אני נייל׳ הוא אמר וחיבק אותי, איך שהוא חיבק אותי הצטמררתי, יש משהו במגע שלו אלי.
אני אוהבת אותו.


תגובות (2)

תמשיכי! מושלם❤

04/11/2014 12:17

מושלםםםם תמשיכי

04/11/2014 12:26
14 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך